Het String Forum
Het forum voor man en vrouw!
 
 FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistrerenRegistreren 
 ProfielProfiel   Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken   InloggenInloggen 


Ook een eigen gratis forum?

- Met je eigen logo
- Filmpjes mogelijk!


Klik hier om jouw forum te maken


Zwem(string)body’s
Ga naar pagina Vorige  1, 2
 
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Het String Forum Forumindex -> Mannen en String
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
martijnsimon



Geregistreerd op: 01 Sep 2013
Berichten: 53

BerichtGeplaatst: Za Jan 07, 2023 11:15 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik zou het zeker dragen om te zwemmen een string zwem body, mits er acceptatie is.

Ik wil graag doen waar ik mij goed en spannend in voel maar wil absoluut geen aanstootgevend gedrag vertonen.

Ik merk dat in drukke gebieden ik minder durf maar op rustige stranden of parken wel veel durf.
Op je biza durf ik wel veel, naakt en in string. Ik ga maar eens een string zwem body aanschaffen want vind het al
Leuk om in mijn achtertuin te dragen.
_________________
Meer strings graag.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht







Geplaatst: Za Jan 07, 2023 11:15 pm    Onderwerp:

Terug naar boven
Edddnezzz



Geregistreerd op: 12 Feb 2021
Berichten: 53

BerichtGeplaatst: Vr Feb 03, 2023 12:28 am    Onderwerp: Reageren met citaat

String B. Ik vermoed dat je meer bekijks hebt met een badpak aan dan met een string. Klopt dat? Is het roze badpak een mannen of vrouwen badpak?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
String B



Geregistreerd op: 29 Dec 2022
Berichten: 18
Woonplaats: Utrecht

BerichtGeplaatst: Vr Feb 10, 2023 3:15 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

Edddnezzz schreef:
String B. Ik vermoed dat je meer bekijks hebt met een badpak aan dan met een string. Klopt dat? Is het roze badpak een mannen of vrouwen badpak?


Dat klopt ja. Mijn roze badpak knalt er nogal uit, dus heb daar zeker wel wat nieuwsgierige opmerkingen van verschillende vrouwen op gekregen. Meestal draag ik die wel alleen als het niet te zonnig is omdat ik geen badpak tanline wil (string juist wel).

Deze winter ben ik voor het eerst ook een aantal keer banen gaan zwemmen in mijn badpak. In mijn string had ik al wel vaker gedaan. Maar ik vond het badpak in het begin toch erg spannend. Nadat ik het toch gedaan had voelde het geweldig! Kreeg natuurlijk wel nogal wat bekijks, maar zodra ik me daar overheen had gezet was het een verademing. Heb recent nog een nieuw groen badpak gekocht om ook eens te proberen. Wellicht dat ik ook nog wel eens in een stringbody ga.

Het badpak is trouwens een vrouwen badpak van NewYorker. Omdat het materiaal zo stretchy is zit het als gegoten. Heb er wel op gelet dat de voorkant breed genoeg is om mijn zaakje binnenboord te houden.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Het String Forum Forumindex -> Mannen en String Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2
Pagina 2 van 2

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Wil je ook een eigen gratis forum?

- Direct online
- Gratis je eigen logo
- Filmpjes en video mogelijk!


Klik hier om onmiddellijk jouw eigen forum aan te maken









Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Vertaling door Lennart Goosens.