Het String Forum
Het forum voor man en vrouw!
 
 FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistrerenRegistreren 
 ProfielProfiel   Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken   InloggenInloggen 


Ook een eigen gratis forum?

- Met je eigen logo
- Filmpjes mogelijk!


Klik hier om jouw forum te maken


oudere man
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3
 
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Het String Forum Forumindex -> Mannen en String
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Paco99



Geregistreerd op: 23 Okt 2008
Berichten: 46
Woonplaats: Nijmegen

BerichtGeplaatst: Za Apr 02, 2022 10:05 am    Onderwerp: Allebei g-strings Reageren met citaat

Ik en mijn vriendin dragen allebei g-strings. Elke vakantie dragen wij ze op strand, aan het zwembad en thuis. Wij zijn beide fans van beachkini, tangaland, Jovana en Wicked Weasel. Opstaan en dan lekker in een “open” string thuis aan de koffie in de tuin bij mooi weer natuurlijk. Ook achter het huis in de tuin werken in string is een aanrader. Deze maand op vakantie rond Benidorm en in string natuurlijk.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen







Geplaatst: Za Apr 02, 2022 10:05 am    Onderwerp:

Terug naar boven
that70sman



Geregistreerd op: 06 Mei 2023
Berichten: 1
Woonplaats: Charente

BerichtGeplaatst: Za Mei 06, 2023 2:50 pm    Onderwerp: een string voor comfort Reageren met citaat

Fijn te lezen dat er meer mannen zijn die een string dragen. Wat ik wel eens gelezen heb is dat een string eigenlijk het eerste ondergoed was voor mannen. Kijk maar naar bosjesmannen (als u er een kunt vinden ) die dragen nog steeds iets dergelijks. En vroeger droegen vrouwen broeken en mannen een rok. Corrigeer mij als ik het verkeerd heb. Ik heb zo even geen bronnen. Maar eens ergens gelezen.
Ik ben ongeveer een jaar geleden strings gaan dragen. Een beetje als guilty pleasure want het leek verkeerd of zo. Ik ben calvinistisch opgevoed en daarnaast volg ik een Ashram en geloof ook in het bestaan van God. Lust en seks zijn een lastig issue voor mij.
Ik ben inmiddels eind 40 en heb allerlei onderbroeken uitgeprobeerd nadat ik bij een ernstig ongeval mijn bekken en benen verbrijzeld heb gehad. Ik ben van opa onderbroek (beerentricot) tot en met briefs gaan dragen en uiteindelijk dus strings omdat dit dichtbij zo goed als geen ondergoed dragen komt. Onderbroeken knellen en ik heb ondervonden dat naakt zijn mij minder pijn bezorgd. O ja, chronisch pijn na het ongeval en allerlei middelen gevonden om daar onderuit te komen. Zo is comfortabele en goed passende kleding er een. Ook na mijn ongeval ben ik naturisme gaan ontdekken. Iets wat ik met mijn ex vriendin niet publiekelijk heb gedaan. In Frankrijk beschik ik over een tuin waar ik in mijn nakie rond kan lopen en als de bezigheid en de temperatuur het toelaten doe ik dat dan ook. Ook ga ik graag naar naturisten campings, het liefst aan zee. In een zwembroek zwemmen voelt echt raar tegenwoordig en een beetje vies. Vooral als ik uit het water kom en die natte lap aan mijn reet voel. Het gaat broeien en wringen, gewoon niet fijn. Ook het zwemmen zelf in een zwembroek voelt vreemd. En feitelijk is dat ook zo, de schaamte voor ons lichaam is ontstaan, daar zijn we niet mee geboren. Wat betreft het soort strings draag ik een soort van sportieve denk ik. Het hoeft voor mij niet opzichtig te zijn. Ik vind het ook niet per se mooi, het gaat mij puur om comfort. En wil of kan niet altijd naakt zijn. Bedankt dat ik dit hier mag delen. Niemand weet dit. Ik ben wel van plan op de naturistencamping daar geen geheim van te maken. Mensen zijn daar van 'nature' meer openminded.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
willem H



Geregistreerd op: 28 Mrt 2015
Berichten: 937
Woonplaats: Costa de Luz

BerichtGeplaatst: Za Mei 06, 2023 5:34 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

ik probeer er een link bij te zetten, maar helaas.

Kopieer dan onderstaande link even, zijn twee standbeelden op Fuerteventura, en als je goed kijkt, in string.

link 1

link 2
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Het String Forum Forumindex -> Mannen en String Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3
Pagina 3 van 3

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Wil je ook een eigen gratis forum?

- Direct online
- Gratis je eigen logo
- Filmpjes en video mogelijk!


Klik hier om onmiddellijk jouw eigen forum aan te maken









Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Vertaling door Lennart Goosens.