Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
Bart
|
Geplaatst: Zo Dec 15, 2024 2:49 pm Onderwerp: |
|
|
DB schreef: | 4 dagen kunnen zwemmen in men zwemstring in sportoase. Als die redder er niet is dan kan het blijkbaar. Ook woensdagavond nog een meisje gezien in een string, Cheeky bikini. |
in welk zwembad van Sportoase lukt je dat? |
|
Terug naar boven |
|
 |
|
Geplaatst: Zo Dec 15, 2024 2:49 pm Onderwerp: |
|
|
|
|
Terug naar boven |
|
 |
stringerisin
|
Geplaatst: Di Dec 17, 2024 6:49 am Onderwerp: |
|
|
Ik heb een mailtje gestuurd met de vraag of een string toegestaan is in zwembad Vliegende Vaart te Terneuzen.
Ik kreeg vrijwel direct antwoord.
In een string zwemmen is in principe toegestaan maar heeft zeker niet onze voorkeur.
Dus het mag wel. |
|
Terug naar boven |
|
 |
Martijn

Geregistreerd op: 17 Jan 2011 Berichten: 57 Woonplaats: regio Rotterdam
|
Geplaatst: Ma Dec 23, 2024 10:34 pm Onderwerp: |
|
|
Waar ik eigenlijk wel benieuwd naar ben; ziet iemand tijdens het banenzwemmen (in een zwembad, niet een bad bij de sauna) überhaupt wel eens iemand in een string? Ik heb dat 2 weken in een bad in Gouda voor het eerst gezien en was toen best verbaasd. Ik was in de veronderstelling dat ook vrouwen eigenlijk geen strings dragen in zwembaden. |
|
Terug naar boven |
|
 |
StringLover2
Geregistreerd op: 12 Nov 2023 Berichten: 92 Woonplaats: omgeving Utrecht
|
Geplaatst: Ma Dec 23, 2024 10:42 pm Onderwerp: |
|
|
Ik heb ongeveer een half jaar geleden een andere man in string gezien in Dijnselburg. In zwembad Amarena in Amersfoort een dame in zwemstring gezien tijdens duiktraining. _________________ No day without a string |
|
Terug naar boven |
|
 |
String B

|
Geplaatst: Vr Jan 10, 2025 11:58 pm Onderwerp: |
|
|
StringLover2 schreef: | Bijna elke week ga ik wel een keer 's morgens baantjes trekken in Zeist. | Jaren geleden probeerde ik dat ook eens in Dijnselburg. Dat is de enige keer dat ze me erop aangesproken hebben. Maar als het nu wel kan, ga ik graag nog eens! Inmiddels is mijn brave zwarte string van toen een knalblauw string badpak geworden  |
|
Terug naar boven |
|
 |
stringlover1970

Geregistreerd op: 11 Sep 2006 Berichten: 156 Woonplaats: Rijpwetering
|
Geplaatst: Zo Jan 12, 2025 2:04 pm Onderwerp: |
|
|
ik zwem altijd in de zijl in leiden wel in zwembroek maar de vliet moet ik ook nog eens heen.
kan er gewoon in met de zelfde banen kaart die geld voor beide zwembaden
wat ik wel heb gehoord is een 50 meter en ze hebben het in 2e gedeeld met drijvers nu is het dus daar haaks over de lijnen zwemmen en water is kouder dan wedstrijd bad in de zijl
sommigen komen daar door toch weer terug in de zijl zwemmen die kunnen er niet aan wennen om haaks over de lijnen te zwemmen
maar als er meerdere willen gaan in string ga ik wel mee dus laat maar weten |
|
Terug naar boven |
|
 |
Sikko

|
Geplaatst: Zo Jan 12, 2025 11:58 pm Onderwerp: |
|
|
StringLover2 schreef: | Ik heb ongeveer een half jaar geleden een andere man in string gezien in Dijnselburg. In zwembad Amarena in Amersfoort een dame in zwemstring gezien tijdens duiktraining. |
Ik heb daar halverwege 's avonds in een neonoranje zwemstring gezwommen. Misschien heb je mij gezien. |
|
Terug naar boven |
|
 |
stringerisin
|
Geplaatst: Di Jan 14, 2025 2:43 pm Onderwerp: |
|
|
Vandaag de stoute schoenen aangetrokken en in een minuscuul zwemslipje banen gaan zwemmen.
Het is een half hip een beetje het Capri model.
Merkte wel dat hij echt tussen me billen ging tijdens het zwemmen.
Heb geen reacties ofzo gehad het merendeel was ook bejaarde en een paar vrouwen van tussen de 35 tot 45 en een sportieve zwemmer met zo'n duikbrilletje op die heb alleen maar snel op en neer gezwommen volgens mij heeft hij mij niet eens gezien.
Mischien volgende keer in een volledige string proberen. |
|
Terug naar boven |
|
 |
Svenski1
|
Geplaatst: Di Jan 14, 2025 4:57 pm Onderwerp: |
|
|
Mooi begin en zo ga je uiteindelijk meer zelfvertrouwen krijgen en overstag gaan voor een volledige string. |
|
Terug naar boven |
|
 |
StringLover2
|
Geplaatst: Di Jan 14, 2025 8:24 pm Onderwerp: |
|
|
stringerisin schreef: | Vandaag de stoute schoenen aangetrokken en in een minuscuul zwemslipje banen gaan zwemmen.
Mischien volgende keer in een volledige string proberen. |
Dat zou ik zeker doen. Wat je draagt bij banen zwemmen interesseert niemand. _________________ No day without a string |
|
Terug naar boven |
|
 |
Firetoice

|
Geplaatst: Wo Jan 15, 2025 2:33 pm Onderwerp: |
|
|
En toch blijft het bij mijn een dingetje, vandaag in nieuwe Vennep weer anderhalf uur gezwommen maar heb nog steeds niet de moed om in een string aan te komen lopen, dit terwijl ik tijdens het omkleden gewoon in string sta en op het strand er ook niet eens over nadenk en in de sauna mijn tan line ook duidelijk te zien is. |
|
Terug naar boven |
|
 |
Firetoice

|
Geplaatst: Wo Jan 15, 2025 2:33 pm Onderwerp: |
|
|
En toch blijft het bij mijn een dingetje, vandaag in nieuwe Vennep weer anderhalf uur gezwommen maar heb nog steeds niet de moed om in een string aan te komen lopen, dit terwijl ik tijdens het omkleden gewoon in string sta en op het strand er ook niet eens over nadenk en in de sauna mijn tan line ook duidelijk te zien is. |
|
Terug naar boven |
|
 |
StringLover2
|
Geplaatst: Wo Jan 15, 2025 10:18 pm Onderwerp: |
|
|
Firetoice schreef: | En toch blijft het bij mijn een dingetje, vandaag in nieuwe Vennep weer anderhalf uur gezwommen maar heb nog steeds niet de moed om in een string aan te komen lopen, dit terwijl ik tijdens het omkleden gewoon in string sta en op het strand er ook niet eens over nadenk en in de sauna mijn tan line ook duidelijk te zien is. |
Beste Firetoice,
De tweede keer is het moeilijkst! dus ga voor de eerste keer.  _________________ No day without a string |
|
Terug naar boven |
|
 |
Firetoice

|
Geplaatst: Do Jan 16, 2025 3:49 pm Onderwerp: |
|
|
Weet niet waar dat fout is gegaan.
StringLover2 schreef: | Firetoice schreef: | En toch blijft het bij mijn een dingetje, vandaag in nieuwe Vennep weer anderhalf uur gezwommen maar heb nog steeds niet de moed om in een string aan te komen lopen, dit terwijl ik tijdens het omkleden gewoon in string sta en op het strand er ook niet eens over nadenk en in de sauna mijn tan line ook duidelijk te zien is. |
Beste Firetoice,
De tweede keer is het moeilijkst! dus ga voor de eerste keer.  | :  |
|
Terug naar boven |
|
 |
stringerisin
|
Geplaatst: Do Jan 16, 2025 4:01 pm Onderwerp: |
|
|
Firetoice schreef: | En toch blijft het bij mijn een dingetje, vandaag in nieuwe Vennep weer anderhalf uur gezwommen maar heb nog steeds niet de moed om in een string aan te komen lopen, dit terwijl ik tijdens het omkleden gewoon in string sta en op het strand er ook niet eens over nadenk en in de sauna mijn tan line ook duidelijk te zien is. |
Ik snap je helemaal.
Ik heb vandaag ook gewoon weer mijn veilige half hip zwemslipje maar weer aangedaan en voel me daar eigenlijk ook wel goed bij.
Ik weet ook niet of het toegestaan is en wil geen gezeur in dat zwembad want ben inmiddels wel ingeburgerd daar.
Heb voor de zekerheid een mailtje gestuurd en als ik groen licht heb ga ik zeker wel in string. |
|
Terug naar boven |
|
 |
|
Geplaatst: Do Jan 16, 2025 4:01 pm Onderwerp: |
|
|
|
|
Terug naar boven |
|