Het String Forum
Het forum voor man en vrouw!
 
 FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistrerenRegistreren 
 ProfielProfiel   Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken   InloggenInloggen 


Ook een eigen gratis forum?

- Met je eigen logo
- Filmpjes mogelijk!


Klik hier om jouw forum te maken


Meester Visser
Ga naar pagina Vorige  1, 2
 
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Het String Forum Forumindex -> String in de Media
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
DarkThong



Geregistreerd op: 10 Sep 2006
Berichten: 312

BerichtGeplaatst: Di Nov 26, 2019 9:13 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

beachlion schreef:
DarkThong schreef:
UnknownArtist schreef:
Ik heb contact met haar ze zegt: Wij gaan nu eerst een bezwaarschrift schrijven naar de gemeente Veendam die eigenaar is van Tropiqua. Refererend aan de uitspraak van Mr. Visser. Kijken wat ze als antwoord hebben, en dan zien we wel wat we verder gaan doen. Maar we laten het er zeker niet bij zitten. Wij willen dat landelijk gewoon overal strings toegestaan zijn.


Fijn... Hopelijk niet alleen voor vrouwen. Ben benieuwd wat ze zelf eigenlijk vind van mannen die strings dragen.


Ik meende te horen dat de man ook gewend was strings te dragen. Alleen niet toen de dame het bad moest verlaten. Ik hoop dat de gemeente bijdraait maar de mentaliteit kennende van de kleine gemeenten zal het wel op een prestigestrijd uitlopen, misschien wel tot de hoge raad.

Ik hoop dat je de dame op het bestaan van dit forum gewezen hebt. Het is altijd prettig de opinie van het andere geslacht te horen.


Ik hoop dat ze gelijk krijgen. Een normale standaard string is in mijn ogen niets mis mee, helemaal niet als je zelfs alleen maar strings hebt als zwemkleding. Wat zeker in het geval van deze vrouw zo lijkt te zijn. Leuk dat ze samen met haar man een string draagt en ja als een vrouw het kan waarom een man dan niet.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht







Geplaatst: Di Nov 26, 2019 9:13 pm    Onderwerp:

Terug naar boven
actionthong



Geregistreerd op: 03 Feb 2018
Berichten: 855

BerichtGeplaatst: Vr Nov 29, 2019 7:53 am    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik ben echt benieuwd of ze zich hier aanmelden. Geweldig dat ze de media hebben durven opzoeken. We hebben meer van de voorvechters nodig. Echt lef hoor!
_________________
Het gaat jullie goed!

Groet,
Actionthong
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Het String Forum Forumindex -> String in de Media Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2
Pagina 2 van 2

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Wil je ook een eigen gratis forum?

- Direct online
- Gratis je eigen logo
- Filmpjes en video mogelijk!


Klik hier om onmiddellijk jouw eigen forum aan te maken









Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Vertaling door Lennart Goosens.