Het String Forum
Het forum voor man en vrouw!
 
 FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistrerenRegistreren 
 ProfielProfiel   Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken   InloggenInloggen 


Ook een eigen gratis forum?

- Met je eigen logo
- Filmpjes mogelijk!


Klik hier om jouw forum te maken


String regelmatig dragen en reactie vriendin
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3  Volgende
 
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Het String Forum Forumindex -> Mannen en String
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Wimstring



Geregistreerd op: 26 Jan 2023
Berichten: 47

BerichtGeplaatst: Vr Apr 28, 2023 9:30 am    Onderwerp: ze begint te wennen Reageren met citaat

Mijn vrouw begint er nu aan te wennen. Ik kan ze 's nachts dragen. Is al heerlijk om ermee in bed te liggen. Overdag is een nog een stap te ver. Herkenbaar?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht







Geplaatst: Vr Apr 28, 2023 9:30 am    Onderwerp:

Terug naar boven
Kristiaan



Geregistreerd op: 24 Dec 2022
Berichten: 14
Woonplaats: Kust

BerichtGeplaatst: Zo Apr 30, 2023 7:21 am    Onderwerp: Reageren met citaat

Draag ze nu ongeveer een jaar, mijn vrouw vindt het tof.
Dacht dat ik ze nooit zou dragen .
Mijn laatste aankoop is volgende.

https://www.bibofashion.nl/Images/Products/Large/1495399-luxury-thong_-4-.jpg

Is nog toffer om te dragen met die koordjes.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
naturistischestringer



Geregistreerd op: 18 Dec 2012
Berichten: 39
Woonplaats: Rijk van Nijmegen

BerichtGeplaatst: Zo Apr 30, 2023 1:23 pm    Onderwerp: BiBo string Reageren met citaat

Ja die string is super gaaf heb er ook zin in
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
brambeer



Geregistreerd op: 19 Feb 2020
Berichten: 30

BerichtGeplaatst: Ma Mei 01, 2023 5:09 am    Onderwerp: Reageren met citaat

Afgelopen weekend aan mijn beste vriendin uit eigen beweging verteld dat ik dagelijks string draag.
Ze vond het heel erg raar bij een man maar vind de keuze wel goed dat ik doe wat ik wil. Ze draagt zelf altijd boxers wat erg jammer is van haar mooie kont. Na mijn vrouw de tweede persoon die het bewust weet na 5 jaar dragen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Firetoice



Geregistreerd op: 11 Sep 2006
Berichten: 271

BerichtGeplaatst: Ma Mei 01, 2023 3:37 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

brambeer schreef:
Afgelopen weekend aan mijn beste vriendin uit eigen beweging verteld dat ik dagelijks string draag.
Ze vond het heel erg raar bij een man maar vind de keuze wel goed dat ik doe wat ik wil. Ze draagt zelf altijd boxers wat erg jammer is van haar mooie kont. Na mijn vrouw de tweede persoon die het bewust weet na 5 jaar dragen.


Ben wel benieuwd hoe je er zo bijgekomen bent om het die vriendin te vertellen? Was het met voorbedachte raden of kwam het toevallig in een gesprek erop en dat je het haar toen vertelde. Kan me namelijk voorstellen dat als je het haar zo vertelt van oja wil je nog iets zeggen in draag al langere tijd strings dat dit ook een beetje koud op haar dak komt.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
brambeer



Geregistreerd op: 19 Feb 2020
Berichten: 30

BerichtGeplaatst: Ma Mei 01, 2023 3:55 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

Toevallig bij uitgekomen na wat praten over bepaalde mediafiguren en kledingstijl eigenlijk.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Mr.Walz



Geregistreerd op: 21 Jul 2021
Berichten: 25

BerichtGeplaatst: Zo Jul 09, 2023 10:18 pm    Onderwerp: Mijn partner accepteert het Reageren met citaat

Zo herkenbaar, die verhalen van een paar mensen hier wiens partner het maar niets vond/vindt.
Ik had eerst een vriendinnetje die ze zelf niet droeg (alleen als ik er om vroeg) maar het wel mooi vond als ik ze aan had. Later begreep ik dat zij ze uiteindelijk wel is gaan dragen dus nog steeds als ik haar zie moet ik naar de kont kijken!

Daarna had ik een vriendin die alleen maar strings droeg waardoor het bijna sexy werd als ze een gewoon broekje droeg. Zij vond het wel grappig als ik een string droeg maar meer als een lolletje. Ik heb heel veel van haar strings een tijd bewaard na onze breuk.
Vervolgens in een relatie gekomen die er absoluut niet voor open stond waardoor ik het als een geheim bij me moest dragen terwijl m’n collectie en mijn verlangen om ze te dragen groeide.

Mijn huidige vrouw (alweer 10 jaar) dacht aanvankelijk dat mijn collectie nog een overblijfsel van vorige relaties was (vrouwen strings dus) maar toen ik haar had uitgelegd dat deze allemaal van mij waren en ik de string eigenlijk de mooiste uitvinding van de eeuw vond, vroeg ze me om een modeshowtje te lopen in al mijn strings omdat ze ze allemaal wilde zien.
Dat heb ik toen gedaan en raakte er behoorlijk opgewonden van!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
DylanUTR



Geregistreerd op: 03 Okt 2021
Berichten: 21
Woonplaats: Amersfoort

BerichtGeplaatst: Di Jul 18, 2023 5:44 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

Het blijft een raar gegeven inderdaad. Bij mijn ex kon ik zo heel af en toe een slip dragen, maar dat vond ze ook al niks. Over strings maar niet begonnen tegen haar.
Mijn huidige vrouw vind het allemaal prima, zolang ik er maar gelukkig mee ben.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
actionthong



Geregistreerd op: 03 Feb 2018
Berichten: 853

BerichtGeplaatst: Di Jul 18, 2023 6:19 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

Zoals sommige van jullie uit PB weten of eerder hebben gelezen, behoor ik tot de groep die er thuis niet mee aan hoeft te komen. Ik ben al meer dan 30 jaar getrouwd met dezelfde vrouw die het nog steeds een kledingstuk voor vrouwen vind en niet sexy voor mannen (te gay) Ik ben het daar niet mee eens en draag ze dus alleen op spaarzame momenten dat ik alleen naar de sauna kan of ga zonnen of zwemmen. Mijn omgeving is er daarom ook niet van op de hoogte. Ik durf het taboe bij haar en mijn omgeving ook niet te doorbreken. Dit zou waarschijnlijk een breuk betekenen met mijn vrouw, naaste vrienden en kennissen. Belachelijk dat ik mij daardoor laat leiden en moet lijden Smile Ik heb dagelijks het gevoel dat ik haar hier mee bedrieg. De drang en behoefte om dit heerlijke stukje “kleding” te dragen is echter net zo groot. Ik ben blij dat ik op dit forum mannen tref die met hetzelfde probleem worstelen. Dit kan het geheim houden niet dat ze een string dragen zijn en/of het lidmaatschap van dit forum. Gelukkig ben ik niet de enigste met deze geheimen. Omdat ik hoop om in de toekomst hier open over te kunnen zijn, wil ik dan ook mannen aanmoedigen en helpen hiermee naar buiten te treden. Het zou ontzettend helpen als het gewoon de nieuwste modererend was.
_________________
Het gaat jullie goed!

Groet,
Actionthong
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
actionthong



Geregistreerd op: 03 Feb 2018
Berichten: 853

BerichtGeplaatst: Di Jul 18, 2023 6:22 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

[quote="actionthong"]Zoals sommige van jullie uit PB weten of eerder hebben gelezen, behoor ik tot de groep die er thuis niet mee aan hoeft te komen. Ik ben al meer dan 30 jaar getrouwd met dezelfde vrouw die het nog steeds een kledingstuk voor vrouwen vind en niet sexy voor mannen (te gay) Ik ben het daar niet mee eens en draag ze dus alleen op spaarzame momenten dat ik alleen naar de sauna kan of ga zonnen of zwemmen. Mijn omgeving is er daarom ook niet van op de hoogte. Ik durf het taboe bij haar en mijn omgeving ook niet te doorbreken. Dit zou waarschijnlijk een breuk betekenen met mijn vrouw, naaste vrienden en kennissen. Belachelijk dat ik mij daardoor laat leiden en moet lijden Smile Ik heb dagelijks het gevoel dat ik haar hier mee bedrieg. De drang en behoefte om dit heerlijke stukje “kleding” te dragen is echter net zo groot. Ik ben blij dat ik op dit forum mannen tref die met hetzelfde probleem worstelen. Dit kan het geheim houden zijn dat ze een string dragen en/of het lidmaatschap van dit forum. Gelukkig ben ik niet de enigste met deze geheimen. Omdat ik hoop om in de toekomst hier open over te kunnen zijn, wil ik dan ook mannen aanmoedigen en helpen hiermee naar buiten te treden. Het zou ontzettend helpen als het gewoon de nieuwste modetrend was.
_________________
Het gaat jullie goed!

Groet,
Actionthong
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
navythong



Geregistreerd op: 25 Feb 2019
Berichten: 277
Woonplaats: Zeeland

BerichtGeplaatst: Di Jul 18, 2023 6:37 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

Mijn echtgenote vindt het ook zeker niks voor mannen, ook te gay. Heb het gedurende de jaren heel voorzichtig opgebouwd: eerst alleen in frankrijk op vakantie en alleen op de rug zonnend. Dan heb je er niks aan natuurlijk, maar je draagt wel een string. Daarna ging ik alleen op het het strand een wandelingetje maken met een string onder m'n short. Zodra ik uit het zicht was ging de short uit. Later in string in de tuin. dat mocht dan wel, als ik goed oplette of er niemand de tuin in kwam. Weer later was op het strand wel ok, maar niet lopen of zwemmen. Nu ga ik alleen naar het strand (zij mag niet meer in de felle zon) en is het hek van de dam natuurlijk. Very Happy
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
DylanUTR



Geregistreerd op: 03 Okt 2021
Berichten: 21
Woonplaats: Amersfoort

BerichtGeplaatst: Di Jul 18, 2023 8:27 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

actionthong schreef:
Zoals sommige van jullie uit PB weten of eerder hebben gelezen, behoor ik tot de groep die er thuis niet mee aan hoeft te komen. Ik ben al meer dan 30 jaar getrouwd met dezelfde vrouw die het nog steeds een kledingstuk voor vrouwen vind en niet sexy voor mannen (te gay) Ik ben het daar niet mee eens en draag ze dus alleen op spaarzame momenten dat ik alleen naar de sauna kan of ga zonnen of zwemmen. Mijn omgeving is er daarom ook niet van op de hoogte. Ik durf het taboe bij haar en mijn omgeving ook niet te doorbreken. Dit zou waarschijnlijk een breuk betekenen met mijn vrouw, naaste vrienden en kennissen. Belachelijk dat ik mij daardoor laat leiden en moet lijden Smile Ik heb dagelijks het gevoel dat ik haar hier mee bedrieg. De drang en behoefte om dit heerlijke stukje “kleding” te dragen is echter net zo groot. Ik ben blij dat ik op dit forum mannen tref die met hetzelfde probleem worstelen. Dit kan het geheim houden niet dat ze een string dragen zijn en/of het lidmaatschap van dit forum. Gelukkig ben ik niet de enigste met deze geheimen. Omdat ik hoop om in de toekomst hier open over te kunnen zijn, wil ik dan ook mannen aanmoedigen en helpen hiermee naar buiten te treden. Het zou ontzettend helpen als het gewoon de nieuwste modererend was.


Vervelend dat het zo moet inderdaad, je zou het liever anders willen zien. Kan je wel regelmatig naar de sauna, of is dat ook maar zo af en toe?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
ericvds



Geregistreerd op: 10 Sep 2006
Berichten: 875
Woonplaats: Hasselt

BerichtGeplaatst: Di Jul 18, 2023 10:49 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

Mijn ex vrouw had geen probleem dat ik een string droeg toen wij getrouwd waren , ze kocht er zelfs voor mij als ze een leuke zag in de stad of ergens anders . Nu heb ik een losse vriendin en die ziet mij altijd zo in string , zelfs zij draagt er ook . gewoonste zaak van de wereld hier .
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen MSN Messenger
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Het String Forum Forumindex -> Mannen en String Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3  Volgende
Pagina 2 van 3

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Wil je ook een eigen gratis forum?

- Direct online
- Gratis je eigen logo
- Filmpjes en video mogelijk!


Klik hier om onmiddellijk jouw eigen forum aan te maken









Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Vertaling door Lennart Goosens.