Het String Forum
Het forum voor man en vrouw!
 
 FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistrerenRegistreren 
 ProfielProfiel   Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken   InloggenInloggen 


Ook een eigen gratis forum?

- Met je eigen logo
- Filmpjes mogelijk!


Klik hier om jouw forum te maken


Partner
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
 
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Het String Forum Forumindex -> String Algemeen
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
seniorstring



Geregistreerd op: 26 Feb 2016
Berichten: 45
Woonplaats: Zoetermeer

BerichtGeplaatst: Vr Jul 29, 2016 11:01 am    Onderwerp: partner Reageren met citaat

Mijn opinie: een man mag toch zelf wel bepalen wat hij voor ondergoed draagt? Je doet er niemand kwaad mee, als je een stringetje aanhebt, dus waarom zou je zoiets niet 'mogen' dragen? Ik heb een bloedhekel aan voetballen, maar moet ik mijn vriend dan verbieden om een wedstrijd te bekijken? Wat een onzin, live and let live, nietwaar?
_________________
70, but still going string!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht







Geplaatst: Vr Jul 29, 2016 11:01 am    Onderwerp:

Terug naar boven
Sexyjongen



Geregistreerd op: 14 Mrt 2017
Berichten: 78

BerichtGeplaatst: Vr Mrt 17, 2017 4:40 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

Er bestaan verschillende modellen strings. Een mooi model string staat mij heel goed. Het voelt en zit prettig en draagt bij aan mijn zelfvertrouwen. Gewoon vertellen dat je wel eens een string draagt. Strings zijn niet alleen voor vrouwen, maar ook voor mannen. Dan is het daarna geen issue meer.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Dikdekok2



Geregistreerd op: 01 Apr 2017
Berichten: 231

BerichtGeplaatst: Za Apr 01, 2017 7:29 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

Mijn eerste vrouw kon er niet mee leven, dat ik strings droeg. Uiteindelijk is dat huwelijk kapot gegaan (om een heleboel verschillende gecombineerde redenen).
Toen ik een aantal jaren later mijn huidige vrouw tegen kwam (we waren beide al in de 50), had ik de eerste keer dat ze me in ondergoed zag (natuurlijk) een string aan. Ze was verbaasd, we hadden het nog niet over ons ondergoed gehad, maar vond het eigenlijk wel sexy en heeft er ook helemaal geen probleem mee. Ze vind het stoer van me, als ik in een string ongedwongen over het strand loop.

Dus ja, de ene vrouw denkt er heel ander over dan de ander, gelukkig heb ik nu een vrouw getroffen, die het allemaal leuk vindt.

Dik
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
beachlion



Geregistreerd op: 10 Sep 2006
Berichten: 596
Woonplaats: Allentown, PA, USA

BerichtGeplaatst: Za Apr 01, 2017 11:11 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

Welkom terug.
Ik zat min of meer in een identieke positie. Ik had 15 jaar een relatie met een Italiaanse. Maar macho-land als Italiƫ is, ze verafschuwde klein ondergoed en zwembroeken. De grens was het Speedo-model. Strings waren uit den boze. Door andere oorzaken stopte het na 15 jaar.
M'n huidige vrouw, 3e generatie Italiaanse heeft die benauwde mentale instelling niet. Ze vindt het wel sexy. Helaas heeft ze zelf geen figuur voor minimale zwemkleding. Haar maatvoering begint met enkele X-en. Sad
_________________
Hit the beach in a string or less
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Yahoo Messenger
schutter



Geregistreerd op: 09 Mrt 2017
Berichten: 3

BerichtGeplaatst: Vr Mei 12, 2017 3:14 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

het zal misschien wel aan mij liggen, maar ik vind het te belachelijk voor woorden dat jouw vrouw of vriendin bepaald dat je wel of geen string mag dragen. mannen wees een kerel dat stiekeme gedoe heb je niets aan kom voor je zelf op.

Groetjes Schutter
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
string-oke



Geregistreerd op: 13 Sep 2006
Berichten: 496
Woonplaats: Groningen

BerichtGeplaatst: Vr Mei 12, 2017 3:16 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

schutter

hear hear
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht MSN Messenger
beachlion



Geregistreerd op: 10 Sep 2006
Berichten: 596
Woonplaats: Allentown, PA, USA

BerichtGeplaatst: Vr Mei 12, 2017 5:57 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

schutter schreef:
het zal misschien wel aan mij liggen, maar ik vind het te belachelijk voor woorden dat jouw vrouw of vriendin bepaald dat je wel of geen string mag dragen. mannen wees een kerel dat stiekeme gedoe heb je niets aan kom voor je zelf op.

Groetjes Schutter


Ik ben het in principe met je eens maar als dat een relatie in gevaar kan brengen zul je toch een overweging moeten maken wat je belangrijker vindt.
_________________
Hit the beach in a string or less
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Yahoo Messenger
easymick



Geregistreerd op: 27 Jan 2012
Berichten: 138
Woonplaats: Utrecht

BerichtGeplaatst: Vr Mei 12, 2017 11:27 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

Dat ben ik helemaal met Beachlion eens. Voor mij geldt dat mijn relatie eerst komt. Ik heb meer dan genoeg om tevreden te zijn. Dat het dragen van een string wat extra "beleid" vraagt neem ik zonder reserve op de koop toe.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
schutter



Geregistreerd op: 09 Mrt 2017
Berichten: 3

BerichtGeplaatst: Zo Mei 14, 2017 10:08 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

jawel ik snap en begrijp jullie volkomen. relatie of huwlijk op het spel zetten doe je niet. maar wat ik een beetje bedoel, als wij mannen tegen je wederhelft zouden zeggen van jij doet dit of dat ondergoed aan vandaag dan zegt die vrouw ook. pardon!!! dat bepaal ik altijd nog zelf wat ik aan doe.
dus waarom zullen wij mannen dan niet zelf mogen weten wat we aan doen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
beachlion



Geregistreerd op: 10 Sep 2006
Berichten: 596
Woonplaats: Allentown, PA, USA

BerichtGeplaatst: Zo Mei 14, 2017 10:37 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

Het enige advies dat ik kan geven is: ga in gesprek. Probeer te achterhalen wat het probleem precies is. Verdiep je in haar standpunt en probeer een manier te vinden om haar te overtuigen. Vaak is het een idee dat door haar omgeving is ingegeven of de mening van populaire tijdschriften.
En het idee dat string = homo slaat nergens op als ik de diverse Nederlandse en buitenlandse fora er op nalees.
Kun je haar niet volledig overtuigen, probeer dan een soort van regeling af te spreken over wanneer en war je strings draagt. Zolang het ondergoed is zal niemand het zien zodat het een beginnetje kan zijn. Voor optreden in het openbaar kun je striktere afspraken maken. Het is beter een stapje terug te doen en een gewenningsperiode in te lassen dan iemand onverhoeds te overvallen.
_________________
Hit the beach in a string or less
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Yahoo Messenger
willem H



Geregistreerd op: 28 Mrt 2015
Berichten: 943
Woonplaats: Costa de Luz

BerichtGeplaatst: Ma Mei 15, 2017 7:52 am    Onderwerp: Reageren met citaat

Een string wordt inderdaad afgedaan als zijnde homo achtig, maar moet je eens op de Gaypride kijken hoeveel er in strings lopen, als je geluk hebt 1, maar zelfs dat denk ik niet.
Allemaal in die strakke boxers, dus eigenlijk is de boxer een homo kledingstuk.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Collin



Geregistreerd op: 03 Apr 2007
Berichten: 110

BerichtGeplaatst: Ma Mei 15, 2017 9:03 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

M!

Laatst aangepast door Collin op Do Sep 13, 2018 11:24 am; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
schutter



Geregistreerd op: 09 Mrt 2017
Berichten: 3

BerichtGeplaatst: Di Mei 16, 2017 5:46 am    Onderwerp: Reageren met citaat

ik heb op dit moment ook geen relatie. maar stel dat ik die wel weer krijg en zij wil niet dat ik strings draag. jammer dan maar dan heeft die relatie voor mij geen toekomst.
dan kies ik voor me zelf. en laat niet door een ander bepalen wat ik wel en niet mag dragen.
maar ik snap jullie ook heel goed dat je niet jou huwelijk op het spel gaat zetten om het dragen van een string.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Sikko



Geregistreerd op: 03 Mrt 2008
Berichten: 611

BerichtGeplaatst: Di Mei 16, 2017 8:37 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

schutter schreef:
ik heb op dit moment ook geen relatie. maar stel dat ik die wel weer krijg en zij wil niet dat ik strings draag. jammer dan maar dan heeft die relatie voor mij geen toekomst.
dan kies ik voor me zelf. en laat niet door een ander bepalen wat ik wel en niet mag dragen.
maar ik snap jullie ook heel goed dat je niet jou huwelijk op het spel gaat zetten om het dragen van een string.


In de periode dat ik mijn vrouw ontmoette, ging ik regelmatig uit. Droeg altijd een string onder mijn broek. Mijn huidige vrouw voelde toen onder de rand van mijn broek en ik deed hetzelfde bij haar. Juist lekker om om elkaars billen zo te voelen. In het vervolg had ik dan ook geen geheim te openbaren Very Happy
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
heineken



Geregistreerd op: 03 Feb 2011
Berichten: 146

BerichtGeplaatst: Wo Jun 28, 2017 8:25 am    Onderwerp: Reageren met citaat

mijn vriendin vind het mooi en heeft er geen probleem mee
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht







Geplaatst: Wo Jun 28, 2017 8:25 am    Onderwerp:

Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Het String Forum Forumindex -> String Algemeen Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Pagina 4 van 7

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Wil je ook een eigen gratis forum?

- Direct online
- Gratis je eigen logo
- Filmpjes en video mogelijk!


Klik hier om onmiddellijk jouw eigen forum aan te maken









Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Vertaling door Lennart Goosens.