Het String Forum
Het forum voor man en vrouw!
 
 FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistrerenRegistreren 
 ProfielProfiel   Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken   InloggenInloggen 


Ook een eigen gratis forum?

- Met je eigen logo
- Filmpjes mogelijk!


Klik hier om jouw forum te maken


Partner
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
 
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Het String Forum Forumindex -> String Algemeen
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
beachlion



Geregistreerd op: 10 Sep 2006
Berichten: 596
Woonplaats: Allentown, PA, USA

BerichtGeplaatst: Di Jan 09, 2018 11:28 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

Je kunt het altijd bespreken zodat beiden ervan weten. Dan merk je snel genoeg hoe ze over openbaar stringen denkt.
Draagt ze zelf strings? Indien niet dan is het een mooie gelegenheid haar er ook van te laten genieten.
_________________
Hit the beach in a string or less
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Yahoo Messenger







Geplaatst: Di Jan 09, 2018 11:28 pm    Onderwerp:

Terug naar boven
Thong123



Geregistreerd op: 07 Jul 2016
Berichten: 265

BerichtGeplaatst: Wo Jan 10, 2018 6:46 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik heb sinds m’n vriendin bij me inwoont, ongeveer 4 maand kunnen verbergen dat ik strings had en ze voornamelijk droeg bij het sporten. Totdat ze laatst een string tussen m’n broeken vond. Ze was wel even verbaasd, maar accepteert het gelukkig. Nu ziet ze regelmatig een van m’n strings tussen de was voorbij komen. Ze heeft me alleen nog niet in string gezien, maar ik hoop hier verandering in te brengen, zodat ik ze weer vaker kan gaan dragen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Dikdekok2



Geregistreerd op: 01 Apr 2017
Berichten: 231

BerichtGeplaatst: Vr Jan 12, 2018 4:09 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

Niet te moeilijk over doen. Ze weet dat je ze draagt, dus... Eigenlijk verbaast het me een beetje dat ze niet al gevraagd heeft om ze met jou erin te mogen zien. Maar goed ik ken jullie niet en de situatie niet, dus zeker geen oordeel.

Succes met showen Wink

Dik
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
basics



Geregistreerd op: 16 Nov 2015
Berichten: 174

BerichtGeplaatst: Zo Jan 14, 2018 10:25 am    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik adviseer iedereen om 't niet te verbergen. Later krijg je daar zo'n spijt van!!! (weet ik uit eigen ervaring)

Ik heb net een nieuwe relatie, heb 't bij 't daten meteen verteld, er heel open over gedaan. Ze wist niet eens dat herenstrings bestonden. Laat staan dat ze er iets al van vond. Ze vind zelf strings verschrikkelijk zitten, maar ze vind het bij mij wel leuk, het maakt haar niet uit of ik een boxer of string draag. Nu draag ik ze vaak in bed en nog veel vaker overdag. Eindelijk is bij mij het moment gekomen dat ik trots kan zijn dat ik mezelf volledig kan zijn en dat iemand mij helemaal accepteert.

We denken er zelf veel te moeilijk over. Het is de kunst om er zelf niet geheimzinnig over te doen of te denken dat het een afknapper is. Jezelf zijn wordt gewoon het meeste gewaardeerd!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Dikdekok2



Geregistreerd op: 01 Apr 2017
Berichten: 231

BerichtGeplaatst: Zo Jan 14, 2018 9:41 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

Helemaal met je eens!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Ocinn



Geregistreerd op: 15 Sep 2006
Berichten: 432
Woonplaats: Belgie

BerichtGeplaatst: Ma Jan 15, 2018 6:04 am    Onderwerp: Reageren met citaat

Ook ik heb een vriendin (geen lief) die het accepteert. Ze vind strings bij mannen niet mooi maar ze zei me dat als dit jouw een heel comfortabel gevoel geeft dan moet je er voor gaan.
Wij gaan in juni een week naar Tenerife en ik vroeg haar of het stoort dat ik een string draag op het strand of aan het zwembad en ze zei dat dit helemaal geen probleem is als ik me maar goed voel.
Zelf dragen we altijd strings als ondergoed maar zij draagt het niet op het strand omdat zij er geen behoefte aan heeft. Ik zei dat dit mijn ultiemste droom was om te kunnen stringen in het openbaar en zei dat ik dit moest waar maken.
Heerlijk toch ?
Tips om strings te dragen in Tenerife (Zuiden) zijn altijd welkom. Smile
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Kevinnec20



Geregistreerd op: 02 Jul 2017
Berichten: 410

BerichtGeplaatst: Ma Jan 15, 2018 11:34 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

Kan je haar niet overhalen om het ook op het strand te gaan doen?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Sikko



Geregistreerd op: 03 Mrt 2008
Berichten: 611

BerichtGeplaatst: Wo Jan 17, 2018 11:04 am    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik heb niet echt een tip, maar ik heb op een vakantie van 2 weken naar Tenerife de gehele vakantie een string gedragen op het strand.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Firetoice



Geregistreerd op: 11 Sep 2006
Berichten: 272

BerichtGeplaatst: Wo Jan 17, 2018 3:33 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

Ben 3 maanden geleden met mijn vrouw nog naar Tenerife geweest, heb de gehele vakantie op het strand in string gelopen was gewoon top.
Heb geen opmerkingen gehad of iets gehoord.
Mijn vrouw draagt geen strings op het strand voelt zich daar niet goed bij maar vindt het maar wat leuk als ik ze wel draag.
Hebben ook nog een aantal uitstapjes gemaakt met de auto, heb toen een short aangehad waarbij je duidelijk kon zien dat ik eens string droeg. Kwamen toen een dame tegen die het was opgevallen zag haar een aantal maal zich zo positioneren dat ze het goed kon zien vond het wel leuk, maar verder geen naren opmerking gehad dus op Tenerife gewoon doen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Ocinn



Geregistreerd op: 15 Sep 2006
Berichten: 432
Woonplaats: Belgie

BerichtGeplaatst: Do Jan 18, 2018 6:19 am    Onderwerp: Reageren met citaat

Bedankt voor de info. Ik ga van 9 juni tot 16 juni naar Tenerife en zou het ook willen doen. Welke stranden heb jij zoal gedaan. Ik zit in Costa de Silencio in Maravilla.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
basics



Geregistreerd op: 16 Nov 2015
Berichten: 174

BerichtGeplaatst: Do Jan 18, 2018 9:04 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

Leuk, Firetoice. Wat heerlijk moet dat zijn! Smile

Ik wil ook naar Tenerife. Is het noorden of zuiden beter voor rustige stranden?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Dikdekok2



Geregistreerd op: 01 Apr 2017
Berichten: 231

BerichtGeplaatst: Do Jan 18, 2018 10:24 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

Ocinn, veel plezier en maak er wat van!

Dik
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Firetoice



Geregistreerd op: 11 Sep 2006
Berichten: 272

BerichtGeplaatst: Vr Jan 19, 2018 2:20 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

basics schreef:
Leuk, Firetoice. Wat heerlijk moet dat zijn! Smile

Ik wil ook naar Tenerife. Is het noorden of zuiden beter voor rustige stranden?


Mijn ervaring is dat de Noord-Oost kant wat rustiger is wij zijn een aantal keer naar playa de la Teijta geweest is vlakbij de luchthaven is daar niet te gek druk.
Aan de Zuid-West kant heb je Enramada Beach daar zaten wij vlakbij in een hotel ben er zelf niet geweest maar als wij op pad gingen kwamen we er lang heb daar toen wel een man in string zien lopen is er wel drukker. Maar als je langs de kust rijdt zijn er genoeg rustige strandjes te vinden.
Vind persoonlijk het Noorden op Tenerife mooier qua natuur.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
actionthong



Geregistreerd op: 03 Feb 2018
Berichten: 853

BerichtGeplaatst: Za Feb 03, 2018 7:32 pm    Onderwerp: Partner Reageren met citaat

Hoi,

Ik ben jammer genoeg niet gezegend met een begripvolle of gelijkgezinde partner. Ze accepteert het als ik thuis of op vakantie (privé) naakt zon en zwem. Strings vind ze niets voor mannen en ik kan me ook niet meer herinneren dat ze er zelf één gedragen heeft. Ze liggen nutteloos in haar lingerie lade. Eeuwig zonde Sad
_________________
Het gaat jullie goed!

Groet,
Actionthong
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
navythong



Geregistreerd op: 25 Feb 2019
Berichten: 280
Woonplaats: Zeeland

BerichtGeplaatst: Zo Mrt 17, 2019 4:02 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

Mijn echtgenote vindt een string ook absoluut niks voor mannen. Ze vindt het meer iets voor homo's. Volgens mij heeft dat er weinig mee te maken, maar goed iedereen z'n mening.
Inmiddels kan ze er wel mee leven dat ik ze wel draag als ik lig te zonnen in de tuin of op het strand. Ik beleef er in elk geval veel plezier aan. Very Happy
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht







Geplaatst: Zo Mrt 17, 2019 4:02 pm    Onderwerp:

Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Het String Forum Forumindex -> String Algemeen Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Pagina 6 van 7

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Wil je ook een eigen gratis forum?

- Direct online
- Gratis je eigen logo
- Filmpjes en video mogelijk!


Klik hier om onmiddellijk jouw eigen forum aan te maken









Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Vertaling door Lennart Goosens.