Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
paul65
|
Geplaatst: Vr Dec 28, 2018 7:20 pm Onderwerp: Stringbody |
|
|
Zijn er ook mannen hier die een stringbody hebben en ook geregeld dragen? Ik heb er eentje en draag die meestal als het wat kouder is buiten. Alleen moet ik een beetje oppassen bij de stringbody dat ik niet al te lage broeken draag. Anders komt de zijkant van de body erboven uit piepen.
Ik hoor graag van jullie. _________________ lekker strak |
|
Terug naar boven |
|
|
|
Geplaatst: Vr Dec 28, 2018 7:20 pm Onderwerp: |
|
|
|
|
Terug naar boven |
|
|
beachlion
Geregistreerd op: 10 Sep 2006 Berichten: 596 Woonplaats: Allentown, PA, USA
|
Geplaatst: Vr Dec 28, 2018 11:00 pm Onderwerp: |
|
|
Het is kwa vorm een stringbody maar wel hoog opgesneden. Ik heb er een paar gekocht om te experimenteren. En het is lekker om te dragen als je 's ochtends het strand op gaat aan het begin en einde van het seizoen, als de zon wat laag staat. Het geeft net dat extra beetje warmte. Door de voor mij ongebruikelijke vorm is het dragen vrij apart.
_________________ Hit the beach in a string or less |
|
Terug naar boven |
|
|
Firetoice
|
Geplaatst: Za Dec 29, 2018 9:02 am Onderwerp: |
|
|
Heb er ook een aantal, draag ze ook meestal in het najaar en de winter.
Het probleem dat ie erbij lagebroeken bovenuit komt kan ik ook, al hoewel dat in de koudere periode vaak niet zo een probleem is omdat ik dan toch iets van een trui er over draag.
Maar vind ze comfortabel om te dragen. |
|
Terug naar boven |
|
|
Stephan
|
Geplaatst: Zo Dec 30, 2018 1:57 pm Onderwerp: |
|
|
Zelf heb ik String body van Manstore uit de M101 reeks. Een absolute must have en referentie in deze klasse als jet het mij vraagt. Super elastisch, licht transparant stofje dat zit als een 2de huid. Ben 1.90 meter groot en 79 kilo en de maat L past me als maatwerk, jammer dat ze enkel in wit en zwart te verkrijgen zijn ? |
|
Terug naar boven |
|
|
Thong123
|
Geplaatst: Zo Dec 30, 2018 2:16 pm Onderwerp: |
|
|
Ik heb zelf een zwarte stringbody van Wish.
Heb 'm wel eens gedragen tijdens het hardlopen op een warme dag. Hierbij draag ik dan alleen een witte korte tight. |
|
Terug naar boven |
|
|
paul65
|
Geplaatst: Do Jan 03, 2019 6:51 pm Onderwerp: |
|
|
Ik heb een body die aan de voorzijde voorzien is van een rits van boven tot onder aan je kruis. Vind ik wel zo prettig. Hoe vinden andere body dragers dit? Of hebben jullie liever een gesloten voorkant. Ik persoonlijk vindt dit moeilijk als je zo nodig naar het toilet moet. _________________ lekker strak |
|
Terug naar boven |
|
|
SloggiBoy75
|
Geplaatst: Do Jan 03, 2019 10:21 pm Onderwerp: |
|
|
Dat lijkt me wel zo rot zitten een ritssluiting bij je zaakje.. ?
Lijkt me alsof er een harde breede stugge naad zit. En ook niet lekker gevoel als je bijv. met je hand over je zaakje streelt.
Ik wil en heb alleen body's met een haaksluiting en een mooi (naadloos) frontje.
Heb geen probleem met het eruit halen...even opzij en klaar. |
|
Terug naar boven |
|
|
Firetoice
|
Geplaatst: Vr Jan 04, 2019 9:22 am Onderwerp: |
|
|
Een rits aan de voorkant lijkt mijn ook niet fijn maar misschien valt het mee, van welk merk is hij.
Heb er zelf een aantal met een gesloten voorkant en heb er een aantal die met een haaksluiting zijn en één van Olaf Benz met drukkers hier merk je totaal niets van. |
|
Terug naar boven |
|
|
willem H
Geregistreerd op: 28 Mrt 2015 Berichten: 969 Woonplaats: Costa de Luz
|
Geplaatst: Vr Jan 04, 2019 10:59 am Onderwerp: |
|
|
Liojkt mij niets hoor, een rits. Ik heb ooit een spannend slipje gehad met rits, tot er een velletje tussen zat met ritsen.
Daarna vuilnisbak, nooit meer. |
|
Terug naar boven |
|
|
Jager88
|
Geplaatst: Zo Jan 06, 2019 5:15 pm Onderwerp: |
|
|
Misschien een gekke opmerking, maar is een stringbody niet veel werk als je naar de toilet moet? Met het uitdoen etc? |
|
Terug naar boven |
|
|
paul65
|
Geplaatst: Zo Jan 06, 2019 6:20 pm Onderwerp: |
|
|
Als er geen rits in zit dan moet je, bij een grote boodschap, telkens alles uitrekken. Daarom koop ik alleen een body met rits. _________________ lekker strak |
|
Terug naar boven |
|
|
willem H
Geregistreerd op: 28 Mrt 2015 Berichten: 969 Woonplaats: Costa de Luz
|
Geplaatst: Zo Jan 06, 2019 9:14 pm Onderwerp: |
|
|
Hebben die dingen dan geen drukknoopjes aan de onderkant ?? |
|
Terug naar boven |
|
|
paul65
|
Geplaatst: Di Jan 08, 2019 8:48 pm Onderwerp: |
|
|
Ik snap niet goed wat er verkeerd is aan een rits. Mijn body heeft zo een binnenlaag zodat de rits niet zomaar ik je huid kan happen. Ook is de body van elastisch materiaal gemaakt waardoor als je de rits gebruikt zo van je huid af kan trekken. Ik ben eigenlijk weer op zoek naar een mooie pikante body met rits. _________________ lekker strak |
|
Terug naar boven |
|
|
Stephan
|
Geplaatst: Zo Jan 13, 2019 9:41 am Onderwerp: |
|
|
Bij de Manstore M101 is dit heel simpel als je naar het groot toilet moet. Dit stofje van deze body is zo elastisch dat je het gewoon even opzij kan schuiven tijdens de boodschap. Dit artikel is voor mij het absolute ‘meesterwerk’ van Manstore, ik heb er ondertussen nog eentje bijgekocht ?. |
|
Terug naar boven |
|
|
John Gast
|
Geplaatst: Di Jan 15, 2019 8:08 pm Onderwerp: |
|
|
Ik heb er 2, een Doreaanse en een Manstore. In de winter zitten ze lekker warm en zitten als een tweede huid. De Manstore is iets hoger opgesneden, is licht doorzichtig en zit lekker strak. |
|
Terug naar boven |
|
|
|
Geplaatst: Di Jan 15, 2019 8:08 pm Onderwerp: |
|
|
|
|
Terug naar boven |
|