Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
Firetoice
|
Geplaatst: Di Mrt 14, 2017 3:52 pm Onderwerp: |
|
|
Bij mijn blijft de tanline ook het gehele jaar wel zichtbaar in de zomer natuurlijk meer dan in de winter maar kan er niet omheen.
Gaan ook vaak nog in november een keer op vakantie en probeer dan toch ook altijd wel een lokatie te vinden waar je in string naar het strand kan.
Dus ook in de sportschool of sauna zijn er mensen die het moeten hebben gezien of die het opgevallen is, maar heb ook nog nooit een van iemand reactie gehad. Ben net nog op wintersport geweest met een collega en vermoed dat hij toch wel wat gezien moet hebben maar ook hier geen reactie of vraag van gehad. |
|
Terug naar boven |
|
|
|
Geplaatst: Di Mrt 14, 2017 3:52 pm Onderwerp: |
|
|
|
|
Terug naar boven |
|
|
Sexyjongen
|
Geplaatst: Di Mrt 14, 2017 4:31 pm Onderwerp: |
|
|
Een goede vriend van mij heb ik gewoon een keer verteld dat ik zomers aan het strand en op vakantie een zwemstring draag. Hij maakte er geen punt van. |
|
Terug naar boven |
|
|
LOTS
|
Geplaatst: Wo Mrt 15, 2017 6:55 pm Onderwerp: |
|
|
Sexyjongen schreef: | Een goede vriend van mij heb ik gewoon een keer verteld dat ik zomers aan het strand en op vakantie een zwemstring draag. Hij maakte er geen punt van. |
Mooi dat je er zo open over bent. Dat ben ik ook, maar ik merk wel dat het nog niet algemeen geaccepteerd is om als man een string te dragen. _________________ Greetz,
Lord Of The Strings |
|
Terug naar boven |
|
|
Sexyjongen
|
Geplaatst: Vr Mrt 17, 2017 5:28 pm Onderwerp: |
|
|
Het stereotype beeld wat mensen in hun hoofd hebben is toch van een vrouw in minuscule zwemkleding met daarnaast een man met een oversized lang zwemshort. Terwijl het voor een man ook heerlijk kan zijn om een string te dragen. |
|
Terug naar boven |
|
|
LOTS
|
Geplaatst: Za Mrt 18, 2017 11:17 am Onderwerp: |
|
|
Sexyjongen schreef: | Het stereotype beeld wat mensen in hun hoofd hebben is toch van een vrouw in minuscule zwemkleding met daarnaast een man met een oversized lang zwemshort. Terwijl het voor een man ook heerlijk kan zijn om een string te dragen. |
Niet "kan zijn" maar is. Zo'n oversized zwembroek zit echt niet lekker.... _________________ Greetz,
Lord Of The Strings |
|
Terug naar boven |
|
|
scubaraven
Geregistreerd op: 11 Sep 2006 Berichten: 408 Woonplaats: Regio 's-Hertogenbosch
|
Geplaatst: Ma Mrt 20, 2017 8:54 pm Onderwerp: |
|
|
LOTS schreef: | Sexyjongen schreef: | Het stereotype beeld wat mensen in hun hoofd hebben is toch van een vrouw in minuscule zwemkleding met daarnaast een man met een oversized lang zwemshort. Terwijl het voor een man ook heerlijk kan zijn om een string te dragen. |
Niet "kan zijn" maar is. Zo'n oversized zwembroek zit echt niet lekker.... |
Plus een string is veel sneller droog.
Zo'n zwemshort blijft praktisch de hele dag nat. |
|
Terug naar boven |
|
|
Dikdekok2
|
Geplaatst: Za Apr 01, 2017 8:21 pm Onderwerp: |
|
|
Paar jaar geleden, een project bij een Finse opdrachtgever gedraaid. En in Finland natuurlijk met beide teams naar de sauna. Niet lang daarvoor uitgebreid naar Griekenland op vakantie geweest, dus een scherpe tanline.
Daar ga je dan in bijzijn van je eigen collega's en directeur en een aantal Finnen uit de kleren. Tja, gewoon gedaan en geen expliciete reacties. Was toch wel even spannend
Maar ja, als je dat niet wilt meemaken, moet je geen string in de zon dragen, toch?
dik |
|
Terug naar boven |
|
|
Sexyjongen
|
Geplaatst: Zo Apr 02, 2017 3:42 pm Onderwerp: |
|
|
Wanneer je tijdens het zonnen badkleding draagt blijft altijd een gedeelte van je huid wit. Bij het dragen van een boxershort is dat een witte luier, terwijl dat bij het dragen van een zwemstring minimaal is. Het hele jaar door is er bij mij altijd wel een tanline zichtbaar. Als ik al reacties krijg is het veelal alleen maar positief. |
|
Terug naar boven |
|
|
|