|
Het String Forum Het forum voor man en vrouw!
|
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
Thong42000
Geregistreerd op: 05 Okt 2006 Berichten: 61 Woonplaats: Omgeving Eindhoven
|
Geplaatst: Ma Apr 11, 2022 8:38 am Onderwerp: |
|
|
Ik denk dat de maten hetzelfde uitvallen als bij Manstore of Olaf Benz. Ik heb maat S en zowel de Joavana als de Boy-strings passen perfect. Heb twee erg kleine van Jovana en Boy-strings en daar moet ik wel moeite voor doen om er alles in te krijgen maar daar zijn die modelletjes ook voor gemaakt. Ik heb van Jovana een 3D STRING (1) en een TINY 3D STRING (1). Van Boy-strings heb ik een ZERO I mosquito en een MINI-MICRO Lycra mosquito Herren micro Tanga.
De stof van de boy-strings is doorzichtig zwart van de Jovana is de 3D string uitgevoerd in Metallic Mesh Teal-Black; en de Tiny 3D string in Gold Yellow Glissenette Sheer.
Hoop dat je hier voldoende info aan hebt.
Thong _________________ Ben erg dol op minieme strings, hoe kleiner hoe beter. |
|
Terug naar boven |
|
|
|
Geplaatst: Ma Apr 11, 2022 8:38 am Onderwerp: |
|
|
|
|
Terug naar boven |
|
|
navythong
|
Geplaatst: Ma Jul 17, 2023 4:52 pm Onderwerp: |
|
|
Die van boy-strings zijn wel superklein. Daar heb je lef voor nodig om die naar het strand aan te doen. En rete-duur. Niet normaal. |
|
Terug naar boven |
|
|
|
|
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum Je mag niet stemmen in polls in dit subforum
|
|