Het String Forum
Het forum voor man en vrouw!
 
 FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistrerenRegistreren 
 ProfielProfiel   Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken   InloggenInloggen 


Ook een eigen gratis forum?

- Met je eigen logo
- Filmpjes mogelijk!


Klik hier om jouw forum te maken


Recente bestelling bij Joe Snyder

 
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Het String Forum Forumindex -> Mannen en String
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
beachlion



Geregistreerd op: 10 Sep 2006
Berichten: 596
Woonplaats: Allentown, PA, USA

BerichtGeplaatst: Ma Mrt 14, 2011 5:47 am    Onderwerp: Recente bestelling bij Joe Snyder Reageren met citaat

Nu ik in Amerika zit dacht ik simpel en goedkoop een paar strings en thongs bij Joe Snyder te kunnen bestellen. Ze hadden nieuwe modellen en stoffen in de collectie dus een aanvulling leek op z'n plaats.
Op de Mexicaanse site van de onderneming vulde ik enthousiast de shopping basket. Het totaal was precies $100 voor 5 items (ca. EUR 75), niet duur voor die kwaliteit. Toen kwam er $35 bij voor transport. En dat voor een A5 envelop met bijna geen gewicht.
Dat kwam mij zeer onredelijk voor en ik stuurde dan ook een verbolgen e-mail naar het bedrijf. Vrij snel kreeg ik antwoord in het Engels en Spaans. De grote baas betreurde mijn ongenoegen maar hij kon er helaas niets aan doen. De UPS rekende dit bedrag omdat Mexico niet één van de prettige landen was voor postverkeer, lees hoge bedragen voor verzekerd transport.
Hij suggereerde echter bij één van de Amerikaanse distributeurs te informeren en hij gaf mij 3 websites. Uiteindelijk heb ik 4 strings en thongs besteld die een week later in de post zaten. Ik betaalde $70, geen transportkosten en ik kreeg er nog een string gratis bij. Ik heb uiteraard een vriendelijke mail teruggestuurd naar Mexico.
Twee strings hadden de maat: one size fits most. De 2 thongs waren van model Rio in de maat L, terwijl ik normaal M heb. Paste perfect omdat ik bij een vorige bestelling M iets te klein vond. Het model Rio is aan de voorkant vrij smal, het volgt niet helemaal de liesnaad en is dus niet geschikt voor de wat fors geschapen lieden.
_________________
Hit the beach in a string or less
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Yahoo Messenger







Geplaatst: Ma Mrt 14, 2011 5:47 am    Onderwerp:

Terug naar boven
Ocinn



Geregistreerd op: 15 Sep 2006
Berichten: 432
Woonplaats: Belgie

BerichtGeplaatst: Ma Mrt 14, 2011 9:20 am    Onderwerp: Reageren met citaat

Dat is een avontuur.

Iets anders : naar aanleiding van een artikel hier over mannen en strings las ik een aantal commentaren van vooral Amerikanen.
Ik zag dat zij soms strings kochten bij K-Mart en Wallmart.
Heb jij hier ervaringen mee of weet jij of er degelijk strings verkocht worden ?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
beachlion



Geregistreerd op: 10 Sep 2006
Berichten: 596
Woonplaats: Allentown, PA, USA

BerichtGeplaatst: Ma Mrt 14, 2011 3:14 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

Bij mijn lokale K-Mart wordt thong ondergoed verkocht van Joe Boxer. Van de ca. 50 verschillende modellen ondergoed (hoofdzakelijk boxers) is er precies één model thong. Ik heb tot nu toe twee four-packs gekocht met nu 8 verschillende thongs. Prijs ca. $10 per 4 en ze dragen vrij comfortabel maar het front is naar mijn mening vrij groot.
Bij Walmart ken ik de situatie niet zo goed. Omdat het personeelsbeleid bij Walmart vrij slecht is boycot ik het bedrijf. Maar als ik in de buurt ben wil ik wel eens kijken.
_________________
Hit the beach in a string or less
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Yahoo Messenger
Ocinn



Geregistreerd op: 15 Sep 2006
Berichten: 432
Woonplaats: Belgie

BerichtGeplaatst: Ma Mrt 14, 2011 4:21 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik moet zeggen dat dit een model is dat ik wel kan vinden.
En idd 10$ is echt niet veel voor 4 stuks.
Fijn dat je eens wil gaan kijken.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
beau



Geregistreerd op: 17 Nov 2010
Berichten: 37

BerichtGeplaatst: Ma Mrt 14, 2011 6:25 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

ik heb laatst via ebay nog een aantal strings van joe snyder gekocht..
was via een site in hongkong en ze koste me 7 euro per stuk incl verzenden. kan m helaas niet meer vinden anders had ik m hier wel gepost.
als je zoekt bij ebay op men thong en dan wereldwijd komen er honderden strings Cool
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
beachlion



Geregistreerd op: 10 Sep 2006
Berichten: 596
Woonplaats: Allentown, PA, USA

BerichtGeplaatst: Vr Mrt 25, 2011 4:27 am    Onderwerp: Reageren met citaat

Ocinn schreef:
Ik moet zeggen dat dit een model is dat ik wel kan vinden.
En idd 10$ is echt niet veel voor 4 stuks.
Fijn dat je eens wil gaan kijken.


Ik heb eerst de website van WalMart bezocht om te kijken of het in de collectie zat. Niet dus. Ik denk dat het niet de moeite waard is om er alsnog lijfelijk te gaan kijken. K-Mart heeft de Joe Boxer thongs wel op de website vermeld.
_________________
Hit the beach in a string or less
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Yahoo Messenger
Happyman



Geregistreerd op: 10 Sep 2006
Berichten: 338
Woonplaats: Rijswijk

BerichtGeplaatst: Ma Apr 25, 2011 10:28 am    Onderwerp: Reageren met citaat

Bij ons bezoek aan Florida zijn we ook bij de Wallmart geweest.
Ondermode voor de heren was niet veel bijzonders, en strings zaten er helemaal niet tussen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht MSN Messenger
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Het String Forum Forumindex -> Mannen en String Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Wil je ook een eigen gratis forum?

- Direct online
- Gratis je eigen logo
- Filmpjes en video mogelijk!


Klik hier om onmiddellijk jouw eigen forum aan te maken









Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Vertaling door Lennart Goosens.