Het String Forum
Het forum voor man en vrouw!
 
 FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistrerenRegistreren 
 ProfielProfiel   Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken   InloggenInloggen 


Ook een eigen gratis forum?

- Met je eigen logo
- Filmpjes mogelijk!


Klik hier om jouw forum te maken


mannen in string: homo - hetero - of bi?
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
 
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Het String Forum Forumindex -> Mannen en String
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  

ben je homo - hetero - of (beetje) bisexueel?
hetero
47%
 47%  [ 102 ]
homo
17%
 17%  [ 37 ]
duidelijk bi (met ervaring)
10%
 10%  [ 23 ]
beetje bi (nog geen ervaring maar wel geïnteresseerd)
13%
 13%  [ 30 ]
alleen bischierig (kijken jazeker, maar daar blijft het bij)
11%
 11%  [ 25 ]
Totaal aantal stemmen : 217

Auteur Bericht
stringer86



Geregistreerd op: 06 Dec 2010
Berichten: 89
Woonplaats: België

BerichtGeplaatst: Zo Jan 20, 2013 6:00 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

De uitslag van deze poll verbaast me toch enigszins. Niet dat ik van mening ben dat strings voor homo's zijn - homo's dragen ze idd minder vaak, en in een gay-winkel als ''t verschil' in Antwerpen vind je zelfs nauwelijks/geen strings.

Maar ik zou toch denken dat mannen die actief bezig zijn met te discussiëren over ondergoed, er op internet naar zoeken, foto's bekijken etc. een bovengemiddelde interesse hebben voor andere mannen, of vergis ik me? Mij lijkt het eerder dat het homo/bi zijn nog een te groot taboe is om zichzelf die stempel toe te eigenen...

Ik heb een vriendin, en ben zot van vrouwen, en vrouwen in strings. Maar ook van mannen, en mannen kunnen me seksueel evenzeer prikkelen. M'n vriendin weet dat trouwens.
Ik draag strings ook deels omdat ze me prikkelen, en ik het vrouwelijker vind aanvoelen.
Bi, dus.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht







Geplaatst: Zo Jan 20, 2013 6:00 pm    Onderwerp:

Terug naar boven
martijnsimon



Geregistreerd op: 01 Sep 2013
Berichten: 53

BerichtGeplaatst: Wo Sep 04, 2013 9:25 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

ik draag strings vanaf mijn 17e. ben nu 39.

vind het gewoon super leuk, mooi, spannend, sexy, modern.

mijn ex vrouw was redelijk oke, maar niet enthousiast.
mijn nieuwe vriendin, vind het super, die kan ik ook gewoon een foto sturen van mij in string op het strand.

ben verder wel bi omdat ik alles mooi vind aan een vrouw of man, die wel een goed figuur hebben. (heb ik zelf ook, train ik hard voor) en vooral als ze een string aan hebben.

voor mij het belangrijkste kleding stuk.
_________________
Meer strings graag.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Thong66



Geregistreerd op: 25 Mrt 2010
Berichten: 271

BerichtGeplaatst: Za Sep 07, 2013 2:57 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

Wat vind je vriendin van dit forum. Draagt ze trouwens ook zelf strings? Ze zou een welkome toevoeging zijn.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
vinc
Gast





BerichtGeplaatst: Za Okt 27, 2018 6:37 am    Onderwerp: Reageren met citaat

Er is uiteraard geen rechtstreeks verband tussen het type onderbroek en geaardheid, al zou het volgens sommige misschien wel makkelijk zijn:

boxer = hetero

Slip = bi

String = homo.

Dit is natuurlijk niet zo.


Laatst aangepast door vinc op Za Mei 25, 2019 12:11 pm; in totaal 3 keer bewerkt
Terug naar boven
Ocinn



Geregistreerd op: 15 Sep 2006
Berichten: 432
Woonplaats: Belgie

BerichtGeplaatst: Zo Okt 28, 2018 2:00 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

ik vind dat kleren niet gekoppeld mag worden aan geaardheid.

Dat is hetzelfde dat ze ooit tegen mij gezegd hebben dat lederen broeken voor vrouwen is terwijl ik vind dat dit ook mooi kan staan bij een man.

dit is evengoed zo voor mij voor de string.
ik neig eerder naar hetro maar eigenlijk bij ik A-seksueel. En strings vind ik heel lelijk bij mij maar draag ze alle dagen omwille van het comfort en niet voor het zicht.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
willem H



Geregistreerd op: 28 Mrt 2015
Berichten: 932
Woonplaats: Costa de Luz

BerichtGeplaatst: Zo Okt 28, 2018 6:42 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

Citaat:
boxer = hetero
slip = bi
string = gay


Als ik naar de gay parade kijk, moet ik de eerste gay nog in string zien, lopen daar allemaal in boxer.

dus boxer is gay, slip en string hetero.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
beachlion



Geregistreerd op: 10 Sep 2006
Berichten: 596
Woonplaats: Allentown, PA, USA

BerichtGeplaatst: Ma Okt 29, 2018 12:05 am    Onderwerp: Reageren met citaat

De onwetende massa zit vol met bezopen vooroordelen. Ze praten elkaar na en doen dat ook volop op het Internet. Ik was nog in Nederland toen ene Dries Roelvink in een gele zwemslip in een TV-reclame te zien was. Bijna heel Nederland en overzeese gebiedsdelen viel over hem heen.
https://www.youtube.com/watch?v=LrIJWoY99lg

Het was een gematigd model slip maar alles dat toen kleiner dan een boxer was stond al in het verdom hoekje. Het kledingstuk dat je aantrekt is een geheel eigen keuze. Het kan zijn dat je iets mooi vindt of dat prettig aanvoelt of praktisch is of dat het je beter beschermt. Het is een persoonlijke keus waar niemand anders iets me te maken heeft. Zolang je binnen de wet blijft heeft niemand er iets over te zeggen. Het is je eigen keus of je de huidige mode volgt of er juist tegenin gaat of je laat leiden door het advies van een eventuele partner.

Het is volkomen van de pot gerukt om te veronderstellen dat een bepaalde sexuele geaardheid leidt tot een bepaalde keuze van kleding. Dan zou je kunnen spreken van een soort van uniform voor hetero's, homo's, lesbo's en welke andere stroming er nog bestaat. Die druk vanuit de omgeving zorgt er ook voor dat velen die een string in het openbaar willen dragen er door tegen gehouden worden. Men is bang wat anderen er van vinden. Die anderen zijn meestal wel volkomen vreemden. Het kost inderdaad aardig wat zelfoverwinning om in een string op het strand rond te lopen.
_________________
Hit the beach in a string or less
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Yahoo Messenger
willem



Geregistreerd op: 30 Sep 2006
Berichten: 262

BerichtGeplaatst: Ma Mrt 04, 2019 9:07 am    Onderwerp: Reageren met citaat

stringer86 schreef:
De uitslag van deze poll verbaast me toch enigszins. Niet dat ik van mening ben dat strings voor homo's zijn - homo's dragen ze idd minder vaak, en in een gay-winkel als ''t verschil' in Antwerpen vind je zelfs nauwelijks/geen strings.

Maar ik zou toch denken dat mannen die actief bezig zijn met te discussiëren over ondergoed, er op internet naar zoeken, foto's bekijken etc. een bovengemiddelde interesse hebben voor andere mannen, of vergis ik me? Mij lijkt het eerder dat het homo/bi zijn nog een te groot taboe is om zichzelf die stempel toe te eigenen...

Ik heb een vriendin, en ben zot van vrouwen, en vrouwen in strings. Maar ook van mannen, en mannen kunnen me seksueel evenzeer prikkelen. M'n vriendin weet dat trouwens.
Ik draag strings ook deels omdat ze me prikkelen, en ik het vrouwelijker vind aanvoelen.
Bi, dus.


Ik kan mij hier wel in vinden; ik heb ook een bovengemiddeld interesse in ‘sexy’ mannen in een string, ik vind dat heel opwindend om te zien! Maar alleen het lichamelijke gedeelte dan, het hoofd interesseert mij totaal niet!
Ik zou ook niet verliefd kunnen worden op een man, maar kan er wel sex mee hebben.
Mijn ex-vriendin die wist dit ook, maar t scheelde dat wij hierin dezelfde interesse hadden ?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
vinc
Gast





BerichtGeplaatst: Za Mei 25, 2019 12:14 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

Zoals reeds gezegd is er geen 1 op 1 verband tussen strings- slip of boxer en geaardheid.


Al heeft bij mij het dragen van strings wel een invloed gehad op mijn
seksuele leven/ervaringen, maar ook dit is nog iets anders dan een rechtstreeks verband tussen beide.
Terug naar boven
actionthong



Geregistreerd op: 03 Feb 2018
Berichten: 843
Woonplaats: Regio Venlo

BerichtGeplaatst: Di Mei 28, 2019 3:49 pm    Onderwerp: Bischierig Reageren met citaat

Bischierig Smile En leuk woord en zeer treffend. Ook ik merk dat ik wel kik op mooie mannen in een (Y) en het zelf dragen mij geil maakt. Verliefd worden op en sex hebben met een man is mij echter een brug te ver. Mijn voorkeur gaat dan toch echt naar een mooie vrouw die een (Y) draagt. Ik geniet wel ook echt van contact met mannen die dezelfde (Y) passie hebben. Gelukkig zijn (wellens waar op afstand) jullie er! Very Happy
_________________
String ze!

Actionthong

Altijd in voor een persoonlijk bericht.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
vinc
Gast





BerichtGeplaatst: Do Mei 30, 2019 7:23 am    Onderwerp: Reageren met citaat

[quote="willem"]

Ik kan mij hier wel in vinden; ik heb ook een bovengemiddeld interesse in ‘sexy’ mannen in een string, ik vind dat heel opwindend om te zien! Maar alleen het lichamelijke gedeelte dan, het hoofd interesseert mij totaal niet!
Ik zou ook niet verliefd kunnen worden op een man, maar kan er wel sex mee hebben.
Mijn ex-vriendin die wist dit ook, maar t scheelde dat wij hierin dezelfde interesse hadden ?[/quote]

Ik denk dat dit weleens voor meer mannen / forumleden kan gelden,nl
het onderscheid tussen opwindend vinden, verliefdheid en fantaseren over en/of eventueel het hebben van seks men een man.

Alvast een heel eerlijke en open reactie van jou. Super!
Terug naar boven
willem



Geregistreerd op: 30 Sep 2006
Berichten: 262

BerichtGeplaatst: Zo Jun 02, 2019 5:21 am    Onderwerp: Reageren met citaat

Mijn ex was héél open over sex, alles was bespreekbaar. (Haar ex droeg ook strings btw) Daardoor ben ik ook veel opener geworden, zo ook het onderwerp mannen. Zo hebben we een aantal trio-avontuurtjes gehad, waardoor ik contact had met een andere man... zolang je maar geniet!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
string passion



Geregistreerd op: 02 Dec 2021
Berichten: 14

BerichtGeplaatst: Zo Dec 12, 2021 10:51 am    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik hou er niet van om mensen in hokjes te duwen, dus of een string nu gay of straight is, maakt me geen reet uit (sorry voor de beeldspraak Smile ). Ik ben gay en draag uitsluitend strings. Iedereen doet met zijn/haar lijf wat hij/zij wil en niemand hoeft zich daar mee te bemoeien - geldt wat mij betreft op alle vlakken, dus niet alleen bij het dragen van strings. Laughing
_________________
Fervent stringdrager.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Thongguy



Geregistreerd op: 26 Mrt 2022
Berichten: 60

BerichtGeplaatst: Vr Apr 01, 2022 8:39 pm    Onderwerp: Geaardheid Reageren met citaat

Ik denk dat een stukje textiel weinig of niets zegt over je geaardheid. Strings zijn niets eens zo populair bij homo's ,
maar ook dit is geen algemene regel natuurlijk.
Ik denk dat mannen gewoon moeten dragen wat ze willen en zich niets moeten aantrekken van wat anderen hier eventueel van vinden ... tenzij misschien rekening houden met hun partner.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
navythong



Geregistreerd op: 25 Feb 2019
Berichten: 274
Woonplaats: Zeeland

BerichtGeplaatst: Ma Aug 14, 2023 5:37 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

Altijd een leuke discussie, dit onderwerp.
Leuk om al jullie meningen te lezen. Ik vind ook dat iedereen lekker moet dragen wat ie wil.
Wat me wel opvalt is dat ‘strings zijn voor homo’s’ vaak door vrouwen gezegd wordt. Lijkt een soort poging om er voor te zorgen dat je geen strings meer draagt. Dat is tenminste hoe dat op mij over komt.
Verder maakt het mij helemaal niks uit, of een hetero, homo, bi wel of geen string draagt. Liever wel natuurlijk, het blijft een leuk gezicht. Very Happy
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht







Geplaatst: Ma Aug 14, 2023 5:37 pm    Onderwerp:

Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Het String Forum Forumindex -> Mannen en String Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Pagina 3 van 4

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Wil je ook een eigen gratis forum?

- Direct online
- Gratis je eigen logo
- Filmpjes en video mogelijk!


Klik hier om onmiddellijk jouw eigen forum aan te maken









Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Vertaling door Lennart Goosens.