Het String Forum
Het forum voor man en vrouw!
 
 FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistrerenRegistreren 
 ProfielProfiel   Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken   InloggenInloggen 


Ook een eigen gratis forum?

- Met je eigen logo
- Filmpjes mogelijk!


Klik hier om jouw forum te maken


mannen in string: homo - hetero - of bi?
Ga naar pagina 1, 2, 3, 4  Volgende
 
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Het String Forum Forumindex -> Mannen en String
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  

ben je homo - hetero - of (beetje) bisexueel?
hetero
47%
 47%  [ 102 ]
homo
17%
 17%  [ 37 ]
duidelijk bi (met ervaring)
10%
 10%  [ 23 ]
beetje bi (nog geen ervaring maar wel geïnteresseerd)
13%
 13%  [ 30 ]
alleen bischierig (kijken jazeker, maar daar blijft het bij)
11%
 11%  [ 25 ]
Totaal aantal stemmen : 217

Auteur Bericht
chris



Geregistreerd op: 13 Apr 2011
Berichten: 43

BerichtGeplaatst: Za Apr 16, 2011 10:12 am    Onderwerp: mannen in string: homo - hetero - of bi? Reageren met citaat

Beste medestringers;

Ik draag al jaren strings (ca. 10 jaar) en nog steeds wordt het niet als "normaal" gezien. Ook mijn vrouw vindt het maar niks; zij vindt het echt iets voor homo's. Mad Ik draag ze omdat ik het lekker vind, maar ook omdat ik het me mooi vind staan. Om haar tegemoet te komen draag ik ook strakke (kleine) boxers. Bij mooie mannen vindt ik het erg sexy staan. Rolling Eyes

de stelling: strings dragen is eerder iets voor homo's dan voor hetero's; en in geval van hetero; dan zit er zeker een vleugje bisexueel in je.

Graag jullie reacties.
groetjes Chris
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen







Geplaatst: Za Apr 16, 2011 10:12 am    Onderwerp:

Terug naar boven
star trek



Geregistreerd op: 17 Sep 2006
Berichten: 1587
Woonplaats: Stad aan zee

BerichtGeplaatst: Zo Apr 17, 2011 8:15 am    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik draag al 20 jaar strings en mijn vrouw vind het geweldig.
Helpt altijd mee kiezen in de winkel enzo.
Bij mijn weten word de string door homos slechts zelden gedragen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht MSN Messenger
stringerisin



Geregistreerd op: 03 Jan 2011
Berichten: 113

BerichtGeplaatst: Zo Apr 17, 2011 2:10 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

String voor Homo's? Krijg je dat onderwerp weer. Naar mijn weten is de string inderdaad helemaal niet zo populair (meer) bij homo's, er zullen er heus wel zijn maar ik ken toch genoeg heteromannen die strings dragen hoor. Er zijn mensen die de kleur roze al gay vinden bij mannen of zelfs een cabriolet! Kortzichtigheid noem ik dat maar dat een kledingstuk je geaardheid zou bepalen haha.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Marc



Geregistreerd op: 02 Aug 2008
Berichten: 426

BerichtGeplaatst: Zo Apr 17, 2011 6:27 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

Dus ben ik in de winter Hetero, en de zomer een homo.

Laat mijn vrouw het maar niet weten Sad
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
String-Freak



Geregistreerd op: 11 Sep 2010
Berichten: 143
Woonplaats: Deventer

BerichtGeplaatst: Zo Apr 17, 2011 8:18 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

Mijn vriendin vind het ook goed dat ik strings draag en keurt ze ook altijd voordat ik ae bestel of koop.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
chris



Geregistreerd op: 13 Apr 2011
Berichten: 43

BerichtGeplaatst: Zo Apr 17, 2011 8:48 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

Sorry hoor, ik wist niet dat dit al ter sprake is gekomen...
Ik was alleen benieuwd hoe er op gereageerd zou worden. Tot nu toe bewijst de poll inderdaad dat het merendeel vd stringdragers hetero is.
Wink wellicht hebben ze de bi-gevoelens nog niet ontdekt bij zichzelf... Laughing
stringerisin schreef:
String voor Homo's? Krijg je dat onderwerp weer. Naar mijn weten is de string inderdaad helemaal niet zo populair (meer) bij homo's, er zullen er heus wel zijn maar ik ken toch genoeg heteromannen die strings dragen hoor. Er zijn mensen die de kleur roze al gay vinden bij mannen of zelfs een cabriolet! Kortzichtigheid noem ik dat maar dat een kledingstuk je geaardheid zou bepalen haha.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
redstring



Geregistreerd op: 27 Dec 2006
Berichten: 120

BerichtGeplaatst: Ma Apr 18, 2011 9:29 am    Onderwerp: Reageren met citaat

Homo's zijn doorgaans trendsetters op het vlak van fashion. Wat zij dragen, wordt een aantal jaren later gewoon mainstream. De string stond zo eerst in de homo-hoek gesitueerd (excuses als ik het wat bot formuleer), maar is daar al lang niet meer uitsluitend aanwezig.

Andere kledingstukken hebben die weg ook afgelegd: low-rise en skinny jeans, strakke boxers, aanspannende T-shirts, bepaalde types van zonnebrillen, maar ook huidcrèmes enzovoort.

Kijk hoe een groot deel van de jeugd er tegenwoordig bijloopt; dat zou 15 of 20 jaar geleden ongenadig als 'gay' gebrandmerkt worden, maar nu gelukkig al lang niet meer.

Dat de string nog wel eens geassocieerd wordt met gay heeft mogelijk te maken met de erotische connotatie die erbij hangt. Nochtans, het gaat hier volgens mij gewoon om zelfbewuste mannen, sommigen zullen gay of bi zijn en de meerderheid hetero, maar in se is dat niet belangrijk.

De string is gewoon heerlijk om dragen en sexy qua uitstraling. Enjoy it!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
chris



Geregistreerd op: 13 Apr 2011
Berichten: 43

BerichtGeplaatst: Ma Apr 18, 2011 1:15 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik had het zelf niet beter kunnen zeggen redstring! Very Happy
Ik vind het wel leuk om te kijken waar de poll op uitkomt.
(vooral m.b.t. de bi-vragen ben ik erg benieuwd. Wink )

redstring schreef:
Homo's zijn doorgaans trendsetters op het vlak van fashion. Wat zij dragen, wordt een aantal jaren later gewoon mainstream. De string stond zo eerst in de homo-hoek gesitueerd (excuses als ik het wat bot formuleer), maar is daar al lang niet meer uitsluitend aanwezig.

Andere kledingstukken hebben die weg ook afgelegd: low-rise en skinny jeans, strakke boxers, aanspannende T-shirts, bepaalde types van zonnebrillen, maar ook huidcrèmes enzovoort.

Kijk hoe een groot deel van de jeugd er tegenwoordig bijloopt; dat zou 15 of 20 jaar geleden ongenadig als 'gay' gebrandmerkt worden, maar nu gelukkig al lang niet meer.

Dat de string nog wel eens geassocieerd wordt met gay heeft mogelijk te maken met de erotische connotatie die erbij hangt. Nochtans, het gaat hier volgens mij gewoon om zelfbewuste mannen, sommigen zullen gay of bi zijn en de meerderheid hetero, maar in se is dat niet belangrijk.

De string is gewoon heerlijk om dragen en sexy qua uitstraling. Enjoy it!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Twinkie



Geregistreerd op: 29 Nov 2010
Berichten: 67

BerichtGeplaatst: Di Apr 19, 2011 6:52 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

redstring schreef:
Homo's zijn doorgaans trendsetters op het vlak van fashion. Wat zij dragen, wordt een aantal jaren later gewoon mainstream. De string stond zo eerst in de homo-hoek gesitueerd (excuses als ik het wat bot formuleer), maar is daar al lang niet meer uitsluitend aanwezig.

Andere kledingstukken hebben die weg ook afgelegd: low-rise en skinny jeans, strakke boxers, aanspannende T-shirts, bepaalde types van zonnebrillen, maar ook huidcrèmes enzovoort.

Kijk hoe een groot deel van de jeugd er tegenwoordig bijloopt; dat zou 15 of 20 jaar geleden ongenadig als 'gay' gebrandmerkt worden, maar nu gelukkig al lang niet meer.

Dat de string nog wel eens geassocieerd wordt met gay heeft mogelijk te maken met de erotische connotatie die erbij hangt. Nochtans, het gaat hier volgens mij gewoon om zelfbewuste mannen, sommigen zullen gay of bi zijn en de meerderheid hetero, maar in se is dat niet belangrijk.

De string is gewoon heerlijk om dragen en sexy qua uitstraling. Enjoy it!


zeker mooi gesproken!! Very Happy
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
willem



Geregistreerd op: 30 Sep 2006
Berichten: 262

BerichtGeplaatst: Di Apr 26, 2011 5:28 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

naar mijn weten, vinden de meeste vrouwen een string bij een man niet bepaald aantrekkelijk. Ergens kan ik mij hier wel in vinden, een boxer staat ook stoerder; mannelijker! Een string wordt toch als iets vrouwelijks gezien en mannen die vrouwelijk trekjes vertonen associeren we weer met homo's. De gedachtengang kan ik mij dus wel voorstellen.

Maar op deze manier blijven er heel veel kledingsstukken die iemand juist wel of juist niet zou moeten dragen volgens een ander. Als mijn partner juist iets niet bij mij vindt staan, trek ik t mij toch wel aan...

maar goed, strings worden door zowel homo- als heteromannen gedragen. Ikzelf ben hetero, maar een mooie man (lees: goed lijf) in een string vind ik erg spannend!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Thong66



Geregistreerd op: 25 Mrt 2010
Berichten: 271

BerichtGeplaatst: Di Apr 26, 2011 6:42 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

Willem, als mede heteroman ben ik het helemaal met je eens. Waarom zou het een leuke man niet staan een string te dragen. Daar maakt de geaardheid niet bij uit. Voor mij ook geen discussie of een lesbische vrouw in een string minder aantrekkelijk zou zijn dan een hetero vrouw en wie er dan wel een mag dragen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
chris



Geregistreerd op: 13 Apr 2011
Berichten: 43

BerichtGeplaatst: Di Apr 26, 2011 10:58 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

beste Thong66 en Willem

Ik denk er net zo over; laat een heteroman lekker dragen waar hij zich lekker in voelt!
enne, een mooie man in een string is zeker sexy en spannend Rolling Eyes
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
string en leather lover



Geregistreerd op: 20 Dec 2010
Berichten: 20
Woonplaats: Zeeland

BerichtGeplaatst: Wo Aug 10, 2011 2:39 am    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik maak het nog erger allemaal.... Ik draag vaak een leren broek en niet omdat ik motor rij maar omdat ik het mooi vind en mezelf er lekker in voel.

Ik heb een vaste vriendin die ze mee uitzoekt en het ook leuk vind.

Verder ben ik bi en vind een mooie man in string erg leuk om naar te kijken
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
paul65



Geregistreerd op: 20 Okt 2009
Berichten: 179
Woonplaats: het zuiden

BerichtGeplaatst: Wo Aug 10, 2011 4:13 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

Mijn vrouw vind het erg leuk dat ik niet zo ben als alle anderen. Very Happy Very Happy
Ik draag ze omdat ik het mooi uit vind zien en omdat ik sowieso niet de kudde volg.....anders denken en doen is niets mis mee. Razz Shocked Laughing

Ik draag dan ook wel eens broeken die erg strak zijn.( wordt als vrouwelijk gezien )
Ook heb ik veel kleren met opvallende kleuren.... Smile Very Happy Nou dan ben ik ook homo zeker....??
De kleding wordt elk jaar ons gewoon voorgeschreven...heel subtiel worden de mensen bewerkt.
Kijk maar eens naar de zwemshorts die nu voor de heren zijn. Een kleine zwembroek is bijna niet meer te krijgen. Evil or Very Mad
Er moet gewoon veel stof verkocht worden....anders draaien de fabrieken niet !! Macht en geld zit hier achter.... Twisted Evil

Ik doe wat ik wil en draag bijna elke dag een string....geweldig !! Very Happy Laughing


Maak het leven fleuriger...het is al saai genoeg. Rolling Eyes
_________________
lekker strak
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
star trek



Geregistreerd op: 17 Sep 2006
Berichten: 1587
Woonplaats: Stad aan zee

BerichtGeplaatst: Wo Aug 10, 2011 5:55 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

paul65 schreef:
Mijn vrouw vind het erg leuk dat ik niet zo ben als alle anderen. Very Happy Very Happy
Ik draag ze omdat ik het mooi uit vind zien en omdat ik sowieso niet de kudde volg.....anders denken en doen is niets mis mee. Razz Shocked Laughing

Ik draag dan ook wel eens broeken die erg strak zijn.( wordt als vrouwelijk gezien )
Ook heb ik veel kleren met opvallende kleuren.... Smile Very Happy Nou dan ben ik ook homo zeker....??
De kleding wordt elk jaar ons gewoon voorgeschreven...heel subtiel worden de mensen bewerkt.
Kijk maar eens naar de zwemshorts die nu voor de heren zijn. Een kleine zwembroek is bijna niet meer te krijgen. Evil or Very Mad
Er moet gewoon veel stof verkocht worden....anders draaien de fabrieken niet !! Macht en geld zit hier achter.... Twisted Evil

Ik doe wat ik wil en draag bijna elke dag een string....geweldig !! Very Happy Laughing


Maak het leven fleuriger...het is al saai genoeg. Rolling Eyes



Kan ik zeker niet beter zeggen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht MSN Messenger







Geplaatst: Wo Aug 10, 2011 5:55 pm    Onderwerp:

Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Het String Forum Forumindex -> Mannen en String Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina 1, 2, 3, 4  Volgende
Pagina 1 van 4

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Wil je ook een eigen gratis forum?

- Direct online
- Gratis je eigen logo
- Filmpjes en video mogelijk!


Klik hier om onmiddellijk jouw eigen forum aan te maken









Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Vertaling door Lennart Goosens.