Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
stringert
|
Geplaatst: Ma Mei 31, 2021 7:36 pm Onderwerp: String met voldoende ruimte voorkant |
|
|
Hallo!
Sinds enige jaren draag ik af en toe een string. De reden is dat ik de achterkant van een string veel lekkerder vind zitten dan een boxer. Hetgene wat mij ervan weerhoudt ze vaker te dragen is dat ik tot nu toe bijna geen herenstring heb gevonden die echt goed zit aan de voorkant. Vaak is de voorkant te klein om alles te ondersteunen en hangen mijn ballen aan de zijkant er uit. Zeker als ik een stijve krijg (en aangezien ik het spannend vind om een string aan te hebben gebeurt dat wel eens) is er vrijwel geen bedekking meer aan de voorkant.
De enige string die goed zit voor (https://www.zalando.nl/zalando-essentials-3-pack-slip-za882aa0i-c11.html) heeft dan weer vrije ruwe naden die schuren tussen mijn billen.
Mijn vraag aan jullie ervaren stringers is daarom: wat zijn jullie aanraders voor strings met voldoende ruimte aan de voorkant?
Ik heb in enkele vergelijkbare threads ook sommige vrouwenstrings (en dan bedoel ik simpel katoen, niet van die kanten ondingen) als oplossing aangedragen zien worden. Het maakt me echt niet uit of het officieel mannen of vrouwenstrings zijn, als ze maar voldoende ruimte hebben.
N.B.: Ik draag mijn jongeheer naar beneden (naar boven vind ik niet comfortabel).
Alvast bedankt! |
|
Terug naar boven |
|
|
|
Geplaatst: Ma Mei 31, 2021 7:36 pm Onderwerp: |
|
|
|
|
Terug naar boven |
|
|
willem H
Geregistreerd op: 28 Mrt 2015 Berichten: 969 Woonplaats: Costa de Luz
|
Geplaatst: Ma Mei 31, 2021 8:46 pm Onderwerp: |
|
|
kijk eens naar joe snyder of olaf benz. |
|
Terug naar boven |
|
|
febvis
|
Geplaatst: Ma Mei 31, 2021 9:13 pm Onderwerp: |
|
|
Mijn tip (uit eigen ervaring) is de Gossamer Thong van Bodyaware?.
Laat nog eens weten of je iets naar je gading hebt kunnen vinden.
Ik draag zelf erg graag een string (thong), maar alleen als de pasvorm comfortabel is.
Succes! |
|
Terug naar boven |
|
|
John Gast
|
Geplaatst: Ma Mei 31, 2021 9:37 pm Onderwerp: |
|
|
OlafBenz heeft veel modellen met voldoende ruimte. Succes! |
|
Terug naar boven |
|
|
Stringdingetje
|
Geplaatst: Di Jun 01, 2021 8:45 am Onderwerp: |
|
|
Ik heb zeer regelmatig niets kunnen vinden, maar de Temptations / plume strong van HOM zit geweldig met een ruime cup.
Naar boven of naar beneden dragen maakt niet uit: hier gaat het in passen! |
|
Terug naar boven |
|
|
Thong42000
Geregistreerd op: 05 Okt 2006 Berichten: 61 Woonplaats: Omgeving Eindhoven
|
Geplaatst: Vr Jun 04, 2021 1:21 pm Onderwerp: |
|
|
Heb je al eens aan een bulge string of thong gedacht. Daar draag je naar beneden en is er voldoende ruimte. Door de buidel kan de string toch lekker klein blijven. Je moet echter wel durven. Lol. _________________ Ben erg dol op minieme strings, hoe kleiner hoe beter. |
|
Terug naar boven |
|
|
Microglove
|
Geplaatst: Za Jun 05, 2021 8:07 pm Onderwerp: |
|
|
ik heb zelf goede ervaringen met de strings van ergowear als het gaat om de ruimte in de cup _________________ Strings zijn een cadeau voor de dierbaarste delen. |
|
Terug naar boven |
|
|
Thong42000
Geregistreerd op: 05 Okt 2006 Berichten: 61 Woonplaats: Omgeving Eindhoven
|
Geplaatst: Wo Jun 16, 2021 10:48 am Onderwerp: |
|
|
Kijk eens bij Joe Snyder de bulge thong of de maxibulge thong. Verder hebben ze ook nog de SK thong. _________________ Ben erg dol op minieme strings, hoe kleiner hoe beter. |
|
Terug naar boven |
|
|
EricP
|
Geplaatst: Vr Jun 18, 2021 7:46 am Onderwerp: String met voldoende ruimte voorkant |
|
|
Je moet eens kijken bij Aliexpress. Daar verkopen ze strings met vooraan verschillende grootte van cup. https://nl.aliexpress.com/ |
|
Terug naar boven |
|
|
string passion
|
Geplaatst: Ma Dec 06, 2021 10:37 pm Onderwerp: Re: String met voldoende ruimte voorkant |
|
|
stringert schreef: | Hallo!
Sinds enige jaren draag ik af en toe een string. De reden is dat ik de achterkant van een string veel lekkerder vind zitten dan een boxer. Hetgene wat mij ervan weerhoudt ze vaker te dragen is dat ik tot nu toe bijna geen herenstring heb gevonden die echt goed zit aan de voorkant. Vaak is de voorkant te klein om alles te ondersteunen en hangen mijn ballen aan de zijkant er uit. Zeker als ik een stijve krijg (en aangezien ik het spannend vind om een string aan te hebben gebeurt dat wel eens) is er vrijwel geen bedekking meer aan de voorkant.
De enige string die goed zit voor (https://www.zalando.nl/zalando-essentials-3-pack-slip-za882aa0i-c11.html) heeft dan weer vrije ruwe naden die schuren tussen mijn billen.
Mijn vraag aan jullie ervaren stringers is daarom: wat zijn jullie aanraders voor strings met voldoende ruimte aan de voorkant?
Ik heb in enkele vergelijkbare threads ook sommige vrouwenstrings (en dan bedoel ik simpel katoen, niet van die kanten ondingen) als oplossing aangedragen zien worden. Het maakt me echt niet uit of het officieel mannen of vrouwenstrings zijn, als ze maar voldoende ruimte hebben.
N.B.: Ik draag mijn jongeheer naar beneden (naar boven vind ik niet comfortabel).
Alvast bedankt! |
draag deze al jaren, zitten lekker en bieden meer dan voldoende plaats, ook voor de groter geschapen mannen
https://www.kiniki.com/collections/mens-g-strings _________________ Fervent stringdrager. |
|
Terug naar boven |
|
|
|