Het String Forum
Het forum voor man en vrouw!
 
 FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistrerenRegistreren 
 ProfielProfiel   Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken   InloggenInloggen 


Ook een eigen gratis forum?

- Met je eigen logo
- Filmpjes mogelijk!


Klik hier om jouw forum te maken


es collection

 
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Het String Forum Forumindex -> Mannen en String
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
ikkes



Geregistreerd op: 20 Mei 2011
Berichten: 41

BerichtGeplaatst: Vr Mei 20, 2011 11:21 pm    Onderwerp: es collection Reageren met citaat

heeft iemand hier ervaring met de strings van es collection? En dan bedoel ik deze http://www.escollection.es/for_men/product.php?id_product=112
Ik wil namelijk graag een string met zo'n brede band achter zodat het niet meteen opvalt dat het een string is als hij wel een beetje zichtbaar word. Als iemand andere suggesties heeft voor string met dezelfde style dan zou ik dat ook graag horen.

En weet iemand misschien ook een site waar ze die es collection string verkopen?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht







Geplaatst: Vr Mei 20, 2011 11:21 pm    Onderwerp:

Terug naar boven
SloggiBoy75



Geregistreerd op: 30 Nov 2008
Berichten: 499
Woonplaats: Eindhoven

BerichtGeplaatst: Za Mei 21, 2011 7:19 am    Onderwerp: Reageren met citaat

Bij WOW Partykleding hebben ze ES in hun collectie, staat ie niet op de site dan kunnen ze hem vast voor je bestellen! Wink

http://www.partykleding.nl/webshop/heren/ondermode/es-collection/tanga-basic-tirilla_ES438RW.html
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Michl



Geregistreerd op: 05 Feb 2011
Berichten: 44
Woonplaats: Amsterdam

BerichtGeplaatst: Do Jun 02, 2011 7:07 am    Onderwerp: Reageren met citaat

Hoi Ikkes,
Sinds een paar weken heb ik een paar strings van het merk Andrew Christian. Zij hebben een aantal mooie strings. Waaronder de dry and naked sports thong: http://www.andrewchristianstore.nl/shop/p193/c16/DryandNakedSportsThong

Zit erg fijn en heeft aan de achterkant wat stof zodat je bij het bukken wat zekerder voelt. Leuke aan deze string is dat hij je zaakje ook nog iets optilt! Niet alleen leuk Om te zien, maar ook erg comfortabel. ( koop m niet te groot) Ze hebben trouwens nog meer heerlijke strings en jockstraps! In Amsterdam hebben ze een mooie winkel met goed personeel. Kleine maatjes zijn echter snel op, maar wellicht kunnen ze die voor je bestellen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
string en leather lover



Geregistreerd op: 20 Dec 2010
Berichten: 20
Woonplaats: Zeeland

BerichtGeplaatst: Ma Aug 15, 2011 4:43 pm    Onderwerp: Re: es collection Reageren met citaat

ikkes schreef:
heeft iemand hier ervaring met de strings van es collection? En dan bedoel ik deze http://www.escollection.es/for_men/product.php?id_product=112
Ik wil namelijk graag een string met zo'n brede band achter zodat het niet meteen opvalt dat het een string is als hij wel een beetje zichtbaar word. Als iemand andere suggesties heeft voor string met dezelfde style dan zou ik dat ook graag horen.

En weet iemand misschien ook een site waar ze die es collection string verkopen?


Wordt verkocht bij planetundies: http://www.planet-undies.com/catalog/default.php?collection_Path=1730
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
dreamworks



Geregistreerd op: 23 Okt 2010
Berichten: 57

BerichtGeplaatst: Ma Aug 15, 2011 4:55 pm    Onderwerp: mannen en string Reageren met citaat

hey Very Happy

Ik heb die string met brede bovenband bij Planet Undies besteld (bestel ik trouwens 90 %) mijn vriendin vond die erg leuk, dus gekocht.

En eerlijk gezegd een grote tegenvaller de brede band zit niet fijn en het stof is ook niet echt prettig ( zoals Mannstore,Olafbenz of JS dat heeft)

Heb hem 1x aan gehad om te passen en daarna nooit meer ligt ergens achterin de la.

Mijn advies bespaar het geld of geef het uit aan iets van de eerder genoemde merken.Of inderdaad de andrew christian die heb ik toevallig ook en die zit heerlijk.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
ikkes



Geregistreerd op: 20 Mei 2011
Berichten: 41

BerichtGeplaatst: Di Aug 23, 2011 12:20 am    Onderwerp: Re: mannen en string Reageren met citaat

dreamworks schreef:
hey Very Happy

Ik heb die string met brede bovenband bij Planet Undies besteld (bestel ik trouwens 90 %) mijn vriendin vond die erg leuk, dus gekocht.

En eerlijk gezegd een grote tegenvaller de brede band zit niet fijn en het stof is ook niet echt prettig ( zoals Mannstore,Olafbenz of JS dat heeft)

Heb hem 1x aan gehad om te passen en daarna nooit meer ligt ergens achterin de la.

Mijn advies bespaar het geld of geef het uit aan iets van de eerder genoemde merken.Of inderdaad de andrew christian die heb ik toevallig ook en die zit heerlijk.

bedankt voor de tip.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
stringfan_asd



Geregistreerd op: 01 Jul 2011
Berichten: 100
Woonplaats: Amsterdam, 24 jaar

BerichtGeplaatst: Di Aug 23, 2011 10:26 am    Onderwerp: Reageren met citaat

Mochten mensen geïnteresseerd zijn in ES: er zit een winkel van hen op de Zeedijk 61 hier in Amsterdam, al ben ik er zelf nooit binnen geweest.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
pieterdd



Geregistreerd op: 26 Aug 2011
Berichten: 17

BerichtGeplaatst: Za Aug 27, 2011 10:12 am    Onderwerp: Reageren met citaat

Hoi, ik heb ook eventjes geleden een string van ES gekocht, vind het heerlijk dat het gewoon zo een touwtje is en dat de boord bovenaan iets groter is, makkelijker onder een jeans!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
mapimapi



Geregistreerd op: 13 Nov 2011
Berichten: 20

BerichtGeplaatst: Ma Dec 05, 2011 10:59 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

ES is GeWeLdiG!
_________________
Gek op strings!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
mapimapi



Geregistreerd op: 13 Nov 2011
Berichten: 20

BerichtGeplaatst: Za Dec 10, 2011 10:59 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

Maar ook Andrew Christan zit heerijk... Wink
_________________
Gek op strings!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Het String Forum Forumindex -> Mannen en String Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Wil je ook een eigen gratis forum?

- Direct online
- Gratis je eigen logo
- Filmpjes en video mogelijk!


Klik hier om onmiddellijk jouw eigen forum aan te maken









Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Vertaling door Lennart Goosens.