Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
Bjorn-2
Geregistreerd op: 22 Apr 2007 Berichten: 94 Woonplaats: Brabant - 1975
|
Geplaatst: Za Mei 14, 2011 8:20 am Onderwerp: Jongen in een bodystring sling op Wipe out |
|
|
In de aflevering van Wipeout (RTL4) van donderdag 12 mei jl was er een jongen te zien in een bodystring sling. Gelukkig was het ook nog een goed gebouwde jonge gozer, zodat totale plaatje er goed uit zag en dat is weer belangrijk voor het imago van de string dragende man.
De aflevering is te zien op rtl gemist, vanaf ongeveer 13 minuten.
http://www.rtl.nl/xl/#/u/18751de6-a376-3ad0-a3c8-1be55a161130/
Super stoer dat hij het lef heeft om zo op tv te verschijnen. Want als je de aflevering verder bekijkt is hij regelmatig van alle kanten duidelijk in beeld. Trouwens aan de witte afdrukken te zien boven zijn bilnaad en aan de voorzijde, draagt hij volgens mij vaker een kleine string
Have fun en geniet ervan |
|
Terug naar boven |
|
|
|
Geplaatst: Za Mei 14, 2011 8:20 am Onderwerp: |
|
|
|
|
Terug naar boven |
|
|
Bjorn-2
Geregistreerd op: 22 Apr 2007 Berichten: 94 Woonplaats: Brabant - 1975
|
Geplaatst: Za Mei 14, 2011 8:23 am Onderwerp: 14.33 minuten |
|
|
Om precies te zijn komt hij rond 14.33 min in beeld en verder in de aflevering |
|
Terug naar boven |
|
|
SloggiBoy75
|
Geplaatst: Za Mei 14, 2011 12:35 pm Onderwerp: |
|
|
als zo'n mooie jongen ga je je toch niet in zo'n belachelijke bodystring tonen...als je de vooroordelen over een string in stand wil houden dan moet je vooral dit dragen. |
|
Terug naar boven |
|
|
LOTS
|
Geplaatst: Za Mei 14, 2011 7:52 pm Onderwerp: |
|
|
Inderdaad een mooie jongen in die string... alleen erg jammer dat het geen 'normale' string was. Deze zat duidelijk niet goed en dit werkt niet mee om vooroordelen van mannen-strings tegen te gaan. _________________ Greetz,
Lord Of The Strings |
|
Terug naar boven |
|
|
mrlibra Gast
|
Geplaatst: Zo Mei 15, 2011 7:56 am Onderwerp: |
|
|
toevallig heb ik deze uitzending ook gezien op TV. Aan de tanline te zien binven de bilnaad kan je inderdaad zien dat hij vaker een g-string draagt. |
|
Terug naar boven |
|
|
scubaraven
Geregistreerd op: 11 Sep 2006 Berichten: 408 Woonplaats: Regio 's-Hertogenbosch
|
Geplaatst: Zo Mei 15, 2011 12:39 pm Onderwerp: |
|
|
dan had hij toch beter een ander model aan kunnen doen.
blijf de boel ook beter op z'n plaats dan als op het filmpje |
|
Terug naar boven |
|
|
stringgozertje
|
Geplaatst: Zo Mei 15, 2011 2:13 pm Onderwerp: |
|
|
Leuke dame ook (zijn 'date'), die leuk reageert |
|
Terug naar boven |
|
|
dickdekok
|
Geplaatst: Zo Mei 15, 2011 9:53 pm Onderwerp: |
|
|
Inderdaad de keus had wat beter gekund, had hij ook niet steeds zo hoeven "vissen". Maar het principe was goed en zou navolging moeten krijgen.
Hulde aan deze durfal (overigens ook al om aan het programma mee te doen, is volgens mij best zwaar.)
dik |
|
Terug naar boven |
|
|
DarkThong
|
Geplaatst: Ma Mei 16, 2011 5:50 pm Onderwerp: |
|
|
Zeker heel gewaagd en leuk om te zien maar inderdaad jammer dat het geen gewone string was... Zijn date draagt volgens mij ook wel wat kleiners als dat ze nu daar liet zien... |
|
Terug naar boven |
|
|
mister_string
|
Geplaatst: Di Mei 17, 2011 12:29 pm Onderwerp: |
|
|
Heb de uitzending van Wipeout wel gezien, zeker gedurft, maar als hij inderdaad niet de Borat string aan had getrokken maar een mooie zwemstring had hij niet zo hoeven grabbelen naar zijn zakie.
Bij de opmerking van presentatrice dat ze er recht in keek moest ik wel even lachen. _________________ Een dag niet gestringd is een dag niet geleefd. |
|
Terug naar boven |
|
|
|