Het String Forum
Het forum voor man en vrouw!
 
 FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistrerenRegistreren 
 ProfielProfiel   Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken   InloggenInloggen 


Ook een eigen gratis forum?

- Met je eigen logo
- Filmpjes mogelijk!


Klik hier om jouw forum te maken


Alphamoda's kalimnos vs Joe Snyders bulge thong

 
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Het String Forum Forumindex -> String Algemeen
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
*Ernie*



Geregistreerd op: 16 Dec 2008
Berichten: 37
Woonplaats: Noord-Brabant

BerichtGeplaatst: Do Apr 28, 2011 1:04 pm    Onderwerp: Alphamoda's kalimnos vs Joe Snyders bulge thong Reageren met citaat

Hallo,
Zelf heb ik de kalimnos van Alphamoda en ik vind de pouch hiervan erg fijn. Houd de boel goed op zijn plaats en lekker laag aan de voorkant. Nadeel vind ik alleen de ijzeren ringetjes die soms zeer gaan doen. Zeker wanneer de rand van mijn spijkerbroek er op hangt.
Nu is mijn vraag of er hier zijn die met beiden ervaring hebben en of ze een beetje op elkaar lijken (en dan metname de pouch)
Ik hoor het graag van jullie. Alvast bedankt!

Zie net dat ik de kalimnos op mijn avatar foto aan heb Very Happy
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht







Geplaatst: Do Apr 28, 2011 1:04 pm    Onderwerp:

Terug naar boven
star trek



Geregistreerd op: 17 Sep 2006
Berichten: 1587
Woonplaats: Stad aan zee

BerichtGeplaatst: Do Apr 28, 2011 6:00 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

Wil ook bestellen.
Men kan de kalimnos toch zonder ringen bestellen.Ik zou hem willen als gewone g string en een als thong model,of vergis ik mij?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht MSN Messenger
dickdekok



Geregistreerd op: 29 Jun 2007
Berichten: 262

BerichtGeplaatst: Do Apr 28, 2011 10:20 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

Hoi Ernie,
ik heb ze allebei en vind ze ook allebei erg fijn, mooi en comfortabel. De bulge duwt je zaakje net wat meer naar voren dan de Kalimnos. Verder weinig verschil, ook je tanline blijft scherp, dus de bedekking is ook zeg maar gelijk.

Ik heb wel het idee, dat de JS beter van kwaliteit is dan de Alphamoda. Die verschieten toch wel vrij snel in de zon.

dik
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
*Ernie*



Geregistreerd op: 16 Dec 2008
Berichten: 37
Woonplaats: Noord-Brabant

BerichtGeplaatst: Vr Apr 29, 2011 2:15 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

Bedankt voor jullie reactie.
Of de Kalimnos ook zonder ringetjes besteld kan worden weet ik zo niet. Wat dik zegt over Alphamoda klopt wel. Bij mij is de kleur van ook niet meer als deze was. Met name de string die ik ook op het strand aan heb gehad is verkleur. Het kan dus ook door de zon komen aangezien de andere die ik heb wel redelijk goed zijn gebleven.

Over Joe Snyder ben ik erg tevreden. Pasvorm is goed en de kleur blijft ook mooi. De bulge heb ik nog niet en wil ik graag proberen omdat ik van een lage voorkant hou.

Ik begrijp dat de bulge het hele zaakje ook echt naar voren duwt. Ik heb een manstore gehad die dit ook deed. Hier zat echter een extra zoom onder de ballen welke bij mij nog wel eens ging irriteren (kan ook zijn omdat het een mesh stof was...)
Hoe is dit bij de joe snyder gedaan? Als dit op de zelfde manier is gedaan, hebben jullie nooit last van deze zoom?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
star trek



Geregistreerd op: 17 Sep 2006
Berichten: 1587
Woonplaats: Stad aan zee

BerichtGeplaatst: Vr Apr 29, 2011 6:05 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

De js bulge heeft een speciale snit die het zaakje naar voren lift.Ik zou wel een maatje groter nemen.Ik heb hier nog een oude Manstore met ingebouwde(stoffen)cockring,persoonlijk heb ik er geen last van en zou zeker een nieuwe kopen als ik er een zou vinden.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht MSN Messenger
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Het String Forum Forumindex -> String Algemeen Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Wil je ook een eigen gratis forum?

- Direct online
- Gratis je eigen logo
- Filmpjes en video mogelijk!


Klik hier om onmiddellijk jouw eigen forum aan te maken









Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Vertaling door Lennart Goosens.