Het String Forum
Het forum voor man en vrouw!
 
 FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistrerenRegistreren 
 ProfielProfiel   Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken   InloggenInloggen 


Ook een eigen gratis forum?

- Met je eigen logo
- Filmpjes mogelijk!


Klik hier om jouw forum te maken


December 2010

 
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Het String Forum Forumindex -> Forum Mededelingen
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Webmaster
Site Admin


Geregistreerd op: 10 Sep 2006
Berichten: 280

BerichtGeplaatst: Ma Jan 03, 2011 9:59 pm    Onderwerp: December 2010 Reageren met citaat

Inmiddels is de herleving van het forum alweer bijna een maand geleden.
December mag wel benoemd worden als een van de meest succesvolle maanden uit de geschiedenis van het forum.
Er werden vele topics geopend en posts geplaats. De sfeer is gezellig en zijn aardig wat leden actief aanwezig, daar mijn dank voor!

Ook is het leuk om te melden dat de maand december maar liefste 29! nieuwe forumleden heeft opgeleverd.
Dit is toch zeker wel het vermelden waard! Al zitten er (helaas) ook veel bij die alleen lezen en (nog) niet actief mee doen.

Hopelijk kunnen we deze lijn doorzetten in januari 2011 om zo het jaar erg mooi te beginnen met zijn alle.

Iedereen het beste voor 2011, dat er veel mooie dingen mogen gebeuren onder een goede gezondheid.


Laatst aangepast door Webmaster op Wo Apr 25, 2012 4:12 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen







Geplaatst: Ma Jan 03, 2011 9:59 pm    Onderwerp:

Terug naar boven
Ocinn



Geregistreerd op: 15 Sep 2006
Berichten: 432
Woonplaats: Belgie

BerichtGeplaatst: Di Jan 04, 2011 10:03 am    Onderwerp: Reageren met citaat

Daarom dat ik vind dat niet actieve leden een berichtje moeten krijgen als ze niet actief meer mee doen en als het dient om enkel de posts te lezen.
Ik vind dat ze een waarschuwing moeten krijgen dat hun account opgedoekt wordt na een bepaalde periode.
Zo krijg je een beter beeld bij degene die echt geinteresseerd zijn in het onderwerp.
Liever een klein forum met actieve leden dan een groot forum waar de helft of 3/4 niet aan deelnemen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
star trek



Geregistreerd op: 17 Sep 2006
Berichten: 1587
Woonplaats: Stad aan zee

BerichtGeplaatst: Di Jan 04, 2011 6:58 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

Ocinn schreef:
Daarom dat ik vind dat niet actieve leden een berichtje moeten krijgen als ze niet actief meer mee doen en als het dient om enkel de posts te lezen.
Ik vind dat ze een waarschuwing moeten krijgen dat hun account opgedoekt wordt na een bepaalde periode.
Zo krijg je een beter beeld bij degene die echt geinteresseerd zijn in het onderwerp.
Liever een klein forum met actieve leden dan een groot forum waar de helft of 3/4 niet aan deelnemen.


Juist!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht MSN Messenger
*Ernie*



Geregistreerd op: 16 Dec 2008
Berichten: 39
Woonplaats: Noord-Brabant

BerichtGeplaatst: Wo Jan 05, 2011 9:41 am    Onderwerp: Reageren met citaat

Ocinn schreef:
Daarom dat ik vind dat niet actieve leden een berichtje moeten krijgen als ze niet actief meer mee doen en als het dient om enkel de posts te lezen.
Ik vind dat ze een waarschuwing moeten krijgen dat hun account opgedoekt wordt na een bepaalde periode.
Zo krijg je een beter beeld bij degene die echt geinteresseerd zijn in het onderwerp.
Liever een klein forum met actieve leden dan een groot forum waar de helft of 3/4 niet aan deelnemen.


BS! ALs je dat wilt kun je net zo goed met een man of 10 via msn of iets dergelijks afspreken want dat is wat je dan denk ik ongeveer overhoudt, 10-15 man.
Juist deze inactieve leden (zoals ik zelf) kunnen er veel aan hebben om te lezen over ervaringen van anderen. Dit forum heeft mij namelijk wel geholpen om uit eindelijk in string naar het strand te gaan en mij niet meer te schamen voor het dragen van strings.
Als ik zo dit forum bekijk is dit toch juist wat jullie willen?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
StringKing



Geregistreerd op: 25 Dec 2009
Berichten: 127

BerichtGeplaatst: Wo Jan 05, 2011 10:05 am    Onderwerp: Reageren met citaat

/

Laatst aangepast door StringKing op Ma Okt 17, 2016 12:36 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Spider_S



Geregistreerd op: 10 Sep 2006
Berichten: 328
Woonplaats: Oost-Vlaanderen, 37 jaar

BerichtGeplaatst: Wo Jan 05, 2011 10:50 am    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik ben ook van mening dat iedereen welkom blijft op het forum. Zowel actieve als passieve leden. Het is aan ons om door boeiende onderwerpen en ervaringen de passieve leden meer en meer te betrekken bij het forum.
Maar passieve leden uitsluiten is uit den boze. Laat hen meegenieten van de ervaringen en weetjes die gedeeld worden op het forum zodat ze misschien in een later stadium hun ervaringen ook kunnen delen.

Spider_S
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht MSN Messenger
Webmaster
Site Admin


Geregistreerd op: 10 Sep 2006
Berichten: 280

BerichtGeplaatst: Do Jan 06, 2011 1:09 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik zie ook veel meer in het stimuleren om actief mee te doen dan lezers te weren op het forum. Het is een forum voor en door geinteresseerde.
Dat zal dan ook zo blijven. Wie weet zijn er ook die eerst wat lezen en kat uit de boom kijken voor ze wat posten.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Ocinn



Geregistreerd op: 15 Sep 2006
Berichten: 432
Woonplaats: Belgie

BerichtGeplaatst: Do Jan 06, 2011 3:43 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

OK. Ik leg mij neer bij de meerderheid, maar je kan dan misschien een sensibileringscampagne opstarten door de weinige posters een mailtje te sturen door hen te vragen van wat meer te posten en of ze nog interesse hebben in het onderwerp.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Webmaster
Site Admin


Geregistreerd op: 10 Sep 2006
Berichten: 280

BerichtGeplaatst: Do Jan 06, 2011 6:45 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

Sinds een dikke week stuur ik nieuwe leden een berichtje en daarbij ook verzoek gezellig mee te posten.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
star trek



Geregistreerd op: 17 Sep 2006
Berichten: 1587
Woonplaats: Stad aan zee

BerichtGeplaatst: Do Jan 06, 2011 6:53 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

goe bezig.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht MSN Messenger
Ocinn



Geregistreerd op: 15 Sep 2006
Berichten: 432
Woonplaats: Belgie

BerichtGeplaatst: Vr Jan 07, 2011 10:29 am    Onderwerp: Reageren met citaat

Webmaster schreef:
Sinds een dikke week stuur ik nieuwe leden een berichtje en daarbij ook verzoek gezellig mee te posten.



Prachtig initiatief. Bedankt.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Het String Forum Forumindex -> Forum Mededelingen Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Wil je ook een eigen gratis forum?

- Direct online
- Gratis je eigen logo
- Filmpjes en video mogelijk!


Klik hier om onmiddellijk jouw eigen forum aan te maken









Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Vertaling door Lennart Goosens.