Het String Forum
Het forum voor man en vrouw!
 
 FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistrerenRegistreren 
 ProfielProfiel   Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken   InloggenInloggen 


Ook een eigen gratis forum?

- Met je eigen logo
- Filmpjes mogelijk!


Klik hier om jouw forum te maken


leuk verhaal op internet

 
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Het String Forum Forumindex -> String Algemeen
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Marc



Geregistreerd op: 02 Aug 2008
Berichten: 426

BerichtGeplaatst: Do Aug 04, 2011 9:35 am    Onderwerp: leuk verhaal op internet Reageren met citaat

Het mysterie van de string.

Waarom dragen mensen een string?

Foobie - Foobie Artikelen - Meningen & Ervaringen - Het mysterie van de string.

Ik heb niet zoveel met strings. Het ligt misschien aan mijn leeftijd of het kan zijn dat ik gewoon niet met de tijd mee ga.

Waarom dragen mensen een string?

Wat is het nut van een string?



Eerst onderzoeken wat een string is.

De defenitie van het woord string is volgens computerwoorden .nl:

- Een string is een groep karakters, meestal letters van het alfabet. Een exacte definitie van een string is "een reeks data van het type char, afgesloten door een nulkarakter".

- Een string voorgesorteerde deelreeks van de te sorteren gegevensverzameling. bron woordenboek.nl

- Een string is tekenreeks. bron encyclo.nl

- String betekend damesondergoed, zo hoog uitgesneden dat de billen grotendeels ontbloot zijn en het ondergoed in de bilspleet verdwijnt. Gevonden op alternatiefkostuum.nl

Zoveel betekenissen van de string. Maar ik kende maar een betekenis. Damesondergoed. Ik zie het beeld nog voor me van jonge dames met laag uitgesneden spijkerbroeken die hun zogenaamde walvistaart zittend aan tafel in restaurants en andere gelegenheden toonden. Voordat de string in het algemeen modebeeld terecht kwam werd dit broekje geassocieerd met sletterig. Vooral in mijn omgeving was een dame die een string droeg zonder meer een snol.

Waarom wil ik een artikel over de string schrijven.

Het is gekomen door het volgend waar gebeurd verhaal. Een vrouw vind in de badkamer een string aan de douche kraan hangen terwijl ze er nog nooit een heeft aangehad. Als ze haar partner ermee confronteert zegt hij dat het van hem is. Het was duidelijk een damesstring dus de man kwam er niet mee weg?

Het is nu ook duidelijk geworden dat er ook herenstrings zijn. Een man in een string is nog steeds taboe. Waarom eigenijk? Misschien omdat je het ondergoed van een man nooit door zijn kleding heen ziet zitten. Waarschijnlijk maken mannen zich daar ook niet zo druk over. Ik denk dat een man een string draagt omdat het sexy staat.

Maar Waarom dragen mensen nou een string? Ik heb het een keer geprobeerd en ik liep heel de dag aan dat ding te trekken. Voor mij dus gewoon een mooie hipster.

Op mijn zoektocht naar het antwoord op de vraag waarom vrouwen een string dragen kwam ik bij verschillende forums terecht. Hier onder volgen een paar uitspraken.

- Ik draag een string omdat in strakke broeken je billen mooi uitkomen.

- Omdat het lekker zit en sexy is.

- Omdat je geen lijntjes in je broek ziet zitten.

- Om af en toe sexy te zijn voor je vriend.

- Als ik een een string boven een broek ziet uitkomen dan vind ik het opwindend.

- Omdat niks lelijker is dan een rand van een onderbroek door je broek heen zien.

- Een string aanhebben voelt vrouwelijk.

Heel veel uiteenlopende uitspraken over de string. Voor mij blijft het een mysterie. Maar respect voor de mensen die het geweldig vinden.

De string heeft voordelen en voordelen.

Voordeel:

Het kleed net af. Geen randen zichtbaar als je een mooie strakke broek aan hebt.

Maar ik vind wel dat een string alleen kan tot maatje 40.

Mensen met grotere maten moeten absoluut normaal ondergoed dragen om zich net af te kleden.

Nadeel:

Nadeel van een string is dat je het altijd hinderlijk in de bilnaad voelt zitten.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht







Geplaatst: Do Aug 04, 2011 9:35 am    Onderwerp:

Terug naar boven
star trek



Geregistreerd op: 17 Sep 2006
Berichten: 1587
Woonplaats: Stad aan zee

BerichtGeplaatst: Do Aug 04, 2011 7:07 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

Een goede string voelt ge niet zitten.
Een string is gewoon ondergoed alleen een ander model.
Het nut van een boxer tot op de knie ontgaat mij volledig.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht MSN Messenger
ikkes



Geregistreerd op: 20 Mei 2011
Berichten: 44

BerichtGeplaatst: Do Aug 04, 2011 10:07 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

het nut van een boxer tot op de knie is dat dat in de winter wel warmer is, dan heb je geen koude bovenbenen. En in de zomer kun je die dan aan doen als korte broek ofzo?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
star trek



Geregistreerd op: 17 Sep 2006
Berichten: 1587
Woonplaats: Stad aan zee

BerichtGeplaatst: Vr Aug 05, 2011 5:25 am    Onderwerp: Reageren met citaat

Winter en zomer,altijd strings.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht MSN Messenger
ikkes



Geregistreerd op: 20 Mei 2011
Berichten: 44

BerichtGeplaatst: Vr Aug 12, 2011 9:59 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

misschien is dat wel omdat jij binnen werk hebt ofzo? als je buiten staat en dan het vriest behoorlijk dan moet je je echt wel warm aankleden, en dan is een string echt wel behoorlijk koud, vooral rond de billen enz.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Cassifro



Geregistreerd op: 13 Nov 2010
Berichten: 14

BerichtGeplaatst: Ma Okt 03, 2011 5:35 am    Onderwerp: Reageren met citaat

Dat is geen nadeel Marc, dat vind ik juist heerlijk maar ik heb dan ook een supergevoelige aars.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht MSN Messenger
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Het String Forum Forumindex -> String Algemeen Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Wil je ook een eigen gratis forum?

- Direct online
- Gratis je eigen logo
- Filmpjes en video mogelijk!


Klik hier om onmiddellijk jouw eigen forum aan te maken









Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Vertaling door Lennart Goosens.