Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
ikkes
|
Geplaatst: Vr Mei 20, 2011 11:21 pm Onderwerp: es collection |
|
|
heeft iemand hier ervaring met de strings van es collection? En dan bedoel ik deze http://www.escollection.es/for_men/product.php?id_product=112
Ik wil namelijk graag een string met zo'n brede band achter zodat het niet meteen opvalt dat het een string is als hij wel een beetje zichtbaar word. Als iemand andere suggesties heeft voor string met dezelfde style dan zou ik dat ook graag horen.
En weet iemand misschien ook een site waar ze die es collection string verkopen? |
|
Terug naar boven |
|
|
|
Geplaatst: Vr Mei 20, 2011 11:21 pm Onderwerp: |
|
|
|
|
Terug naar boven |
|
|
SloggiBoy75
|
|
Terug naar boven |
|
|
Michl
|
Geplaatst: Do Jun 02, 2011 7:07 am Onderwerp: |
|
|
Hoi Ikkes,
Sinds een paar weken heb ik een paar strings van het merk Andrew Christian. Zij hebben een aantal mooie strings. Waaronder de dry and naked sports thong: http://www.andrewchristianstore.nl/shop/p193/c16/DryandNakedSportsThong
Zit erg fijn en heeft aan de achterkant wat stof zodat je bij het bukken wat zekerder voelt. Leuke aan deze string is dat hij je zaakje ook nog iets optilt! Niet alleen leuk Om te zien, maar ook erg comfortabel. ( koop m niet te groot) Ze hebben trouwens nog meer heerlijke strings en jockstraps! In Amsterdam hebben ze een mooie winkel met goed personeel. Kleine maatjes zijn echter snel op, maar wellicht kunnen ze die voor je bestellen. |
|
Terug naar boven |
|
|
string en leather lover
|
Geplaatst: Ma Aug 15, 2011 4:43 pm Onderwerp: Re: es collection |
|
|
ikkes schreef: | heeft iemand hier ervaring met de strings van es collection? En dan bedoel ik deze http://www.escollection.es/for_men/product.php?id_product=112
Ik wil namelijk graag een string met zo'n brede band achter zodat het niet meteen opvalt dat het een string is als hij wel een beetje zichtbaar word. Als iemand andere suggesties heeft voor string met dezelfde style dan zou ik dat ook graag horen.
En weet iemand misschien ook een site waar ze die es collection string verkopen? |
Wordt verkocht bij planetundies: http://www.planet-undies.com/catalog/default.php?collection_Path=1730 |
|
Terug naar boven |
|
|
dreamworks
|
Geplaatst: Ma Aug 15, 2011 4:55 pm Onderwerp: mannen en string |
|
|
hey
Ik heb die string met brede bovenband bij Planet Undies besteld (bestel ik trouwens 90 %) mijn vriendin vond die erg leuk, dus gekocht.
En eerlijk gezegd een grote tegenvaller de brede band zit niet fijn en het stof is ook niet echt prettig ( zoals Mannstore,Olafbenz of JS dat heeft)
Heb hem 1x aan gehad om te passen en daarna nooit meer ligt ergens achterin de la.
Mijn advies bespaar het geld of geef het uit aan iets van de eerder genoemde merken.Of inderdaad de andrew christian die heb ik toevallig ook en die zit heerlijk. |
|
Terug naar boven |
|
|
ikkes
|
Geplaatst: Di Aug 23, 2011 12:20 am Onderwerp: Re: mannen en string |
|
|
dreamworks schreef: | hey
Ik heb die string met brede bovenband bij Planet Undies besteld (bestel ik trouwens 90 %) mijn vriendin vond die erg leuk, dus gekocht.
En eerlijk gezegd een grote tegenvaller de brede band zit niet fijn en het stof is ook niet echt prettig ( zoals Mannstore,Olafbenz of JS dat heeft)
Heb hem 1x aan gehad om te passen en daarna nooit meer ligt ergens achterin de la.
Mijn advies bespaar het geld of geef het uit aan iets van de eerder genoemde merken.Of inderdaad de andrew christian die heb ik toevallig ook en die zit heerlijk. |
bedankt voor de tip. |
|
Terug naar boven |
|
|
stringfan_asd
Geregistreerd op: 01 Jul 2011 Berichten: 100 Woonplaats: Amsterdam, 24 jaar
|
Geplaatst: Di Aug 23, 2011 10:26 am Onderwerp: |
|
|
Mochten mensen geïnteresseerd zijn in ES: er zit een winkel van hen op de Zeedijk 61 hier in Amsterdam, al ben ik er zelf nooit binnen geweest. |
|
Terug naar boven |
|
|
pieterdd
|
Geplaatst: Za Aug 27, 2011 10:12 am Onderwerp: |
|
|
Hoi, ik heb ook eventjes geleden een string van ES gekocht, vind het heerlijk dat het gewoon zo een touwtje is en dat de boord bovenaan iets groter is, makkelijker onder een jeans! |
|
Terug naar boven |
|
|
mapimapi
|
Geplaatst: Ma Dec 05, 2011 10:59 pm Onderwerp: |
|
|
ES is GeWeLdiG! _________________ Gek op strings! |
|
Terug naar boven |