Het String Forum
Het forum voor man en vrouw!
 
 FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistrerenRegistreren 
 ProfielProfiel   Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken   InloggenInloggen 


Ook een eigen gratis forum?

- Met je eigen logo
- Filmpjes mogelijk!


Klik hier om jouw forum te maken


String voor elk figuur?

 
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Het String Forum Forumindex -> Vrouwen en String
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  

Ik vind dat elke vrouw een string moeten kunnen dragen
Mee oneens: Alleen vrouwen die er een figuur voor hebben?
12%
 12%  [ 6 ]
Mee eens: Dat moet elke vrouw zelf weten.
88%
 88%  [ 44 ]
Totaal aantal stemmen : 50

Auteur Bericht
Thong66



Geregistreerd op: 25 Mrt 2010
Berichten: 271

BerichtGeplaatst: Ma Mrt 05, 2012 5:28 pm    Onderwerp: String voor elk figuur? Reageren met citaat

Mijn vrouw vind dat je strings maar tot een bepaalde leeftijd kunt dragen en er ook nog een goed figuur voor moet hebben. Ik denk dat iedereen dat zelf moet bepalen en hier vrij in is. Ik zie het als een lintje om een cadeautje. Hoe lelijk cadeau ook is, het ziet er dan toch wat mooier uit. Wat vinden jullie?

Laatst aangepast door Thong66 op Ma Aug 26, 2013 5:53 pm; in totaal 2 keer bewerkt
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht







Geplaatst: Ma Mrt 05, 2012 5:28 pm    Onderwerp:

Terug naar boven
star trek



Geregistreerd op: 17 Sep 2006
Berichten: 1587
Woonplaats: Stad aan zee

BerichtGeplaatst: Ma Mrt 05, 2012 7:21 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

Als we zo beginnen,Liggen er morgen een hele pak dames en herenstrings in de vuilbak.
En wat of wie bepaald er of je een goed figuur hebt of niet.Eenmaal een bepaalde leeftijd bereikt veranderd je figuur en dan moet je maar dragen wat een ander voorschrijft?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht MSN Messenger
stringerisin



Geregistreerd op: 03 Jan 2011
Berichten: 115

BerichtGeplaatst: Ma Mrt 05, 2012 9:55 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

Iedereen moet een string kunnen dragen, dik of dun jong en oud. Ook op het strand. Toen ik begon met strings te dragen was ik rond de twintig jaar en had een mooi slank afgetraind lichaam en een blokjesbuik. Daar is nu weinig meer van over haha. Dus dan zou ik nu ineens geen string meer kunnen dragen? Nou dat bepaal ik zelf wel hoor. Mijn vrouw haar lichaam is ook veranderd na het krijgen van twee kinderen maar ze blijf gewoon strings dragen hoor. Als de mensen het niet willen zien dan kijken ze maar de andere kant op! Ik zie ook dingen die ik liever niet wil zien moeten die mensen dan ook maar wegblijven voor mij? Nee hoor gewoon lekker jezelf zijn en dragen wat je wil.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
beachlion



Geregistreerd op: 10 Sep 2006
Berichten: 596
Woonplaats: Allentown, PA, USA

BerichtGeplaatst: Di Mrt 06, 2012 2:06 am    Onderwerp: Reageren met citaat

Iedereen moet kunnen dragen wat hij/zij wil zolang het binnen de grenzen van de wet blijft. Wat ik ervan vind heeft daar helemaal niets mee te maken. Ik ben niet verplicht te kijken. Een luid spelende radio of wat daar tegenwoordig in het openbaar voor gebruikt wordt vind ik wel een ergernis.
_________________
Hit the beach in a string or less
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Yahoo Messenger
stringafella



Geregistreerd op: 03 Mei 2008
Berichten: 171

BerichtGeplaatst: Di Mrt 06, 2012 6:12 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

Het gaat er in het artikel niet om of mannen vinden dat een string kan of niet, maar waar men de voorkeur aan geeft. Niet heel opzienbarend dat mannen kiezen voor iets dat 'goed staat'. Van mij mag iedereen dragen wat hij/zij prettig vindt, maar bij de een vind ik een string beter staan dan bij de ander.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Het String Forum Forumindex -> Vrouwen en String Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Wil je ook een eigen gratis forum?

- Direct online
- Gratis je eigen logo
- Filmpjes en video mogelijk!


Klik hier om onmiddellijk jouw eigen forum aan te maken









Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Vertaling door Lennart Goosens.