Het String Forum
Het forum voor man en vrouw!
 
 FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistrerenRegistreren 
 ProfielProfiel   Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken   InloggenInloggen 


Ook een eigen gratis forum?

- Met je eigen logo
- Filmpjes mogelijk!


Klik hier om jouw forum te maken


Wat voor model of type string draag je graag als man?
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
 
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Het String Forum Forumindex -> Mannen en String
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Thongboy



Geregistreerd op: 08 Feb 2021
Berichten: 59
Woonplaats: Omgeving Den Bosch

BerichtGeplaatst: Vr Okt 29, 2021 2:36 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

navythong schreef:
Ik ben na een miskoop (4 strings van Muscleskins, die qua maatvoering totaal anders waren dan ik gewend was) heb ik iSwim (uit Taiwan) geprobeerd.
De foto's op hun website zagen er goed uit. Dus begonnen met een bestelling van eentje. Een L besteld omdat aziatische maten altijd erg klein vallen. Dat was op zich OK, maar veel van de modellen zijn aan de achterkant erg laag uitgesneden. Een beetje een 'afzak' effect. Dat moet je maar net leuk vinden. Ik vind het minder en ook niet lekker zitten.
De 2e bestelling gevraagd of de achterkant hoger gemaakt kon worden. Dat kan, je moet dan bij de bestelling dan Y0 of T0 bestellen in plaats van Y1 of T1.
Die 2e string paste perfect. En de stof die 'WET' heet is lekker dun en rekbaar. Droogt supersnel.
Heb inmiddels een stuk of 10 strings van iSwim, en helemaal fan geworden.


Modelletjes op de site zien er goed uit! Misschien ga ik er ook eens wat bestellen. Is het lang onderweg?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht







Geplaatst: Vr Okt 29, 2021 2:36 pm    Onderwerp:

Terug naar boven
paul65



Geregistreerd op: 20 Okt 2009
Berichten: 179
Woonplaats: het zuiden

BerichtGeplaatst: Vr Okt 29, 2021 5:31 pm    Onderwerp: Wat voor model of type string draag je graag als man? Reageren met citaat

Ik draag graag een thong. Dunne veter vind ik niets. Ook de voorkant wel bedekkend maar niet van die grote lappen. O ja, ik draag graag mijn lul omhoog. Voelt nu eenmaal beter voor mij.
_________________
lekker strak
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
navythong



Geregistreerd op: 25 Feb 2019
Berichten: 276
Woonplaats: Zeeland

BerichtGeplaatst: Vr Okt 29, 2021 6:49 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

Voor corona duurde een bestelling bij iSwim 2 weken; via hun site kun je je bestelling volgen. Nu is dat 3 weken geworden, maar heeft misschien ook met de douane te maken. Er wordt nu op alle bestellingen BTW geheven. Dus alles gaat langs de douane.
Ik heb inmiddels een keer of 6 a7 besteld. Alle keren ging alles prima.
Ga vooral niet uit van Europese maten! Ik draag 32" spijkerbroeken en 'L' is voor mij precies goed. 'XL' zou denk ik ook goed zijn, maar ik hou van strak.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Thongboy



Geregistreerd op: 08 Feb 2021
Berichten: 59
Woonplaats: Omgeving Den Bosch

BerichtGeplaatst: Vr Okt 29, 2021 8:16 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

navythong schreef:
Voor corona duurde een bestelling bij iSwim 2 weken; via hun site kun je je bestelling volgen. Nu is dat 3 weken geworden, maar heeft misschien ook met de douane te maken. Er wordt nu op alle bestellingen BTW geheven. Dus alles gaat langs de douane.
Ik heb inmiddels een keer of 6 a7 besteld. Alle keren ging alles prima.
Ga vooral niet uit van Europese maten! Ik draag 32" spijkerbroeken en 'L' is voor mij precies goed. 'XL' zou denk ik ook goed zijn, maar ik hou van strak.


Thans! Goed om te weten.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
navythong



Geregistreerd op: 25 Feb 2019
Berichten: 276
Woonplaats: Zeeland

BerichtGeplaatst: Zo Okt 31, 2021 3:03 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

Benieuwd wat je keuze gaat worden... Very Happy
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
string passion



Geregistreerd op: 02 Dec 2021
Berichten: 14

BerichtGeplaatst: Do Dec 02, 2021 3:40 pm    Onderwerp: favoriete string Reageren met citaat

Ik draag al enkele jaren uitsluitend strings van Kiniki. Goede kwaliteit, super comfortabel.
_________________
Fervent stringdrager.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
beachstring



Geregistreerd op: 15 Dec 2019
Berichten: 109

BerichtGeplaatst: Do Dec 02, 2021 5:55 pm    Onderwerp: Re: favoriete string Reageren met citaat

string passion schreef:
Ik draag al enkele jaren uitsluitend strings van Kiniki. Goede kwaliteit, super comfortabel.


Kiniki is ook een van mijn favorieten. Jammer dat we nu waarschijnlijk weer invoerrechten enz moeten betalen.
_________________
Als bloot niet kan draag ik een string
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
string passion



Geregistreerd op: 02 Dec 2021
Berichten: 14

BerichtGeplaatst: Do Dec 02, 2021 10:47 pm    Onderwerp: Re: favoriete string Reageren met citaat

beachstring schreef:
string passion schreef:
Ik draag al enkele jaren uitsluitend strings van Kiniki. Goede kwaliteit, super comfortabel.


Kiniki is ook een van mijn favorieten. Jammer dat we nu waarschijnlijk weer invoerrechten enz moeten betalen.

Niet 'waarschijnlijk', is effectief zo dankzij Brexit...
_________________
Fervent stringdrager.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
beachstring



Geregistreerd op: 15 Dec 2019
Berichten: 109

BerichtGeplaatst: Vr Dec 03, 2021 6:57 am    Onderwerp: Re: favoriete string Reageren met citaat

string passion schreef:
beachstring schreef:
string passion schreef:
Ik draag al enkele jaren uitsluitend strings van Kiniki. Goede kwaliteit, super comfortabel.


Kiniki is ook een van mijn favorieten. Jammer dat we nu waarschijnlijk weer invoerrechten enz moeten betalen.

Niet 'waarschijnlijk', is effectief zo dankzij Brexit...



Ik heb het nog niet uitgeprobeerd, maar je hebt gelijk, het is zo.
_________________
Als bloot niet kan draag ik een string
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Firetoice



Geregistreerd op: 11 Sep 2006
Berichten: 270

BerichtGeplaatst: Vr Dec 03, 2021 11:46 am    Onderwerp: Reageren met citaat

Mijn favoriet blijf toch wel Olaf Benz maar heb ook wel andere merken en verschillende modellen.

Net nog twee nieuwe binnen gekregen één van het merk Jor
https://www.menwantmore.nl/jor-squba-herenstring.html

En een Olaf Benz
https://www.menwantmore.nl/olaf-benz-red1201-riostring-wit.html
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
easymick



Geregistreerd op: 27 Jan 2012
Berichten: 138
Woonplaats: Utrecht

BerichtGeplaatst: Vr Dec 03, 2021 3:48 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik draag het liefst een minimale g-string die net je hele boeltje binnen houdt: kleine erecties zijn dan al een leuk "probleem". Naast het driehoekje bestaan ze uit de dunste draadjes.

Ik heb ze in allerlei kleuren van donkerblauw tot een redelijk transparante camo.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
beachstring



Geregistreerd op: 15 Dec 2019
Berichten: 109

BerichtGeplaatst: Zo Dec 05, 2021 2:51 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

stringguy2 schreef:
Vind superkleine g-strings van Tangaland, Arroyman of Skinzwear het fijnst om te dragen. Minimaal stukje stof aan de voorkant met dunne draad...

https://www.tangaland24.de/de/men/men-triangle-string-neongelb-transparent-extra-small

https://www.zungas.com/en/ribbon-g-string-bulge-thongs/911-3141-thong-orange-black-mesh.html#/1-size-s

https://skinzwear.com/product_detail.php?prodID=12740&name=G-String-Swimsuit-Adjustable-Pouch-in-Semi-Sheer-ThinSkinz-Optical-Plaid


easymick schreef:
Ik draag het liefst een minimale g-string die net je hele boeltje binnen houdt: kleine erecties zijn dan al een leuk "probleem". Naast het driehoekje bestaan ze uit de dunste draadjes.

Ik heb ze in allerlei kleuren van donkerblauw tot een redelijk transparante camo.


Als je van dunne draadjes houdt kan ik je deze aanbevelen.
_________________
Als bloot niet kan draag ik een string
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
string passion



Geregistreerd op: 02 Dec 2021
Berichten: 14

BerichtGeplaatst: Zo Dec 05, 2021 7:57 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

beachstring schreef:
stringguy2 schreef:
Vind superkleine g-strings van Tangaland, Arroyman of Skinzwear het fijnst om te dragen. Minimaal stukje stof aan de voorkant met dunne draad...

https://www.tangaland24.de/de/men/men-triangle-string-neongelb-transparent-extra-small

https://www.zungas.com/en/ribbon-g-string-bulge-thongs/911-3141-thong-orange-black-mesh.html#/1-size-s

https://skinzwear.com/product_detail.php?prodID=12740&name=G-String-Swimsuit-Adjustable-Pouch-in-Semi-Sheer-ThinSkinz-Optical-Plaid


easymick schreef:
Ik draag het liefst een minimale g-string die net je hele boeltje binnen houdt: kleine erecties zijn dan al een leuk "probleem". Naast het driehoekje bestaan ze uit de dunste draadjes.

Ik heb ze in allerlei kleuren van donkerblauw tot een redelijk transparante camo.


Als je van dunne draadjes houdt kan ik je deze aanbevelen.

ja, supermooi en sexy maar wel prijzig als je alle kosten erbij rekent
_________________
Fervent stringdrager.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
willem H



Geregistreerd op: 28 Mrt 2015
Berichten: 941
Woonplaats: Costa de Luz

BerichtGeplaatst: Zo Dec 05, 2021 8:49 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

deze zit ook heerlijk.

plaatje gaat niet goed, hier de link: https://www.aliexpress.com/item/32884095850.html?spm=a2g0o.store_pc_groupList.8148356.45.7f723459R9qT7n
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Thongalp



Geregistreerd op: 16 Nov 2020
Berichten: 90
Woonplaats: Oss eo

BerichtGeplaatst: Zo Dec 05, 2021 8:59 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

Ziet er goed uit. Hoe is de maatvoering?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht







Geplaatst: Zo Dec 05, 2021 8:59 pm    Onderwerp:

Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Het String Forum Forumindex -> Mannen en String Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Pagina 3 van 5

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Wil je ook een eigen gratis forum?

- Direct online
- Gratis je eigen logo
- Filmpjes en video mogelijk!


Klik hier om onmiddellijk jouw eigen forum aan te maken









Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Vertaling door Lennart Goosens.