Het String Forum
Het forum voor man en vrouw!
 
 FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistrerenRegistreren 
 ProfielProfiel   Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken   InloggenInloggen 


Ook een eigen gratis forum?

- Met je eigen logo
- Filmpjes mogelijk!


Klik hier om jouw forum te maken


Piemel omhoog of juist omlaag in een string
Ga naar pagina Vorige  1, 2
 
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Het String Forum Forumindex -> Mannen en String
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
easymick



Geregistreerd op: 27 Jan 2012
Berichten: 138
Woonplaats: Utrecht

BerichtGeplaatst: Di Jun 21, 2016 2:48 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

Meestal -en liefst- draag ik de zaak naar beneden. Bij mijn meeste slips kan dat ook niet anders. Bij een moet die wel naar boven, anders worden de ballen er opzij uitgeduwd. Ook een speciale sensatie.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht







Geplaatst: Di Jun 21, 2016 2:48 pm    Onderwerp:

Terug naar boven
beachlion



Geregistreerd op: 10 Sep 2006
Berichten: 596
Woonplaats: Allentown, PA, USA

BerichtGeplaatst: Di Jun 21, 2016 3:20 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik heb maar enkele zwemstrings waar het technisch mogelijk is omhoog te dragen. Daarnaast ben ik het ook niet gewend dus het voelt dan ook nog eens vreemd aan. Bij enkele strings is zijwaarts een mogelijkheid maar de meeste strings zijn zo klein dat omlaag de enige optie is. En dat dan vaak na enige moeite.
Maar morgen ga ik naar Sandy Hook en zal daar een andere draagrichting uit proberen. Wie weet gaat het me op den duur wel bevallen.
_________________
Hit the beach in a string or less
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Yahoo Messenger
gangsterdre



Geregistreerd op: 12 Jun 2011
Berichten: 81

BerichtGeplaatst: Vr Jun 24, 2016 9:06 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

Ligt eraan soms omhoog soms naar beneden ligt ook aan de string.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
beachlion



Geregistreerd op: 10 Sep 2006
Berichten: 596
Woonplaats: Allentown, PA, USA

BerichtGeplaatst: Vr Jun 24, 2016 9:56 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik heb op woensdag wat experimenten gedaan met een andere draagrichting dan normaal. Ik neem meestal zo'n 20 tot 30 strings mee naar het strand zodat ik regelmatig kan wisselen. Bij de paar strings die groot genoeg waren voor het experiment kon ik weinig verschil merken. Bij een enkele string kon het omhoog maar bij de overigen moest het zijwaarts. Bij het wandelen voelde ik niets bijzonders. Wat ik wel storend vond was de loze ruimte in de buidel. In het onderste deel kon je duidelijk de ruimte zien als zijnde niet gevuld. Dat vond ik genoeg om gewoon m'n oude draagwijze te handhaven. M'n strings zijn duidelijk alleen gemaakt voor omlaag dragen.
_________________
Hit the beach in a string or less
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Yahoo Messenger
easymick



Geregistreerd op: 27 Jan 2012
Berichten: 138
Woonplaats: Utrecht

BerichtGeplaatst: Vr Jun 24, 2016 11:21 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

Beachlion, als ik je profielfoto zie begrijp ik dat wel... In zo'n druppel zijn er maar twee mogelijkheden: naar beneden of eruit. Mijn strings hebben voor het merendeel een driehoekig voorstuk maar dat is zo klein dat je piemel er alleen maar recht naar beneden inpast.
Kreeg overigens net nog een tanga binnen (je weet wel voor die gelegenheden dat een string niet kan) met een voordriehoek die nog weer kleiner is dan alles wat ik al had. Snap niet hoe ik de zaak erin krijg maar het lukt zolang er helemaal niets gebeurt. Dan is er heel veel zijband (ruim 2 * de breedte van het voorstuk) en dan nog eens iets meer achter dan voor. Achter blijft ongeveer de helft van je bilspleet onbedekt. Ga dat binnenkort maar eens uitproberen waar "gewone" badkleding verwacht wordt.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
beachlion



Geregistreerd op: 10 Sep 2006
Berichten: 596
Woonplaats: Allentown, PA, USA

BerichtGeplaatst: Za Jun 25, 2016 1:07 am    Onderwerp: Reageren met citaat

De string in m'n avatar is wel één van de kleinste modellen uit de collectie. Meestal zijn ze iets groter maar niet al te veel. Men is vrij tolerant op Sandy Hook maar ik wil het niet op de spits drijven.
_________________
Hit the beach in a string or less
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Yahoo Messenger
Sexyjongen



Geregistreerd op: 14 Mrt 2017
Berichten: 78

BerichtGeplaatst: Di Mrt 14, 2017 5:07 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik kijk zelf wel eens naar strings van Jovanadesign. Zij hebben modellen, welke precies de anatomie van je penis volgen. Super sexy. Zou nog wel een keer zoiets willen dragen, maar heb het nog niet aangedurfd. Oh ja en bij zo'n string draag je hem niet omlaag of omhoog maar recht naar voren.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
paul65



Geregistreerd op: 20 Okt 2009
Berichten: 179
Woonplaats: het zuiden

BerichtGeplaatst: Di Mrt 14, 2017 5:29 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

Altijd naar boven toe. Anders vind ik het niet lekker zitten... Laughing
_________________
lekker strak
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Sikko



Geregistreerd op: 03 Mrt 2008
Berichten: 603

BerichtGeplaatst: Di Mrt 14, 2017 8:56 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

Naar boven.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Dikdekok2



Geregistreerd op: 01 Apr 2017
Berichten: 229

BerichtGeplaatst: Za Apr 01, 2017 8:37 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

Sexyjongen,
die torpedo's zijn leuk om te zien en om te dragen, maar niet direct praktisch voor alledag gebruik (lastig om aan te trekken, je piemel in dat hullsje krijgen). Voor de lol zeker eens proberen, zou ik zeggen.

dik
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
A3stringfan



Geregistreerd op: 04 Jul 2017
Berichten: 13

BerichtGeplaatst: Do Sep 07, 2017 1:49 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

Meestal omlaag vind ik prettiger maar bij bepaalde modellen kan het niet anders (zie avatar, dus deze draag ik maar weinig ))en moet de penis hemelwaarts, ik maak mij niet druk over het krijgen van een erectie als hij echt doorzet is er geen houden aan en bevrijd hij zichzelf wel, geeft voordat het zover is altijd een lekker gevoel door de spanning die wordt opgebouwd in het broekje als de druk oploopt.
_________________
een string voor een lekker ding, maar beter nog is naakt.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
willem



Geregistreerd op: 30 Sep 2006
Berichten: 262

BerichtGeplaatst: Ma Mrt 26, 2018 4:14 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

Het liefste omhoog; buitenom dat ik t mooier vind, is t inderdaad prettiger bij een erectie! En dan bedoel ik voornamelijk wanneer je op t strand ofzo bent..
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Thong42000



Geregistreerd op: 05 Okt 2006
Berichten: 56
Woonplaats: Omgeving Eindhoven

BerichtGeplaatst: Vr Mrt 30, 2018 7:53 am    Onderwerp: Reageren met citaat

[quote="Dikdekok2"]Sexyjongen,
die torpedo's zijn leuk om te zien en om te dragen, maar niet direct praktisch voor alledag gebruik (lastig om aan te trekken, je piemel in dat hullsje krijgen). Voor de lol zeker eens proberen, zou ik zeggen.

dik[/quote

Ik heb zelf een torpedo van Dore (Beachndance) . Deze is erg makkelijk aan te trekken en zit goddelijk. Doordat de stof helemaal doorschijnt is hij niet zo geschikt voor het gewone strand. Very Happy Materiaal is Blue foil en het model is een vn (very narrow) torpedo.

Thong
_________________
Ben erg dol op minieme strings, hoe kleiner hoe beter.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht Yahoo Messenger
actionthong



Geregistreerd op: 03 Feb 2018
Berichten: 843
Woonplaats: Regio Venlo

BerichtGeplaatst: Vr Mrt 30, 2018 2:26 pm    Onderwerp: Up or down Reageren met citaat

Ik draag hem meestal omhoog. Zoals al gezegd is het in sommige modellen het praktischer om hem naar beneden te dragen. Daarbij is er bij ruimere modellen weer het risico dat het links of rechts dragend wordt ! Laughing
_________________
String ze!

Actionthong

Altijd in voor een persoonlijk bericht.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Het String Forum Forumindex -> Mannen en String Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2
Pagina 2 van 2

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Wil je ook een eigen gratis forum?

- Direct online
- Gratis je eigen logo
- Filmpjes en video mogelijk!


Klik hier om onmiddellijk jouw eigen forum aan te maken









Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Vertaling door Lennart Goosens.