Het String Forum
Het forum voor man en vrouw!
 
 FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistrerenRegistreren 
 ProfielProfiel   Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken   InloggenInloggen 


Ook een eigen gratis forum?

- Met je eigen logo
- Filmpjes mogelijk!


Klik hier om jouw forum te maken


Waar kopen jullie strings?
Ga naar pagina Vorige  1, 2
 
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Het String Forum Forumindex -> Mannen en String
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
beachlion



Geregistreerd op: 10 Sep 2006
Berichten: 596
Woonplaats: Allentown, PA, USA

BerichtGeplaatst: Ma Mei 09, 2016 10:59 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik heb recentelijk ook via Aliexpress besteld. Het duurt één tot twee weken voor dat iets binnen is. Maar het is dan ook spotgoedkoop. Kwaliteit is redelijk alhoewel je dat pas op de lange duur kunt beoordelen.
Ik zit kwa maat tussen M en L in en met XL zit ik redelijk in de buurt. De stof is vaak iets dunnen dan gebruikelijk en daardoor vaak ook wat rekbaarder. Dan luisteren de maten niet meer zo precies.
_________________
Hit the beach in a string or less


Laatst aangepast door beachlion op Ma Jul 25, 2016 12:37 am; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Yahoo Messenger







Geplaatst: Ma Mei 09, 2016 10:59 pm    Onderwerp:

Terug naar boven
jef 4



Geregistreerd op: 26 Okt 2014
Berichten: 18

BerichtGeplaatst: Di Mei 10, 2016 7:54 pm    Onderwerp: Re: Waar kopen jullie strings? Reageren met citaat

sr schreef:
Hoi allemaal,

Misschien een wat vreemde vraag maar waar kopen jullie strings?
Via een webshop, marktplaats of gewoon in een winkel?

Zelf vind ik de webshops nogal aan de prijs en zoek ik vaak via marktplaats (aangezien ze hier in de buurt geen heren strings in de winkels verkopen)

Ik ben benieuwd naar de reacties Smile

Groetjes Sr
hallo. Ik ga meestal gewoon in lingerie winkel binnen waar ZE het merk hom verdelen. Omdat het mijn favoriete merk is. Meestal hebben die wel een paar strings liggen. Nu heb ik deze keer ZE ook moeten bestellen. 3 witte hom plumes besteld want die kleur was niet in de winkel aanwezig.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Thong123



Geregistreerd op: 07 Jul 2016
Berichten: 261

BerichtGeplaatst: Zo Jul 24, 2016 11:37 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

Mannenwinkel in Groningen, of bij de lokale ondermode zaak die een aantal strings in de collectie heeft. Toevallig heb ik 2 keer het geluk gehad dat een zaak stopte met het verkopen van mannen strings waardoor ik geluk had met 50% korting. Het is alleen jammer dat ik daarna daar niet meer terecht kan.

Ik koop mijn strings het liefst in een winkel omdat ze graag even in de handen heb.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
SloggiBoy75



Geregistreerd op: 30 Nov 2008
Berichten: 491
Woonplaats: Eindhoven

BerichtGeplaatst: Ma Jul 25, 2016 6:29 am    Onderwerp: Reageren met citaat

Koop ze meestal ook online, zowel in webwinkel als op marktplaats.

In een echte winkel zijn ze zo spaarzaam te krijgen en als ze ze dan al hebben dan heb je vaak enkel keus uit Manstore of Olaf Benz.
Online heb je meer keus en andere modellen, en op marktplaats kun je soms leuke strings kopen voor een spotprijs, nieuw of gedragen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
willem H



Geregistreerd op: 28 Mrt 2015
Berichten: 927
Woonplaats: Costa de Luz

BerichtGeplaatst: Ma Jul 25, 2016 7:21 am    Onderwerp: Reageren met citaat

De outletstore Bruno Banani in Roermond.
Telekens nieuwe aanwas van andere modellen, en als je wilt weten wat er binnenkort in de winkel is, kijk eens op https://www.brunobanani.com/nl/for-men/underwear/strings/

Prijzen, op de website staan de prijzen, maar na 3 maanden gaan de strings al de outlet in met 25% korting, na een half jaar 50% en na een jaar 75% korting.
Staat hij op de webpage met korting, is het model reeds te koop in de outlet, maar oudere modellen die al van de pagina gehaald zijn kan je er volop vinden. Alleen zie je online dus niet wat nu de voorraad is en je moet er dus heen.

Zo heb je bakken vol strings voor 6,95 euro
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Ocinn



Geregistreerd op: 15 Sep 2006
Berichten: 432
Woonplaats: Belgie

BerichtGeplaatst: Ma Jul 25, 2016 9:25 am    Onderwerp: Reageren met citaat

en hoe zijn die Bruno's t.o.v. Olaf Benz. Ik heb Olaf Benz en die zitten heerlijk kwestie van pasvorm en rekbaarheid. Maar die Bruno's ken ik niet zijn die ruim en rekbaar ?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
willem H



Geregistreerd op: 28 Mrt 2015
Berichten: 927
Woonplaats: Costa de Luz

BerichtGeplaatst: Ma Jul 25, 2016 12:03 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

Met de rek is niets mis. Wat Bruno wel heeft en Olaf niet is dat de voorkant dubbel is uitgevoerd.
Verder een hoge kwaliteit stof. Maar de tijd moet het leren of ze net zo goed zijn. Na 10 jaar merk ik dat Olaf Bens minder wordt.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
gangsterdre



Geregistreerd op: 12 Jun 2011
Berichten: 81

BerichtGeplaatst: Ma Jul 25, 2016 7:58 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik koop ze zowel online als in een Sexshop in Amsterdam.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
navythong



Geregistreerd op: 25 Feb 2019
Berichten: 274
Woonplaats: Zeeland

BerichtGeplaatst: Zo Mrt 03, 2019 11:05 am    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik koop m'n (zwem)strings altijd op internet.
Ben begonnen met Beachndance, later Muscleskins en tussendoor nog eens bij Skinzwear. Allemaal Amerikaanse web-shops.
De meeste strings heb ik van Muscleskins, daar heb ik er een stuk of 8 van. Allemaal Posers, de meeste met 3/8" straps voor zo min mogelijk tan-lines.
De meeste in donkere kleuren, zwart en navy. Sinds vorige zomer heb ik ook een fel rode. Maar die heb ik nog niet aangehad naar het strand; nog even moed verzamelen.....
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
John
Gast





BerichtGeplaatst: Zo Mrt 03, 2019 1:30 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik koop mijn strings bij verschillende winkels. WOW in Eindhoven (mijn favoriet), Longjohnbodywear in Delft en via internet.
Terug naar boven
Firetoice



Geregistreerd op: 11 Sep 2006
Berichten: 270

BerichtGeplaatst: Wo Mrt 06, 2019 1:58 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik koop mijn strings eigenlijk zo een beetje overal, de éne keer op internet en de andere keer in de winkel. Ben een aantal maal in Den Haag geweest wat ik een erg fijne winkel vind met vriendelijk personeel, ben ook wel een bij WOW geweest en in Roermond bij de outlet.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
DarkThong



Geregistreerd op: 10 Sep 2006
Berichten: 312

BerichtGeplaatst: Wo Mrt 06, 2019 7:54 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

Firetoice schreef:
Ik koop mijn strings eigenlijk zo een beetje overal, de éne keer op internet en de andere keer in de winkel. Ben een aantal maal in Den Haag geweest wat ik een erg fijne winkel vind met vriendelijk personeel, ben ook wel een bij WOW geweest en in Roermond bij de outlet.


Welke winkel in Den Haag?

Zelfde hier of in een winkel als ik er ben en ze hebben heren strings of anders via internet.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Happyman



Geregistreerd op: 10 Sep 2006
Berichten: 338
Woonplaats: Rijswijk

BerichtGeplaatst: Wo Mrt 06, 2019 8:52 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

DarkThong schreef:
Firetoice schreef:
Ik koop mijn strings eigenlijk zo een beetje overal, de éne keer op internet en de andere keer in de winkel. Ben een aantal maal in Den Haag geweest wat ik een erg fijne winkel vind met vriendelijk personeel, ben ook wel een bij WOW geweest en in Roermond bij de outlet.


Welke winkel in Den Haag?

Zelfde hier of in een winkel als ik er ben en ze hebben heren strings of anders via internet.


Winkel in Den Haag;
https://www.bodywearstore.com
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht MSN Messenger
Firetoice



Geregistreerd op: 11 Sep 2006
Berichten: 270

BerichtGeplaatst: Do Mrt 07, 2019 9:35 am    Onderwerp: Reageren met citaat

Happyman schreef:
DarkThong schreef:
Firetoice schreef:
Ik koop mijn strings eigenlijk zo een beetje overal, de éne keer op internet en de andere keer in de winkel. Ben een aantal maal in Den Haag geweest wat ik een erg fijne winkel vind met vriendelijk personeel, ben ook wel een bij WOW geweest en in Roermond bij de outlet.


Welke winkel in Den Haag?

Zelfde hier of in een winkel als ik er ben en ze hebben heren strings of anders via internet.


Winkel in Den Haag;
https://www.bodywearstore.com


Ja inderdaad bij bodywearstore, in zover ik weet is er geen andere.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
DarkThong



Geregistreerd op: 10 Sep 2006
Berichten: 312

BerichtGeplaatst: Do Mrt 07, 2019 7:33 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

Dank je wel.. eens kijken als ik in de buurt ben.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht







Geplaatst: Do Mrt 07, 2019 7:33 pm    Onderwerp:

Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Het String Forum Forumindex -> Mannen en String Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2
Pagina 2 van 2

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Wil je ook een eigen gratis forum?

- Direct online
- Gratis je eigen logo
- Filmpjes en video mogelijk!


Klik hier om onmiddellijk jouw eigen forum aan te maken









Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Vertaling door Lennart Goosens.