Het String Forum
Het forum voor man en vrouw!
 
 FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistrerenRegistreren 
 ProfielProfiel   Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken   InloggenInloggen 


Ook een eigen gratis forum?

- Met je eigen logo
- Filmpjes mogelijk!


Klik hier om jouw forum te maken


Wanneer eerste string gekocht/gedragen?
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3
 
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Het String Forum Forumindex -> Mannen en String
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
thongboy81



Geregistreerd op: 04 Jul 2018
Berichten: 71
Woonplaats: Belgie

BerichtGeplaatst: Do Jul 05, 2018 7:46 am    Onderwerp: Reageren met citaat

Hey iedereen... net nieuw hier... eerste bericht, beetje spannend Smile
Ik kocht m'n eerste op m'n 18e en droeg ze redelijk geheim... zelf wassen enzo. Enkele jaren later heb ik ze weggegooid en boxers blijven dragen voor de vrees van alle reacties. Nu een paar maanden geleden (ben nu 36) heb ik mijn "angst" aan de kant gezet en mij volledig laten gaan in strings. Mijn vrouw wist eerst niet wat ze er van moest denken maar ondertussen heeft ze me al getoond welke strings ze mooi vindt en welke niet... we kiezen ze dus samen wat ik echt wel leuk vind. Ondertussen heb ik er een stuk of 20, niet allemaal even leuk... Olaf Benz en Hom Fredy vind ik leuk zitten, ik kocht er ook een paar van zalando (essential collectie) en die hebben een hele brede band wat ik toch ook wel aangenaam vind...
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht







Geplaatst: Do Jul 05, 2018 7:46 am    Onderwerp:

Terug naar boven
joey.dev11



Geregistreerd op: 03 Jul 2018
Berichten: 50
Woonplaats: . . . . . . . . . Kik: joey.dev11

BerichtGeplaatst: Do Jul 05, 2018 9:00 am    Onderwerp: Reageren met citaat

Mijn eerste kocht ik toen ik 17 was. Om te proberen. Inmiddels 24 en al een redelijk uitgebreide collectie. Draag meestal een string, maar wissel soms ook af met boxers of slips.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
ryan



Geregistreerd op: 11 Dec 2010
Berichten: 52
Woonplaats: België

BerichtGeplaatst: Di Jul 10, 2018 1:11 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

Mijn eerste aankoop was een katoenen string van H&M.
Is toch al enkele jaren geleden ?
Dan kwamen de modellen van C&A, die al een stuk comfortabeler waren om te dragen.
Tussendoor wat modellen van DIM en UNNO en de eerste HOM.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
joey.dev11



Geregistreerd op: 03 Jul 2018
Berichten: 50
Woonplaats: . . . . . . . . . Kik: joey.dev11

BerichtGeplaatst: Di Jul 10, 2018 2:17 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

ryan schreef:
Mijn eerste aankoop was een katoenen string van H&M.
Is toch al enkele jaren geleden ?
Dan kwamen de modellen van C&A, die al een stuk comfortabeler waren om te dragen.
Tussendoor wat modellen van DIM en UNNO en de eerste HOM.


Heeft C&A ook herenstrings? Of waren dat damesstrings?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Dikdekok2



Geregistreerd op: 01 Apr 2017
Berichten: 229

BerichtGeplaatst: Di Jul 10, 2018 8:53 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

Rond de eeuwwisseling had C&A ook veel mannenstring, maar ze zijn al weer jaren uit de collectie. Waar is die tijd gebleven Crying or Very sad

Dik
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
navythong



Geregistreerd op: 25 Feb 2019
Berichten: 274
Woonplaats: Zeeland

BerichtGeplaatst: Di Mrt 12, 2019 7:22 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

Zal zo rond 2000 zijn geweest. M'n eerste string bestelde ik bij Dore (Beachndanc.com). Was een donkerblauwe, vandaar m'n nickname.
In het begin toch wel bang om me zo te vertonen, maar beetje bij beetje lef opgebouwd. Na nog een aantal Dore strings eens besteld bij Skinzwear en later bij Muscleskins. Steeds een beetje kleinere, tot ik nu de kleinste Poser van Muscleskins draag. Bandjes van 3/8" en van voren zo smal (narrow) mogelijk. Nog kleiner vind ik niet nodig, dit is een prima string.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
beachlion



Geregistreerd op: 10 Sep 2006
Berichten: 596
Woonplaats: Allentown, PA, USA

BerichtGeplaatst: Di Mrt 12, 2019 7:39 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

beachlion schreef:
Bij mij is het erg lang geleden begonnen maar het was door omstandigheden altijd van korte duur. Echter de laatste periode van ca. 2000 is permanent.
Eind jaren 50 zag ik een Duitse film met daarin een acteur die een G-string droeg. Dat sprak mij erg aan en ik deed pogingen er zelf één te maken. Zelfs met de beperkte middelen lukte dat redelijk. Ik heb het toen een paar keer op rustige plekken op het strand gedragen. Maar studie en diensttijd eisten m'n aandacht en de string verdween uit zicht.
In de jaren 80 werd de string even weer populair, zelfs De Bijenkorf adverteerde er mee. Toen heb ik er enkele gekocht en ze op het strand van St Tropez gedragen. Maar door een drukke werkkring verdween de string ook deze keer.
Rond 2000 vond ik op het Internet allerlei fora voor mannen in string. Dat zette me weer op het spoor en ik kocht strings (van Beachndance) en bouwde ik zelfvertrouwen op om er mee onder het publiek te komen. Na een paar jaar liep ik overal rond in een string en kon ik me nauwelijks meer voorstellen waarom ik er in het begin zo moeilijk over deed.
Al m'n ondergoed is string evenals m'n stranduitrusting. Daar stap ik niet meer van af.


Dit was m'n eerste string, gemaakt van restjes stof voor een jurk van m'n zus en BH-bandjes.

_________________
Hit the beach in a string or less
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Yahoo Messenger
actionthong



Geregistreerd op: 03 Feb 2018
Berichten: 843
Woonplaats: Regio Venlo

BerichtGeplaatst: Wo Mrt 13, 2019 4:56 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

Knap gedaan en zeer inventief Beachlion! Ik heb zelf ook wel eens met wat knip en naaiwerk een string in elkaar geknutseld. Meestal zat dit dan echter niet zo lekker. Ik ben zelf vanaf het voortgezet onderwijs strings gaan kopen en dragen. Stiekem zonder dat mijn ouders het wisten. In die periode wel meestal tanga's met minimale bandjes gedragen waarvan de achterfront toch lekker tussen mijn billen kroop. Ik ben de laatste jaren pas shorts gaan dragen met in het geheim dus strings.
_________________
String ze!

Actionthong

Altijd in voor een persoonlijk bericht.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
John
Gast





BerichtGeplaatst: Zo Mrt 17, 2019 10:06 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik denk dat ik mijn eerste string ongeveer in 2008 heb gekocht in een winkel. Spannend gevoel. Eerst droeg ik ze alleen in het weekeinde. De eerste keer een string naar het werk vond ik wel spannend. Zou men het zien, nee dus, natuurlijk niet. Nu draag ik bijna niet meer anders. Er volgde snel meer strings. Daarna volgde het zonnen in string achter in de tuin. Nu doe ik niet meer anders. Nu zon ik liever naakt.
Terug naar boven
string passion



Geregistreerd op: 02 Dec 2021
Berichten: 14

BerichtGeplaatst: Ma Dec 06, 2021 11:04 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

eerste zwemstring gekocht op mijn 29e, via catalogus van 3 suisses. Dan zwemstring van Hom op mijn 32e, gewoon in een lingeriewinkel gehaald. Dan eind jaren '90 eerste ondergoedstrings bij C&A. Iets na de eeuwwisseling via internet, heb er intussen een hele lade vol. Ik ben op mijn 61e volleerd stringdrager, draag nog uitsluitend strings van mijn favoriete merk https://www.kiniki.com/collections/mens-g-strings
_________________
Fervent stringdrager.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
CheBru



Geregistreerd op: 21 Aug 2007
Berichten: 48
Woonplaats: Brussel

BerichtGeplaatst: Wo Dec 08, 2021 7:54 am    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik heb mijn eerste string gekocht in 1987. Was toen 19 jaar. Een groene zwemstring van Hom in de galerij onder de Antwerp Tower. Heb die toen in de zomer een paar keer gedragen in de duinen van Oostduinkerke. Later ook op vakantie in zuiden van Frankrijk en Corsica.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Het String Forum Forumindex -> Mannen en String Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3
Pagina 3 van 3

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Wil je ook een eigen gratis forum?

- Direct online
- Gratis je eigen logo
- Filmpjes en video mogelijk!


Klik hier om onmiddellijk jouw eigen forum aan te maken









Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Vertaling door Lennart Goosens.