Het String Forum
Het forum voor man en vrouw!
 
 FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistrerenRegistreren 
 ProfielProfiel   Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken   InloggenInloggen 


Ook een eigen gratis forum?

- Met je eigen logo
- Filmpjes mogelijk!


Klik hier om jouw forum te maken


Wanneer eerste string gekocht/gedragen?
Ga naar pagina 1, 2, 3  Volgende
 
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Het String Forum Forumindex -> Mannen en String
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
vinc
Gast





BerichtGeplaatst: Zo Okt 30, 2016 11:36 am    Onderwerp: Wanneer eerste string gekocht/gedragen? Reageren met citaat

Zoals de titel het al aangeeft:

Wanneer heb jij je eerste string gekocht en beginnen dragen.

Hoe oud was je toen? Was dit ondergoed of een zwemstring?

Ik ben benieuwd.


Ik droeg voor het eerst een string in de zomer dat ik 16 werd.


Laatst aangepast door vinc op Za Mei 25, 2019 9:24 am; in totaal 2 keer bewerkt
Terug naar boven







Geplaatst: Zo Okt 30, 2016 11:36 am    Onderwerp:

Terug naar boven
Ocinn



Geregistreerd op: 15 Sep 2006
Berichten: 432
Woonplaats: Belgie

BerichtGeplaatst: Zo Okt 30, 2016 1:55 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

Bij mij zo'n 25 à 30 jaar geleden begonnen met ondergoedstrings. Verder zwemstrings maar ben er maar 3 keer mee op een strand geweest. Vermits ik daar bijna kom is het enkel ondergoed.
Onlangs super mini strings gekocht en dit bevalt heel sterk. Je voelt niets zitten. Strings draag ik enkel voor het comfort en niet omdat ik er mooi mee sta.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
String devil



Geregistreerd op: 28 Feb 2016
Berichten: 77

BerichtGeplaatst: Zo Okt 30, 2016 2:11 pm    Onderwerp: Re: Wanneer eerste string gekocht/gedragen? Reageren met citaat

draag al 15 jaar regelmatig strings als underwear waarvan de laatste 10 jaar niks anders meer.

Ook draag ik al vele jaren strings op het strand. Zowel in binnen als buitenland. Hoop binnenkort nog eens in string te gaan zwemmen in binnenbad..

Ps ben 34
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
star trek



Geregistreerd op: 17 Sep 2006
Berichten: 1587
Woonplaats: Stad aan zee

BerichtGeplaatst: Zo Okt 30, 2016 2:42 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik ben eraan begonnen toen ik een 32 jaar was.Van internet was toen nog geen sprake.Ik ontdekte in een winkel in Sluis en kocht er gelijk 3.Vanaf dan tot internet er was 2 maal per jaar naar Sluis om de voorraad aan te vullen.Op het strand kom ik weinig,maar als ik er kom is het ook in string.
Ben er nu 61.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht MSN Messenger
strikje



Geregistreerd op: 02 Apr 2016
Berichten: 28
Woonplaats: Midden-Nederland

BerichtGeplaatst: Zo Okt 30, 2016 6:33 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik draag al strings vanaf me 13de toen droeg ik ze af en toe.
Vanaf mijn 16de draag ik bijna elke dag een string.
Ben nu zelf 29 dat is al enige tijd
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
beachlion



Geregistreerd op: 10 Sep 2006
Berichten: 596
Woonplaats: Allentown, PA, USA

BerichtGeplaatst: Zo Okt 30, 2016 8:36 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

Bij mij is het erg lang geleden begonnen maar het was door omstandigheden altijd van korte duur. Echter de laatste periode van ca. 2000 is permanent.
Eind jaren 50 zag ik een Duitse film met daarin een acteur die een G-string droeg. Dat sprak mij erg aan en ik deed pogingen er zelf één te maken. Zelfs met de beperkte middelen lukte dat redelijk. Ik heb het toen een paar keer op rustige plekken op het strand gedragen. Maar studie en diensttijd eisten m'n aandacht en de string verdween uit zicht.
In de jaren 80 werd de string even weer populair, zelfs De Bijenkorf adverteerde er mee. Toen heb ik er enkele gekocht en ze op het strand van St Tropez gedragen. Maar door een drukke werkkring verdween de string ook deze keer.
Rond 2000 vond ik op het Internet allerlei fora voor mannen in string. Dat zette me weer op het spoor en ik kocht strings (van Beachndance) en bouwde ik zelfvertrouwen op om er mee onder het publiek te komen. Na een paar jaar liep ik overal rond in een string en kon ik me nauwelijks meer voorstellen waarom ik er in het begin zo moeilijk over deed.
Al m'n ondergoed is string evenals m'n stranduitrusting. Daar stap ik niet meer van af.
_________________
Hit the beach in a string or less


Laatst aangepast door beachlion op Di Mrt 12, 2019 7:32 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Yahoo Messenger
Thong123



Geregistreerd op: 07 Jul 2016
Berichten: 258

BerichtGeplaatst: Ma Okt 31, 2016 2:24 am    Onderwerp: Reageren met citaat

Vanaf afgelopen mei geloof ik. Toen was ik 21. Ik draad ze nu regelmatig en dat bevalt erg goed!


M'n eerste string kocht ik in een winkel, dat vond ik op dat moment heel spannend, maar uiteindelijk ook wel een leuke spanning.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
ps



Geregistreerd op: 28 Feb 2010
Berichten: 55

BerichtGeplaatst: Ma Okt 31, 2016 7:53 am    Onderwerp: Reageren met citaat

1978! Direct na het trouwen bij de Bijenkorf in Arnhem. Dat waren er twee die je aan een kant kon strikken. Even later in in Lacanau zw Frankrijk drie weken aan gehad op strand en camping. Toen bij de grote Franse supermarkt de eerste Hom ondergoed strings gekocht. De eerste jaren kwam mijn ondergoed voornamelijk uit Frankrijk en vanaf ongeveer 2000 waren het ook Hom zwemstrings.
_________________
Altijd Nijmegen, de oudste stad van Nederland!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
SloggiBoy75



Geregistreerd op: 30 Nov 2008
Berichten: 490
Woonplaats: Eindhoven

BerichtGeplaatst: Ma Okt 31, 2016 4:42 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

Heb in 2002 me eerste string gekocht, een witte van het merk Luciano. Die verkochten ze toen plotseling bij de V&D.
Superspannend! Embarassed (ik heb hem nog steeds)

Zwemstring, Blauwe Manstore kwam in 2012 Very Happy (was iets minder spannend om te kopen)
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
LOTS



Geregistreerd op: 25 Aug 2008
Berichten: 427
Woonplaats: Utrecht

BerichtGeplaatst: Ma Okt 31, 2016 6:02 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik denk dat ik ergens in 1997/1998 mijn eerste string heb gekocht. Bij de Bijenkorf een HOM Fredy.
Daarna heeft het nog wel even geduurd voordat ik er meer kocht.... inmiddels draag ik niets anders meer (nou ja, 1 keer per jaar een boxer ofzo).
Zwemmen doe ik naakt... en een heel enkele keer met klein zwembroekje
_________________
Greetz,
Lord Of The Strings
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Firetoice



Geregistreerd op: 11 Sep 2006
Berichten: 270

BerichtGeplaatst: Ma Okt 31, 2016 6:58 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

Zal bij mijn zo rond 1995 geweest zijn, gingen eigenlijk voor lingerie voor mijn vrouw. Toen we dat uitgezocht hadden, kwam mijn vrouw met het idee om ook wat voor mijn te kopen, misschien is een string ook wel wat voor jou zei ze toen. En zo ben ik in de strings gerold hebben er toen twee gekocht van het merk MEY.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
beachlion



Geregistreerd op: 10 Sep 2006
Berichten: 596
Woonplaats: Allentown, PA, USA

BerichtGeplaatst: Ma Okt 31, 2016 7:03 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

ps schreef:
1978! Direct na het trouwen bij de Bijenkorf in Arnhem. Dat waren er twee die je aan een kant kon strikken. Even later in in Lacanau zw Frankrijk drie weken aan gehad op strand en camping. Toen bij de grote Franse supermarkt de eerste Hom ondergoed strings gekocht. De eerste jaren kwam mijn ondergoed voornamelijk uit Frankrijk en vanaf ongeveer 2000 waren het ook Hom zwemstrings.


Op dit punt hebben we een bijna identieke ontwikkeling doorgemaakt. Na de string van De Bijenkorf kocht ik HOM strings, ook in Frankrijk, in Perpignan.


De Bijenkorf string


De HOM string van Galeries Lafayette in Perpignan. Na bijna 40 jaar nog in draagbare staat.
_________________
Hit the beach in a string or less
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Yahoo Messenger
willem H



Geregistreerd op: 28 Mrt 2015
Berichten: 924
Woonplaats: Costa de Luz

BerichtGeplaatst: Di Nov 01, 2016 9:42 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

Om eerlijk te zijn kreeg ik de eerste string.
Ik denk dat mijn zus er achter zat, maar mogelijk ook mijn moeder. Geen idee eigenlijk. Ik woonde nog thuis, was net in dienst geweest (lichting 79-6) toen er wat nieuwe broekjes (strings dus) in de kast lagen.

Ik vermoed door mijn zus, die was daarvoor op vakantie naar Zuid Frankrijk / Spanje geweest.

Toen ik die string aan had moesten ze het wel giechelend zien Embarassed
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Bjorn-2



Geregistreerd op: 22 Apr 2007
Berichten: 91
Woonplaats: Brabant - 1975

BerichtGeplaatst: Di Nov 01, 2016 11:24 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik kreeg ook mijn eerste string. Ik was 17 jaar en liep stage op een kantoor. De secretaresse pakte eens de vaatwasser uit en ik zag door haar strakke broek heen dat ze een string droeg, dus ik maakte daar een opmerking over Very Happy

Aan het einde van mijn stageperiode kreeg ik van haar, in het bijzijn van alle kantoorgenoten, als cadeau een herenstring. Toen nog van V&D. Dat was als geintje bedoelt, maar ik heb die string daarna stiekem vaak gedragen.

Ik woonde nog thuis en waste de string dan op de hand en liet hem drogen in mijn kledingkast. Toen ik eenmaal op kamers ging wonen ben ik meer strings gaan kopen. Inmiddels ben ik 41 en sinds 7 jaar draag ik ze dagelijks en is mijn string-collectie een beetje uit de hand gelopen. Ik heb er nu een stuk of 50 en daarnaast ook stringbody's Wink
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
jvutrecht



Geregistreerd op: 04 Sep 2007
Berichten: 212
Woonplaats: Utrecht

BerichtGeplaatst: Wo Nov 02, 2016 7:29 am    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik kocht mijn eerste zwemstring in 1990 bij de Bijenkorf. Ik wa stoen 25 jaar. Volgens mij dezelfde als die Beachlion op de foto heeft. Een zwart driehoekje met een paar touwtjes. Die is al lang versleten en weggegooid.

Daarna zijn er nog veel zwemstrings bijgekomen. Ik draag geen strings als ondergoed. Maar in het zwembad, op het strand en op de camping, etcetera draag ik ze graag. Dat zal vooral met mijn exhibitionistische karakter te maken hebben. In de loop der jaren zijn ze wel steeds kleiner geworden en feller van kleur.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen







Geplaatst: Wo Nov 02, 2016 7:29 am    Onderwerp:

Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Het String Forum Forumindex -> Mannen en String Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina 1, 2, 3  Volgende
Pagina 1 van 3

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Wil je ook een eigen gratis forum?

- Direct online
- Gratis je eigen logo
- Filmpjes en video mogelijk!


Klik hier om onmiddellijk jouw eigen forum aan te maken









Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Vertaling door Lennart Goosens.