Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
stringboyke
|
|
Terug naar boven |
|
|
|
Geplaatst: Do Mei 04, 2017 8:50 am Onderwerp: |
|
|
|
|
Terug naar boven |
|
|
SloggiBoy75
|
Geplaatst: Do Mei 04, 2017 5:02 pm Onderwerp: |
|
|
Ken de webwinkel nog niet.
Strings vind ik persoonlijk erg recht toe recht aan...beetje saai. Net als het andere ondergoed wat ze hebben.
Maar voor 5 euro /pst is het niet duur. |
|
Terug naar boven |
|
|
paul65
|
Geplaatst: Do Mei 04, 2017 6:50 pm Onderwerp: |
|
|
Ik heb jaren geleden ook zo een set besteld. Weer terug gestuurd, de maatvoering klopte niet. De strings waren veel te groot. Verder vind ik ze persoonlijk te groot (hoog) aan de voorzijde. Maar dat is persoonlijk. Materiaal was wel erg fijn. Stof was van goed kwaliteit. _________________ lekker strak |
|
Terug naar boven |
|
|
Ocinn
|
Geplaatst: Vr Mei 05, 2017 9:17 am Onderwerp: |
|
|
Ik heb er daar een aantal gekocht en heb ze al jaren. Goede kwaliteit en zeer aangenaam om dragen. |
|
Terug naar boven |
|
|
stringboyke
|
Geplaatst: Vr Mei 05, 2017 12:22 pm Onderwerp: |
|
|
Welke maat heb je destijds besteld en klopte dat met de normale maat die je hebt? _________________ Once a thong, always a thong!!! |
|
Terug naar boven |
|
|
paul65
|
Geplaatst: Vr Mei 05, 2017 7:19 pm Onderwerp: |
|
|
Ik heb normaal gesproken een L. Maar die L was een stuk te ruim voor me. In combinatie met de hoge voorkant heb ik maar besloten om ze terug te sturen. _________________ lekker strak |
|
Terug naar boven |
|
|
stringboyke
|
Geplaatst: Za Mei 06, 2017 8:58 am Onderwerp: |
|
|
Ik ben erg benieuwd naar deze strings. Voor het geld hoef ik het niet te laten. Zijn een mooi aanvulling op mijn collectie strings voor alledag. Welke maat had jij besteld Ocinn en kwam dat overeen met de maat die je normaal hebt. Op de website wordt alles in Franse maten aangegeven. _________________ Once a thong, always a thong!!! |
|
Terug naar boven |
|
|
Ocinn
|
Geplaatst: Za Mei 06, 2017 10:58 am Onderwerp: |
|
|
Ik heb normaal maat XXL en nu een XL 52-54 en deze zitten me gegoten. Dus inderdaad best een maat kleiner bestellen. |
|
Terug naar boven |
|
|
stringboyke
|
Geplaatst: Wo Jun 14, 2017 5:56 pm Onderwerp: |
|
|
Vandaag mijn witte strings van La Redoute binnen gekregen. Ik heb de 1 na kleinste maat besteld en deze zit goed. Normaal draag ik een M. De voorkant is vrij groot zoals al gezegd werd, maar draagt werkelijk heel comfortabel. Dus prima string voor onder kleding te dragen voor alle dag. Stof is van mooie gladde kwaliteit en de voorzijde is dubbel gevoerd wat voor mij persoonlijk niet hoeft. Prijs kwaliteitverhouding is prima. _________________ Once a thong, always a thong!!! |
|
Terug naar boven |
|
|
|