Het String Forum
Het forum voor man en vrouw!
 
 FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistrerenRegistreren 
 ProfielProfiel   Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken   InloggenInloggen 


Ook een eigen gratis forum?

- Met je eigen logo
- Filmpjes mogelijk!


Klik hier om jouw forum te maken


Spannende string ervaringen.
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
 
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Het String Forum Forumindex -> String Algemeen
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
A3stringfan



Geregistreerd op: 04 Jul 2017
Berichten: 13

BerichtGeplaatst: Ma Mei 14, 2018 9:36 am    Onderwerp: Spannendenstring ervaringen. Reageren met citaat

Ach de voordeur openen in string is toch niet zo spannend?, bij mooi weer als ik de auto was op het pad voor de garage of tuinier in de voortuin doe ik dat ook in mijn zwem string (Joey Snijder).
Normaal als het weer het toelaat lopen wij naakt in huis en tuin, de achtertuin is redelijk afgeschermd maar vanaf de weg achter ons huis zijn we niet onzichtbaar voor langslopende dorpsbewoners/ honden uit laters en zeker als ze even stil staan en om zich heen kijken, kijkt men al gouw onze kant op.
Ik hoorde laatst de honden uit laters en wandelaars met elkaar praten waarbij er een opmerkte dat er toch naaktstranden zijn en je daar maar naakt moest lopen als je zo nodig naakt wil rondlopen.
Aan de buitenzijde van de tuinschermen en beplanting in de achtertuin is ook nog een strook tuin met planten naar de sloot toe en dan naar de weg nog een 5.00 m1 brede sloot, als ik daar tuinier doe ik dat niet naakt maar ook in mijn zwem string en daar heb ik eigenlijk geen commentaar op gehoord.
En wat dan nog als ik in een string wil lopen heeft niemand daar wat mee te maken, het mag gewoon dus doe ik het ook en dan is het na een aantal keren eigenlijk net zo gewoon als naakt, maar de eerste keer is het best wel spannend hoewel dat komt omdat je niet weet hoe men zal reageren.
Voor dat naakt in de tuin is de politie ook al eens aan de deur geweest na aangifte door iemand uit de buurt, dus dat kan ook zo maar gebeuren als ik in mijn string rond sta te springen en weliswaar op eigen terrein ben maar
soms wel duidelijk zichtbaar vanaf de openbare weg.
Nou we zullen toch al wel een etiketje opgeplakt hebben gekregen door mensen uit het dorp dus ach! wat maakt het nog uit.
_________________
een string voor een lekker ding, maar beter nog is naakt.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht







Geplaatst: Ma Mei 14, 2018 9:36 am    Onderwerp:

Terug naar boven
willem H



Geregistreerd op: 28 Mrt 2015
Berichten: 941
Woonplaats: Costa de Luz

BerichtGeplaatst: Ma Mei 14, 2018 11:10 am    Onderwerp: Reageren met citaat

Leuk verhaal. Naakt in de tuin mag mits het niet vanaf de openbare weg gezien kan worden, en als je wel afgelegen bent maar de buren kunnen het uit hun raam zien kunnen ze er moeilijk over doen, maar in string mag altijd.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Sikko



Geregistreerd op: 03 Mrt 2008
Berichten: 608

BerichtGeplaatst: Di Okt 08, 2019 8:28 am    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik was een keer op vakantie op het strand de zee ingegaan. Het water werd maar nauwelijks wat dieper dus iedereen in het water kon zien dat ik een string aan had. Komt er opeens een jonge meid naar me toe kwam en begint een gesprekje met me aan te knopen. Na een tijdje kwam de aap uit de mouw. Ze was Jehova-getuige. Ik ben verder netjes gebleven. Ze heeft het overigens niet over mijn string gehad.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Cornethong



Geregistreerd op: 25 Mrt 2020
Berichten: 31

BerichtGeplaatst: Ma Mei 11, 2020 8:47 am    Onderwerp: Spannende string ervaringen Reageren met citaat

Niet zo heel spannend, maar toch een beetje teasen. Als ik na het werk ga hardlopen in een bos of natuurgebied,verkleed ik me naast de auto. Ik hoop dan dat een leuke vrouw dat ziet.....
_________________
Vrij voelen...
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
ryan



Geregistreerd op: 11 Dec 2010
Berichten: 52
Woonplaats: België

BerichtGeplaatst: Do Mei 21, 2020 7:45 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik woon in een huis dat ik huur van mijn buren.
Achteraan in mijn tuin staat er nog een kot waar mijn buurman wat diy-materiaal heeft staan.
Als de buurman daar iets nodig nodig van heeft belt hij normaal aan mijn voordeur met de vraag of het stoort dat hij snel even iets uit dat kot mag pakken.
Voor mij geen probleem.

Om een of andere reden stond hij vandaag plotseling in mijn tuin Shocked

Ik stond in mijn JS string (uiteraard Wink ) net mijn parasol op te stellen.
Was even akward maar hij liep gewoon door en ik deed ook gewoon verder...

Hij zei wel dat ie volgende keer terug zou aanbellen. Very Happy

Ben benieuwd Very Happy

Normaal doen , dan is er eigenlijk geen probleem denk ik zo Smile
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
stringer86



Geregistreerd op: 06 Dec 2010
Berichten: 89
Woonplaats: België

BerichtGeplaatst: Di Jun 09, 2020 8:22 am    Onderwerp: Reageren met citaat

Edit

Laatst aangepast door stringer86 op Vr Jan 22, 2021 4:39 pm; in totaal 2 keer bewerkt
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Cornethong



Geregistreerd op: 25 Mrt 2020
Berichten: 31

BerichtGeplaatst: Di Jun 09, 2020 8:35 am    Onderwerp: Reageren met citaat

Knap gedaan hoor. Ik denk dat de andere partij niet weet wat men ermee aanmoet en niets durft te zeggen. Ik ga alleen in string naar de masseuse. Die vindt het geen probleem en we praten over de voordelen van een string (geen vervelende randjes enz.). Ze heeft nog een mannelijke klant in string zelfs!
_________________
Vrij voelen...
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
stringer86



Geregistreerd op: 06 Dec 2010
Berichten: 89
Woonplaats: België

BerichtGeplaatst: Wo Jun 10, 2020 9:00 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

Edit

Laatst aangepast door stringer86 op Vr Jan 22, 2021 4:39 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Thong123



Geregistreerd op: 07 Jul 2016
Berichten: 263

BerichtGeplaatst: Za Jun 27, 2020 10:45 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

Gisteren voor het eerst naar de Thaise massage geweest. In Assen in dit geval. Ik had een zwarte Body Art string aan gedaan. Toch even een stap om in string te gaan. Toen ik me uit mocht kleden zag ik de masseuse geïnteresseerd kijken, maar ik had door dat ze het kon waarderen dat ik een string droeg. Bij de massage is voor het overgrote deel m'n string nooit bedekt geweest en ze heeft ook zeker m'n billen niet overgeslagen. Bij de onderrug deed ze m'n string wat naar beneden en later weer netjes terug zoals het hoort.
Heerlijk genoten en ik ga zeker weer eens in string!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
actionthong



Geregistreerd op: 03 Feb 2018
Berichten: 847
Woonplaats: Regio Venlo

BerichtGeplaatst: Di Jun 30, 2020 4:42 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

Leuke ervaring en voor beide partijen spannend denk ik.
_________________
String ze!

Actionthong

Altijd in voor een persoonlijk bericht.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
DB



Geregistreerd op: 03 Nov 2020
Berichten: 190

BerichtGeplaatst: Do Jun 24, 2021 3:54 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

Vandaag wat foto's genomen van de zee in Frankrijk. Ook vanuit een rotsblok waar twee meiden in string lagen. Ze dachten dat ik van hun foto's aan het nemen waren. Wat niet waar is. Uiteindelijk de politie erbij. Gegevens genoteerd. En gsm foto's gecontroleerd. Er stonden enkel wat foto's van mij in string op. Voor de chef was het voldoende en mee afgerond.
Was best wel lastig want zij spraken geen Frans en men Frans is ook niet al te best.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
actionthong



Geregistreerd op: 03 Feb 2018
Berichten: 847
Woonplaats: Regio Venlo

BerichtGeplaatst: Vr Jul 23, 2021 1:13 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

Benauwende maar ook spannende ervaring denk ik. Hoe reageerden de agenten op je string foto's? Was voor de meiden vast teleurstellend dat zij er zelf niet op stonden Smile. Krijgen we je foto's nog te zien Wink?
_________________
String ze!

Actionthong

Altijd in voor een persoonlijk bericht.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
willem



Geregistreerd op: 30 Sep 2006
Berichten: 262

BerichtGeplaatst: Vr Dec 17, 2021 9:58 am    Onderwerp: Reageren met citaat

een paar jaar terug was er iemand die via Marktplaats nieuwe strings verkocht, volgens mij van Ali. Ik ben een paar keer bij hem geweest en mocht ze ook passen, waar hij gewoon bij aanwezig was! dat was heel spannend..
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
LOTS



Geregistreerd op: 25 Aug 2008
Berichten: 427
Woonplaats: Utrecht

BerichtGeplaatst: Za Dec 18, 2021 11:35 am    Onderwerp: Reageren met citaat

willem schreef:
een paar jaar terug was er iemand die via Marktplaats nieuwe strings verkocht, volgens mij van Ali. Ik ben een paar keer bij hem geweest en mocht ze ook passen, waar hij gewoon bij aanwezig was! dat was heel spannend..

Inderdaad een leuke en spannende ervaring.
_________________
Greetz,
Lord Of The Strings
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Sikko



Geregistreerd op: 03 Mrt 2008
Berichten: 608

BerichtGeplaatst: Wo Mei 11, 2022 8:28 am    Onderwerp: Reageren met citaat

Lang geleden Een keer naar een pool party in een zwembad in Nieuwegein geweest. In één van de whirlpools ben ik tot een hoogtepunt gekomen met/in mijn vrouw. Het was wel spannend om niet te veel op te vallen. De whirlpool lag gelukkig een klein beetje uit het zicht. Er was wel een ander stel in die whirlpool die ook een beetje close waren, maar niet zo als wij. Ze hadden het wel in de gaten en hadden ook een grote glimlach.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht







Geplaatst: Wo Mei 11, 2022 8:28 am    Onderwerp:

Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Het String Forum Forumindex -> String Algemeen Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Pagina 2 van 4

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Wil je ook een eigen gratis forum?

- Direct online
- Gratis je eigen logo
- Filmpjes en video mogelijk!


Klik hier om onmiddellijk jouw eigen forum aan te maken









Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Vertaling door Lennart Goosens.