Het String Forum
Het forum voor man en vrouw!
 
 FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistrerenRegistreren 
 ProfielProfiel   Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken   InloggenInloggen 


Ook een eigen gratis forum?

- Met je eigen logo
- Filmpjes mogelijk!


Klik hier om jouw forum te maken


Wanneer wordt strings dragen normaal ?
Ga naar pagina 1, 2  Volgende
 
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Het String Forum Forumindex -> Mannen en String
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Stingboy1



Geregistreerd op: 17 Sep 2017
Berichten: 4

BerichtGeplaatst: Di Nov 28, 2017 10:47 am    Onderwerp: Wanneer wordt strings dragen normaal ? Reageren met citaat

Hey! Ik vraag me wel is af wanneer strings dragen voor mannen normaal wordt? Het is nu altijd nog een taboe.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht







Geplaatst: Di Nov 28, 2017 10:47 am    Onderwerp:

Terug naar boven
Firetoice



Geregistreerd op: 11 Sep 2006
Berichten: 270

BerichtGeplaatst: Di Nov 28, 2017 12:17 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

Ha, als ik dat zou weten kon ik in de toekomst kijken, en ga ik morgen nog een staatslot kopen.
Maar zou het niet weten hoop dat ik het ooit nog eens mee mag maken. Het zou op de één of andere manier een hype moeten worden of het moet in de mode komen of iets dergelijks en het zou denk ik dan al iets wezen als er een bekende vlogger of blogger ineens in string zou verschijnen. En misschien zou het ook al schelen als je heren strings gewoon in het warenhuis kan kopen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
easymick



Geregistreerd op: 27 Jan 2012
Berichten: 138
Woonplaats: Utrecht

BerichtGeplaatst: Di Nov 28, 2017 1:09 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik weet zo zeker niet of het een geweldige zaak zijn als het heel normaal zou worden. Ik zou toch de kick missen dat het dat niet geheel is. Embarassed Twisted Evil
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
lekkerstring



Geregistreerd op: 23 Mei 2008
Berichten: 154

BerichtGeplaatst: Do Nov 30, 2017 4:39 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

Voor mij is het al normaal Very Happy .
_________________
Altijd in voor een chat of contact !.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Collin



Geregistreerd op: 03 Apr 2007
Berichten: 110

BerichtGeplaatst: Do Nov 30, 2017 4:44 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

A!

Laatst aangepast door Collin op Do Jun 21, 2018 9:13 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
beachlion



Geregistreerd op: 10 Sep 2006
Berichten: 596
Woonplaats: Allentown, PA, USA

BerichtGeplaatst: Do Nov 30, 2017 4:56 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

Het feit dat je strings nauwelijks of helemaal niet in winkels aantreft heeft te maken met economie. De omzet in herenstrings is zodanig laag dat het onrendabel is voor winkels om ze in voorraad te hebben.
De schuldige is het Internet. Veel mannen hebben valse schaamte om in een winkel strings te kopen of zelfs maar te passen. Kopen via het Internet is anoniem en leveranciers kunnen eenvoudig gangbare modellen en maten op voorraad houden en de rest snel laten aanmaken.
Het is niet zo dat de string steeds minder door heren gedragen zou worden. De diverse enquetes weerspreken dit. Dat je ook in het openbaar weinig strings ziet heeft ook weer met die valse schaamte te maken. De enige manier om dit te doorbreken is een string in het openbaar te dragen. Maar dan geen extreme string want dat heeft dan weer een averechts effect.
_________________
Hit the beach in a string or less
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Yahoo Messenger
LOTS



Geregistreerd op: 25 Aug 2008
Berichten: 427
Woonplaats: Utrecht

BerichtGeplaatst: Vr Dec 01, 2017 3:24 am    Onderwerp: Reageren met citaat

beachlion schreef:
De enige manier om dit te doorbreken is een string in het openbaar te dragen.

Helemaal mee eens, ik draag ze dan ook gewoon naar de sportschool enzo.

beachlion schreef:
Maar dan geen extreme string want dat heeft dan weer een averechts effect.
Hoe classificeer je jouw strings dan?
_________________
Greetz,
Lord Of The Strings
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
beachlion



Geregistreerd op: 10 Sep 2006
Berichten: 596
Woonplaats: Allentown, PA, USA

BerichtGeplaatst: Vr Dec 01, 2017 4:58 am    Onderwerp: Reageren met citaat

LOTS schreef:
....
beachlion schreef:
Maar dan geen extreme string want dat heeft dan weer een averechts effect.
Hoe classificeer je jouw strings dan?


De string in m'n avatar is inderdaad extreem. Daar loop ik niet mee onder het publiek. Meestal ben ik op een strand waar weinig mensen komen en daar zijn m'n strings vrij klein maar niet extreem. Als ik naar het deel ga waar de normale strandgangers komen ga ik wat conservatiever te werk. En ik mijdt ook zoveel mogelijk de stranden met kinderen.
_________________
Hit the beach in a string or less
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Yahoo Messenger
LOTS



Geregistreerd op: 25 Aug 2008
Berichten: 427
Woonplaats: Utrecht

BerichtGeplaatst: Di Dec 05, 2017 7:02 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

beachlion schreef:
LOTS schreef:
....
beachlion schreef:
Maar dan geen extreme string want dat heeft dan weer een averechts effect.
Hoe classificeer je jouw strings dan?


De string in m'n avatar is inderdaad extreem. Daar loop ik niet mee onder het publiek. Meestal ben ik op een strand waar weinig mensen komen en daar zijn m'n strings vrij klein maar niet extreem. Als ik naar het deel ga waar de normale strandgangers komen ga ik wat conservatiever te werk. En ik mijdt ook zoveel mogelijk de stranden met kinderen.

Oke.... het enige wat ik denk als ik jouw avatar zie is "Waarom ga je niet gewoon naakt?"
_________________
Greetz,
Lord Of The Strings
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
beachlion



Geregistreerd op: 10 Sep 2006
Berichten: 596
Woonplaats: Allentown, PA, USA

BerichtGeplaatst: Di Dec 05, 2017 7:57 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

LOTS schreef:
beachlion schreef:
LOTS schreef:
....
beachlion schreef:
Maar dan geen extreme string want dat heeft dan weer een averechts effect.
Hoe classificeer je jouw strings dan?


De string in m'n avatar is inderdaad extreem. Daar loop ik niet mee onder het publiek. Meestal ben ik op een strand waar weinig mensen komen en daar zijn m'n strings vrij klein maar niet extreem. Als ik naar het deel ga waar de normale strandgangers komen ga ik wat conservatiever te werk. En ik mijdt ook zoveel mogelijk de stranden met kinderen.

Oke.... het enige wat ik denk als ik jouw avatar zie is "Waarom ga je niet gewoon naakt?"


Dat zou ik ook doen als het kon. Een enkele keer ga ik naar het stukje naaktstrand op Sandy Hook maar ik vind het te klein en te druk. Daarom ga ik naar een veel rustiger deel van het strand met zo weing mogelijk aan. Toen ik nog in Nederland was ging ik ook naakt maar deed een string aan als ik op m'n wandelingen langs de drukke strandopgangen ging.
_________________
Hit the beach in a string or less
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Yahoo Messenger
willem



Geregistreerd op: 30 Sep 2006
Berichten: 262

BerichtGeplaatst: Za Feb 09, 2019 10:37 am    Onderwerp: Reageren met citaat

Firetoice schreef:
Ha, als ik dat zou weten kon ik in de toekomst kijken, en ga ik morgen nog een staatslot kopen.
Maar zou het niet weten hoop dat ik het ooit nog eens mee mag maken. Het zou op de één of andere manier een hype moeten worden of het moet in de mode komen of iets dergelijks en het zou denk ik dan al iets wezen als er een bekende vlogger of blogger ineens in string zou verschijnen. En misschien zou het ook al schelen als je heren strings gewoon in het warenhuis kan kopen.


Ik ben t wel met je eens

Ik merk dat ook bij (ex)vriendinnen; in eerste instantie wordt er verrassend en lacherig over gedaan, daarna vinden ze t vreemd als ik een boxer draag...
Ik denk dat er genoeg mensen openminded zijn en inderdaad als de juiste personen ze gaan dragen, dan kan er zomaar anders tegenaan worden gekeken.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Firetoice



Geregistreerd op: 11 Sep 2006
Berichten: 270

BerichtGeplaatst: Za Feb 09, 2019 12:24 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

willem schreef:
Firetoice schreef:
Ha, als ik dat zou weten kon ik in de toekomst kijken, en ga ik morgen nog een staatslot kopen.
Maar zou het niet weten hoop dat ik het ooit nog eens mee mag maken. Het zou op de één of andere manier een hype moeten worden of het moet in de mode komen of iets dergelijks en het zou denk ik dan al iets wezen als er een bekende vlogger of blogger ineens in string zou verschijnen. En misschien zou het ook al schelen als je heren strings gewoon in het warenhuis kan kopen.


Ik ben t wel met je eens

Ik merk dat ook bij (ex)vriendinnen; in eerste instantie wordt er verrassend en lacherig over gedaan, daarna vinden ze t vreemd als ik een boxer draag...
Ik denk dat er genoeg mensen openminded zijn en inderdaad als de juiste personen ze gaan dragen, dan kan er zomaar anders tegenaan worden gekeken.


Maar als je tegenwoordig op internet kijkt naar hoeveel site's er zijn die strings te koop hebben moet er toch wel een aardige markt voor zijn, lijkt mijn want als ze ze niet zouden verkopen zouden ze ze waarschijnlijk niet in het assortiment hebben want het blijven ondernemers die er wat aan willen verdienen. Dus denk ik dat er meer mannen in een string lopen of er één in de kast hebben liggen dan wij denken. Maar voor een hoop is het waarschijnlijk helaas nog steeds een taboe om er openlijk voor uit te komen. En hoevaak heb je het nu met iemand over wat voor soort ondergoed hij of zij draagt, dus misschien hebben we allemaal nog wel iemand in onze familie of vrienden kring die zo af en toe ook een string draagt waar we het niet van weten.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
navythong



Geregistreerd op: 25 Feb 2019
Berichten: 274
Woonplaats: Zeeland

BerichtGeplaatst: Zo Mrt 10, 2019 7:12 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik vrees dat mannen en strings altijd een beetje 'vreemd' zal blijven, maar je weet het niet......
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
beachlion



Geregistreerd op: 10 Sep 2006
Berichten: 596
Woonplaats: Allentown, PA, USA

BerichtGeplaatst: Zo Mrt 10, 2019 7:29 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

navythong schreef:
Ik vrees dat mannen en strings altijd een beetje 'vreemd' zal blijven, maar je weet het niet......


Het is en blijft een kwestie van in de openbaarheid zijn met een string aan. In het begin van de 20ste eeuw was het dragen van een broek door vrouwen nog een taboe. Er waren zelfs wetten die het verboden of ernstig inperkten. In ruim 25 jaar was het acceptabel en na nog eens 25 jaar was het normaal. Nu zie je zelfs vrij weinig vrouwen in een rok of jurk.

Ook het mode of tijdsbeeld helpt mee. Rond 1980 waren g-strings en thongs een korte tijd vrij populair. Zelfs De Bijenkorf adverteerde er mee. Je zag het mondjesmaat op de Nederlandse stranden maar des te meer in Frankrijk. Op de stranden rond St Tropez droeg zeker 1 op de 5 mannen een string. Maar toen kwam de board short terreur aanwaaien vanuit Amerika.
_________________
Hit the beach in a string or less
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Yahoo Messenger
navythong



Geregistreerd op: 25 Feb 2019
Berichten: 274
Woonplaats: Zeeland

BerichtGeplaatst: Zo Mrt 10, 2019 7:34 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

Van mij mag het morgen gemeengoed zijn hoor!
Niet dat het veel uit zal maken, ik doe m'n strings toch wel aan naar het strand. Heb maar 1 'gewone' zwembroek en dat is eentje met een 'Rio' achterkant. Die heb ik alleen aan als een string echt niet kan.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht







Geplaatst: Zo Mrt 10, 2019 7:34 pm    Onderwerp:

Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Het String Forum Forumindex -> Mannen en String Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Pagina 1 van 2

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Wil je ook een eigen gratis forum?

- Direct online
- Gratis je eigen logo
- Filmpjes en video mogelijk!


Klik hier om onmiddellijk jouw eigen forum aan te maken









Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Vertaling door Lennart Goosens.