Het String Forum
Het forum voor man en vrouw!
 
 FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistrerenRegistreren 
 ProfielProfiel   Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken   InloggenInloggen 


Ook een eigen gratis forum?

- Met je eigen logo
- Filmpjes mogelijk!


Klik hier om jouw forum te maken


Fietsen in string

 
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Het String Forum Forumindex -> String Algemeen
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Firetoice



Geregistreerd op: 11 Sep 2006
Berichten: 272

BerichtGeplaatst: Ma Aug 06, 2018 9:24 am    Onderwerp: Fietsen in string Reageren met citaat

Geregeld gaan mijn vrouw en ik ergens in Nederland fietsen, zo ook afgelopen zondag.
Had al een paar keer het idee gehad dat het me wel eens leuk zou lijken om gewoon eens in je string te fietsen. Maar ik had hiervoor toch nog steeds net niet de moed gehad, tot gisteren dan. Waren aan het fietsen op de de Veluwe in de omgeving van Garderen en op de heide aangekomen waar het op dat moment rustig was heb ik het gewoon gedaan had zo iets van ik doe het gewoon, ga hier op de heide een stukje in string fietsen. Denk dat het ongeveer na één kilometer is als we de eerste tegenliggers tegenkomen, voel me toch iets opgelaten maar er is geen weg terug dus we fietsen gewoon door, als we elkaar passeren zeggen we elkaar gedag, heb niet het idee dat ze doorhebben dat ik in een string op de fiets zit. Het gevoel om in een string te fietsen is heerlijk, had het idee om alleen op de heide even in string te fietsen maar ben uiteindelijk toen we van de heide afkwamen door gefietst wat in het beginnen toch wel spannend was omdat je nooit weet in wat voor situatie je na de volgende bocht komt. We hebben deze dag een ruime 50 km gefietst waarvan ik uiteindelijk denk ik 25 á 30 km in string heb gefietst.
Hebben ook een eind langs een provinciale weg gefietst met aardig wat achterop komend verkeer, ben daar zelfs gepasseerd door een auto van de politie. Zijn ook tweemaal langs een terras gekomen. Omdat wij meestal fietsen aan de hand van de fiets knooppunten moesten we ook een keer stoppen om even op het knooppunten boord te kijken, hier stond op dat moment nog een koppel voor ons om naar de knooppunten te kijken, hebben nog heel even een praatje met ze gemaakt over de omgeving en het weer, maar verder geen reactie.
Op twee gevallen na heb ik weinig tot geen vreemde reacties gehad of gezien, de ene was een echtpaar op een scooter die wel erg lang achter mijn bleven rijden terwijl ze mijn vrouw net met gemak hadden ingehaald die een stukje achter mijn fietsten en de ander was een echtpaar op de fiets dat ons inhaalde waarvan de man na 100 m nog achterste voren op de fiets zat en daardoor bijna van het fietspad af de berm inreed.
Kan zeggen dat het in het begin even buiten mijn comfort zone was maar dat ik met het verstrijken van de kilometers me steeds comfortabeler ben gaan voelen.
Waarschijnlijk was het voor een hoop mensen een vreemd gezicht maar voor ons was het een geslaagde dag en denk zeker voor herhaling vatbaar.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht







Geplaatst: Ma Aug 06, 2018 9:24 am    Onderwerp:

Terug naar boven
bert



Geregistreerd op: 11 Sep 2006
Berichten: 245

BerichtGeplaatst: Ma Aug 06, 2018 9:53 am    Onderwerp: Reageren met citaat

amai, dat is dapper. moet super leuk geweest zijn. Wou dat ik dat ook zou durven
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
actionthong



Geregistreerd op: 03 Feb 2018
Berichten: 853

BerichtGeplaatst: Ma Aug 06, 2018 3:11 pm    Onderwerp: string fiets Reageren met citaat

Kei leuk. geweldig dat je dat durft. Hadden we allemaal maar zoveel lef. Dan was het in ieder geval een stuk leuker op de fietspaden. Top !
_________________
Het gaat jullie goed!

Groet,
Actionthong
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
beachlion



Geregistreerd op: 10 Sep 2006
Berichten: 596
Woonplaats: Allentown, PA, USA

BerichtGeplaatst: Di Aug 07, 2018 2:26 am    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik heb dat twee keer gedaan met de Philly Naked Bike Ride. De derde keer ging ik wel naakt nadat ik een geschikt zadeldek had gekocht.


Dit was in 2015. Mij zie je rechts, met een pet op. In string was wel apart maar naakt was veel spannender. Wink
_________________
Hit the beach in a string or less
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Yahoo Messenger
ps



Geregistreerd op: 28 Feb 2010
Berichten: 55

BerichtGeplaatst: Di Aug 07, 2018 10:16 am    Onderwerp: Reageren met citaat

20 jaar geleden dagelijkse kost in St Jean de Monts en Biscarrosse op de fiets in string van camping naar de zee. Onze jongste dochter, is tot haar twintigste verjaardag mee geweest, presteerde het om drie weken lang geen bovenstukje aan te hebben en dagelijks een andere kleur string te dragen fietste zo ook mee. Tijden zijn veranderd Wink
_________________
Altijd Nijmegen, de oudste stad van Nederland!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Firetoice



Geregistreerd op: 11 Sep 2006
Berichten: 272

BerichtGeplaatst: Di Aug 07, 2018 2:36 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

Oooh wat een heerlijketijd moet dat geweest zijn, hopen dat die of een soort gelijke nog eens terug komt.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Kevinnec20



Geregistreerd op: 02 Jul 2017
Berichten: 410

BerichtGeplaatst: Di Aug 07, 2018 7:00 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

Pa toen fietste nog meer mensen in string zijn in string ven topless op de fiets?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
UnknownArtist



Geregistreerd op: 23 Dec 2006
Berichten: 319

BerichtGeplaatst: Wo Aug 08, 2018 11:40 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik wilde het laatst nog doen naar het strandje hier maar mn vriendin droeg wegens oncomfortabel gevoel van zwangerschap geen string. Samen had ik het zeker gedaan maar ik baalde dat ik het niet deed want zei was wel gewoon in bikini op de fiets, danwel geen stringbikini.
Maargoed het was 35 graden of meer, eigenlijk kon het mij ook bijna niets meer schelen in mijn hoofd.
Als het vaker zo heet is in Nederland gaat het er zeker van komen en hoop dat er veel mensen volgen en alle preutsheid doorbreken!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Het String Forum Forumindex -> String Algemeen Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Wil je ook een eigen gratis forum?

- Direct online
- Gratis je eigen logo
- Filmpjes en video mogelijk!


Klik hier om onmiddellijk jouw eigen forum aan te maken









Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Vertaling door Lennart Goosens.