Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
M&R
|
Geplaatst: Za Jun 15, 2024 12:19 am Onderwerp: Wie weet er allemaal dat je een string draagt |
|
|
Bij mij weten mijn schoonmoeder en vriend(hij draagt ze ook) mijn 2 schoonbroers en een zchoonzus. En natuurlijk mijn vrouw door haar ben ik strings gaan dragen. Mijn eerste string had ze zonder mijn weten gekocht. Ze vindt een string gewoon sexy en beter staan. En inmiddels weet mijn buurman het ook, die had mijn string door mijn linnen korte broek gezien.
Laatst aangepast door M&R op Zo Sep 08, 2024 9:42 pm; in totaal 1 keer bewerkt |
|
Terug naar boven |
|
|
|
Geplaatst: Za Jun 15, 2024 12:19 am Onderwerp: |
|
|
|
|
Terug naar boven |
|
|
Stringnijmegen
|
Geplaatst: Za Jun 15, 2024 9:28 pm Onderwerp: |
|
|
Mijn vrouw weet het als enige. Ze is er helaas niet blij mee omdat ze het niet mannelijk vindt maar maakt soms ook een grapje erover. Toch blijf ik het dragen |
|
Terug naar boven |
|
|
String-1978
|
Geplaatst: Za Jun 15, 2024 10:54 pm Onderwerp: |
|
|
Mijn vrouw weet het (vindt het ook een beetje vreemd, maar zegt er eigenlijk nooit meer iets over. Ook mijn kinderen weten het (denken inmiddels dat het normaal is) en mijn schoonmoeder die wel eens op de kinderen past en ook wel eens de was opvouwt. Ze moest wel lachen toen mijn vrouw vertelde dat ze van mij waren. Tegen mij heeft ze er nooit iets over gezegd. |
|
Terug naar boven |
|
|
*Ernie*
Geregistreerd op: 16 Dec 2008 Berichten: 39 Woonplaats: Noord-Brabant
|
Geplaatst: Zo Jun 16, 2024 12:13 am Onderwerp: |
|
|
Dat zijn er heel wat… draag ze ook op het strand namelijk. Daardoor ook een tanline en dus zullen ze het ook tijdens het douchen op de sportschool gezien hebben.
Als ik kijk naar mijn bekenden dan zijn het met (ex-)vriendin(nen), m’n ouders, 2 vriendinnen en een vriend. |
|
Terug naar boven |
|
|
naturistischestringer
Geregistreerd op: 18 Dec 2012 Berichten: 45 Woonplaats: Rijk van Nijmegen
|
Geplaatst: Zo Jun 16, 2024 10:21 am Onderwerp: |
|
|
Heel veel mensen
Laatst aangepast door naturistischestringer op Zo Jun 16, 2024 10:47 am; in totaal 1 keer bewerkt |
|
Terug naar boven |
|
|
naturistischestringer
Geregistreerd op: 18 Dec 2012 Berichten: 45 Woonplaats: Rijk van Nijmegen
|
Geplaatst: Zo Jun 16, 2024 10:45 am Onderwerp: |
|
|
Heb er nog nooit geheim een van gemaakt. Draag ze altijd en overal.
Ook als ik naar een arts of masseur ga.
Moest laatst bij de orthopeed uitkleden tot aan de onderbroek. Ze zal er best meer in string hebben gezien. |
|
Terug naar boven |
|
|
Nudistjan
|
Geplaatst: Zo Jun 16, 2024 3:53 pm Onderwerp: |
|
|
Jammer genoeg niemand anders dan jullie. Ik ben er dan ook mee gestopt en draag nu gewoon niets meer |
|
Terug naar boven |
|
|
StringLover2
Geregistreerd op: 12 Nov 2023 Berichten: 47 Woonplaats: omgeving Utrecht
|
Geplaatst: Ma Jun 17, 2024 4:02 am Onderwerp: |
|
|
Mijn vrouw, mijn kinderen, de vriend van mijn dochter, de mensen die me in het lokale zwembad zien en waarschijnlijk meer. _________________ No day without a string |
|
Terug naar boven |
|
|
Thong123
|
Geplaatst: Ma Jun 17, 2024 11:22 pm Onderwerp: |
|
|
Mijn vrouw, maar die is er zoals bekend bij velen niet zo fan van.
Daarnaast iedereen die me heeft zien zwemmen of zonnen in string en onze schoonmaakster vouwt ze regelmatig op. |
|
Terug naar boven |
|
|
florrelorre
|
Geplaatst: Zo Jun 23, 2024 12:31 am Onderwerp: |
|
|
Van mij enkel mijn huidige vriendin, een paar vriendinnen van haar en mijn ex. En de mensen die me langs het water al in string hebben zien zitten en zwemmen. |
|
Terug naar boven |
|
|
Spider_S
Geregistreerd op: 10 Sep 2006 Berichten: 330 Woonplaats: Oost-Vlaanderen, 37 jaar
|
Geplaatst: Zo Jun 23, 2024 2:26 pm Onderwerp: |
|
|
Mijn vrouw en kinderen
Mijn schoonouders
Mijn schoonbroer en -zus
Enkele van mijn beste vrienden
Enkele vriendinnen van mijn vrouw
en de mensen die me al in string zagen verschijnen op het strand of in het zwembad. |
|
Terug naar boven |
|
|
Stringie1
|
Geplaatst: Di Jun 25, 2024 4:57 pm Onderwerp: |
|
|
Gisteren voor het eerst dit jaar in string naar het strand geweest. Mijn kapster was daar ook, dus die weet het nu ook. |
|
Terug naar boven |
|
|
Kevinnec20
|
Geplaatst: Wo Jun 26, 2024 10:42 pm Onderwerp: |
|
|
Stringie1 schreef: | Gisteren voor het eerst dit jaar in string naar het strand geweest. Mijn kapster was daar ook, dus die weet het nu ook. |
Zij ook in string? |
|
Terug naar boven |
|
|
stringerisin
|
Geplaatst: Do Jun 27, 2024 1:39 pm Onderwerp: |
|
|
Zoveel mensen!
Mijn hele familie, kinderen, bonuskinderen, me dokter, de fysiotherapeut, collega's. mijn ouders, zus, zwager, neven en nichten.
Teveel om op te noemen.
Loop er trouwens niet mee te koop ofzo maar steek het ook niet onder stoelen of banken.
En als iemand er iets over vraagt zal ik er altijd eerlijk over zijn omdat ik mij er absoluut niet voor schaam. |
|
Terug naar boven |
|
|
Frits700
|
Geplaatst: Zo Sep 08, 2024 1:47 pm Onderwerp: |
|
|
Mijn vriendin en mijn dochter zien mij in string dus weten het. Mijn schoonmoeder doet wel eens de was bij ons dus ziet ze ook en ziet ook dat deze niet van mijn vriendin zijn. Maar heb daar geen moeite mee dat zij het ziet. Draag wat ik fijn en mooi vindt |
|
Terug naar boven |
|
|
|
Geplaatst: Zo Sep 08, 2024 1:47 pm Onderwerp: |
|
|
|
|
Terug naar boven |
|