Het String Forum
Het forum voor man en vrouw!
 
 FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistrerenRegistreren 
 ProfielProfiel   Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken   InloggenInloggen 


Ook een eigen gratis forum?

- Met je eigen logo
- Filmpjes mogelijk!


Klik hier om jouw forum te maken


mannen in vrouwen strings
Ga naar pagina 1, 2, 3  Volgende
 
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Het String Forum Forumindex -> Mannen en String
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
string fan



Geregistreerd op: 22 Sep 2010
Berichten: 18

BerichtGeplaatst: Do Dec 30, 2010 11:18 am    Onderwerp: mannen in vrouwen strings Reageren met citaat

zijn er hier mannen die vrouwen strings dragen?
zelf draag ik altijd vrouwen strings. zitten voor mij lekkerder en zijn mooier (vind ik)...

hier een paar voorbeelden van de strings die in mijn la liggen
http://www.otto.nl/product/5476200?c=damesmode-categorien-van-a-z-sexy-lingerie-slips&itemId=1007924730&shop=String-LASCANA

http://www.otto.nl/product/5476200?c=damesmode-categorien-van-a-z-sexy-lingerie-slips&itemId=1007924730&shop=String-LASCANA

http://www.otto.nl/product/5551399?c=damesmode-categorien-van-a-z-sexy-lingerie-slips&itemId=4007644911&shop=Stringtanga-set-van-5

http://www.otto.nl/product/5982376?c=damesmode-categorien-van-a-z-sexy-lingerie-slips&itemId=3007994684&shop=Brasilslip-LASCANA-set-van-2

http://www.pabo.nl/product/details/01990-luxe-string.html?perpage=32

http://www.pabo.nl/product/details/01854-bling-bling-string.html?perpage=32

http://www.pabo.nl/product/details/03715-string-met-stras-juweel.html?perpage=32
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht







Geplaatst: Do Dec 30, 2010 11:18 am    Onderwerp:

Terug naar boven
star trek



Geregistreerd op: 17 Sep 2006
Berichten: 1587
Woonplaats: Stad aan zee

BerichtGeplaatst: Do Dec 30, 2010 11:34 am    Onderwerp: Reageren met citaat

Dat vrouwen meer keuze hebben is een bekent feit.

Maar ik hou toch bij mannenstrings.Met een beetje rond te neuzen vind ge ook wel uw gading.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht MSN Messenger
string fan



Geregistreerd op: 22 Sep 2010
Berichten: 18

BerichtGeplaatst: Do Dec 30, 2010 11:59 am    Onderwerp: Reageren met citaat

star trek schreef:
Dat vrouwen meer keuze hebben is een bekent feit.

Maar ik hou toch bij mannenstrings.Met een beetje rond te neuzen vind ge ook wel uw gading.


los van het feit dat ik ze draag, vind je ze mooi?
ik heb al verschillende gedragen maar blijft onprettig
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
star trek



Geregistreerd op: 17 Sep 2006
Berichten: 1587
Woonplaats: Stad aan zee

BerichtGeplaatst: Do Dec 30, 2010 12:19 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

Nu ja goesting is kopen,daar bestaat geen twijfel over.

Mooi ja,maar ik liefst een smal bandje.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht MSN Messenger
Ocinn



Geregistreerd op: 15 Sep 2006
Berichten: 432
Woonplaats: Belgie

BerichtGeplaatst: Do Dec 30, 2010 1:50 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

Zoals Startrek zegt idd voor mij ook kleine stringetjes met een fijn bandje opzij maar dan in herenstrings.
Damesstrings is not my cup of tea.
Maar natuurlijk voor elk wat wils.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
StringKing



Geregistreerd op: 25 Dec 2009
Berichten: 127

BerichtGeplaatst: Do Dec 30, 2010 6:48 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

/

Laatst aangepast door StringKing op Ma Okt 17, 2016 12:37 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
stringmike



Geregistreerd op: 05 Jul 2010
Berichten: 54

BerichtGeplaatst: Vr Dec 31, 2010 1:48 am    Onderwerp: Reageren met citaat

StringKing schreef:
Draag toch gewoon herenstrings?

Het dragen van damesslips wordt in onze maatschappij onmiddelijk geassocieerd met fetisjisme...en terecht, want dat is het ook.

Mannen die vrouwenstrings verkiezen, zorgen ervoor dat mannen die mannenstrings preferen ook onmiddelijk gestigmatiseerd worden. Zij zorgen er dus voor dat de acceptie van de herenstring (als een gewoon stuk ondergoed) nog niet voor morgen zal zijn. Mannen die de string dragen vanwege het comfort, worden in het hoekje van het perferse gedrukt.

Het doel van dit forum is juist om de string acceptabel te maken voor mannen en vrouwen. Ik vind dan ook dat dit onderwerp niet thuishoort op het forum, want het blokkeert juist de acceptie. Voor ieder wat wils, maar niet op dezelfde plek. Er zijn genoeg fora die wel voorzien in jullie behoeften.

Maar dat is mijn mening. De mening van iemand die een string draagt omwille van het comfort, de steun en het gemak dat dit stuk ondergoed biedt.


Ik denk dat veel mensen zijn begonnen met het dragen van vrouwenstrings, aangezien er meestal nog niks anders in huis is.

Daarnaast is het toch totaal geen probleem als alles er gewoon in past, het lekker en comfortabel zit? Ook is het mooi meegenomen dat vrouwenstrings over het algemeen veel goedkoper zijn dan mannenstrings.

Kun je trouwens wat fora noemen waarin wel in deze behoeften wordt voorzien?

Eerlijk gezegd vind ik je reacties wat aan de heftige kant, maar ieder zijn mening natuurlijk.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
DarkThong



Geregistreerd op: 10 Sep 2006
Berichten: 312

BerichtGeplaatst: Vr Dec 31, 2010 4:37 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik ben ook meer van de mannen in de mannen strings en de vrouwen in de vrouwen strings...
Alhoewel ik wel soms gezien heb dat sommige mannen billen in een vrouwen string niet mis staan (ziet er dan wel vrouwelijk uit) maar zelf zou ik nooit een vrouwen string dragen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
redstring



Geregistreerd op: 27 Dec 2006
Berichten: 120

BerichtGeplaatst: Zo Jan 02, 2011 10:15 am    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik draag ook alleen herenstrings. Er is tegenwoordig een geweldige keuze aan echt mooie strings. Van heel functioneel tot heel sexy (en ook functioneel). En het is gewoon fun om in een mooie winkel iets leuk uit te zoeken.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Mouse



Geregistreerd op: 12 Jul 2010
Berichten: 5

BerichtGeplaatst: Do Feb 17, 2011 2:23 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

ik heb zelf ook een vrouwen string liggen.
maar dat is ook alleen maar de naam, hij ziet er mannelijk uit en zit heerlijk, en voldoende ruimte.
dus ik vind absoluut niet dat dat gelijk bij fetisjisme hoort
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
lingeriejongen



Geregistreerd op: 28 Mei 2010
Berichten: 10
Woonplaats: amsterdam

BerichtGeplaatst: Wo Mrt 02, 2011 11:07 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik draag alleen maar damesstrings. Waarom? Bij mij zitten ze beter dan herenstrings (t comfort dus) en ik vind ze mooier en meer sexy. Fetish? niet meer of minder dan heren die herenstrings dragen.

Ik stoor me aan de opmerkingen van stringking. Ze zijn gewoon onjuist, zet mensen onterecht in een hoek, en er spreekt een frustratie uit die die wat mij betreft verkeerd afreageert.

Afwijzen dat sommige mannen vrouwenstrings dragen, en tegelijkertijd graag willen dat anderen 'normale' stringdragers accepteren (terwijl een deel van de mensen mannelijke stringdragers zowieso pervers of een fetisjist vinden): Ik zou zeggen, hoe je anderen bejegent, zo zullen ze jou bejegenen....
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
minislipje



Geregistreerd op: 06 Dec 2009
Berichten: 14

BerichtGeplaatst: Do Mrt 03, 2011 2:41 am    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik ben het helemaal met lingeriejongen eens. De interesse op dit forum voor strings kan variƫren van comfort argumentatie tot fetisjisme. Acceptatie van de string voor mannen is als we eerlijk zijn toch een illusie. Het mooie van internet is dat string liefhebbers elkaar tegenwoordig kunnen vinden en van gedachte kunnen wisselen. Ik was al stringliefhebber voordat internet er was. Er ging een wereld voor me open toen ik ontdekte dat ik absoluut niet de enigste was.
Laten we de term string fetisjisme ook niet als kwalijk bestempelen. Wij stringliefhebbers zijn op dit forum toch onder elkaar.

Ondanks dat het dragen van vrouwenstrings niet mijn ding is wil ik er graag meer over lezen hier.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
string fan



Geregistreerd op: 22 Sep 2010
Berichten: 18

BerichtGeplaatst: Za Aug 13, 2011 3:03 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

idd. het heeft niets met fetsj te maken. ze zitten voor mij gewoon beter. en mijn vriendin vind het helemaal geen probleem. het liefst ze mij zonder ondergoed in mijn jeans stappen. iets wat ik overigens ook zeker geen probleem vind
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Cassifro



Geregistreerd op: 13 Nov 2010
Berichten: 14

BerichtGeplaatst: Do Okt 06, 2011 8:30 pm    Onderwerp: Mooier? Reageren met citaat

Geef mij maar een herenstring. Teveel mannen gezien in damesstrings waar aan alle kanten wat uithangt.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht MSN Messenger
Erik N.



Geregistreerd op: 13 Mrt 2007
Berichten: 151
Woonplaats: Dordrecht

BerichtGeplaatst: Vr Okt 07, 2011 5:08 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

Precies, je komt toch ruimte tekort in een damesstring ?

Zeker als ze een eigenlijk ook maatje te klein zijn.











http://tinyurl.com/6zx4edx (hihi)
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht MSN Messenger







Geplaatst: Vr Okt 07, 2011 5:08 pm    Onderwerp:

Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Het String Forum Forumindex -> Mannen en String Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina 1, 2, 3  Volgende
Pagina 1 van 3

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Wil je ook een eigen gratis forum?

- Direct online
- Gratis je eigen logo
- Filmpjes en video mogelijk!


Klik hier om onmiddellijk jouw eigen forum aan te maken









Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Vertaling door Lennart Goosens.