Het String Forum
Het forum voor man en vrouw!
 
 FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistrerenRegistreren 
 ProfielProfiel   Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken   InloggenInloggen 


Ook een eigen gratis forum?

- Met je eigen logo
- Filmpjes mogelijk!


Klik hier om jouw forum te maken


String onder witte linnen broek

 
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Het String Forum Forumindex -> Mannen en String
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
ron321



Geregistreerd op: 21 Aug 2019
Berichten: 43

BerichtGeplaatst: Zo Sep 01, 2019 6:19 pm    Onderwerp: String onder witte linnen broek Reageren met citaat

Ik draag zomers regelmatig een dunne witte linnen broek (lang en kort) welke enigszins doorschijnend zijn en dan een mooie gekleurde of witte string eronder. Ook naar een verjaardag van vrienden.
Mijn verloofde heeft er gelukkig geen moeite mee.
Hoe gaat dat bij jullie?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht







Geplaatst: Zo Sep 01, 2019 6:19 pm    Onderwerp:

Terug naar boven
John
Gast





BerichtGeplaatst: Di Sep 03, 2019 5:21 am    Onderwerp: Reageren met citaat

Dit jaar heb ik voor het eerst een lichte linnen broek gekocht. Het was een iets wijder model. Alle soorten strings eronder gedragen van vel rood, tot zwart en wit. Geen commentaar gehad. Volgend jaar wil ik een ietst strakker model proberen Laughing
Terug naar boven
SloggiBoy75



Geregistreerd op: 30 Nov 2008
Berichten: 491
Woonplaats: Eindhoven

BerichtGeplaatst: Di Sep 03, 2019 6:40 am    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik draag zomers ook vaak witte korte broeken. Heb nu 1 wat wijder model wat best wel doorschijnt en 1 wat strakker model (skinny) deze is iets dikker.
Draag er eigenlijk altijd een witte string onder (een met een flinke driehoek en geen touwtjes) of anders een witte slip.
En ja die zie je een beetje, maar vind dat wel chill..en kinky
Maar goed meestal hangt er nog wel een t-shirt over je broekrand en twee kontzakken op de billen, dus zo opvallend is het nou ook weer niet.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
thomas87



Geregistreerd op: 04 Okt 2009
Berichten: 119

BerichtGeplaatst: Di Sep 03, 2019 2:37 pm    Onderwerp: Re: String onder witte linnen broek Reageren met citaat

ron321 schreef:
Ik draag zomers regelmatig een dunne witte linnen broek (lang en kort) welke enigszins doorschijnend zijn en dan een mooie gekleurde of witte string eronder. Ook naar een verjaardag van vrienden.
Mijn verloofde heeft er gelukkig geen moeite mee.
Hoe gaat dat bij jullie?


bij mij hetzelfde: ook ik draag in de zomer geregeld gekleurde string onder mijn witte linnen broek die enigzins doorschijnt (zeker als je bukt). Stiekem vind ik de wetenschap dat mensen het mogelijk zien ook wel spannend
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen MSN Messenger
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Het String Forum Forumindex -> Mannen en String Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Wil je ook een eigen gratis forum?

- Direct online
- Gratis je eigen logo
- Filmpjes en video mogelijk!


Klik hier om onmiddellijk jouw eigen forum aan te maken









Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Vertaling door Lennart Goosens.