Het String Forum
Het forum voor man en vrouw!
 
 FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistrerenRegistreren 
 ProfielProfiel   Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken   InloggenInloggen 


Ook een eigen gratis forum?

- Met je eigen logo
- Filmpjes mogelijk!


Klik hier om jouw forum te maken


''normale'' strings

 
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Het String Forum Forumindex -> Mannen en String
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
nickkie1990



Geregistreerd op: 18 Mei 2023
Berichten: 1

BerichtGeplaatst: Do Mei 18, 2023 6:19 pm    Onderwerp: ''normale'' strings Reageren met citaat

Hallo allemaal,

ik heb mijn vriendin zo ver dat ze er vrede mee heeft dat ik een string ga dragen.

Nou zou ik wel graag om te beginnen zo standaard mogelijke strings kopen, dus liefst gewoon net als een slip of boxer met een brede logo band, zonder felle kleurtjes, kant enz. eigenlijk een string die het meest op een normale slip lijkt.

Diesel en intimissimi hebben nu een aantal modellen op dit moment.
Vroeger had je ook van Emporio armani, bruno banani, HOM, CK etc. die deze modellen maar ik zie dit eigenlijk niet meer te koop.

weten jullie nog merken die nu deze strings hebben, en waar ik dit nog zou kunnen kopen? of misschien nog winkels die nog strings van een oude collectie hebben?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht







Geplaatst: Do Mei 18, 2023 6:19 pm    Onderwerp:

Terug naar boven
HippieThong



Geregistreerd op: 18 Sep 2015
Berichten: 272
Woonplaats: Haarlemmermeer

BerichtGeplaatst: Do Mei 18, 2023 7:43 pm    Onderwerp: Re: ''normale'' strings Reageren met citaat

nickkie1990 schreef:
Hallo allemaal,

ik heb mijn vriendin zo ver dat ze er vrede mee heeft dat ik een string ga dragen.

Nou zou ik wel graag om te beginnen zo standaard mogelijke strings kopen, dus liefst gewoon net als een slip of boxer met een brede logo band, zonder felle kleurtjes, kant enz. eigenlijk een string die het meest op een normale slip lijkt.

Diesel en intimissimi hebben nu een aantal modellen op dit moment.
Vroeger had je ook van Emporio armani, bruno banani, HOM, CK etc. die deze modellen maar ik zie dit eigenlijk niet meer te koop.

weten jullie nog merken die nu deze strings hebben, en waar ik dit nog zou kunnen kopen? of misschien nog winkels die nog strings van een oude collectie hebben?



Hallo en welkom allereerst Smile

Ik zou kijken bij Olaf Benz, daar zit je wel goed mee, mooie kwaliteit en erg "veilig".
_________________
Mijn Flickr-account:
https://flickr.com/photos/198361269@N03/
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
String devil



Geregistreerd op: 28 Feb 2016
Berichten: 77

BerichtGeplaatst: Do Mei 18, 2023 8:08 pm    Onderwerp: Re: ''normale'' strings Reageren met citaat

nickkie1990 schreef:

Diesel en intimissimi hebben nu een aantal modellen op dit moment.
Vroeger had je ook van Emporio armani, bruno banani, HOM, CK etc. die deze modellen maar ik zie dit eigenlijk niet meer te koop.

weten jullie nog merken die nu deze strings hebben, en waar ik dit nog zou kunnen kopen? of misschien nog winkels die nog strings van een oude collectie hebben?


Deze:
https://www.otto.nl/p/1120260479/bruno-banani-string-met-gestreepte-logoweefband-set-5-stuks/#?c=heren-badmode-ondermode-ondergoed-nachtkleding-slips-strings&itemId=1120260751&fromSearch=true
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Wimstring



Geregistreerd op: 26 Jan 2023
Berichten: 42

BerichtGeplaatst: Vr Mei 19, 2023 7:02 am    Onderwerp: HIS Reageren met citaat

Ja, die, of de H.I.S. strings die Otto verkoopt. Daarmee heb ik mijn vrouw overtuigd. Katoenen slips. Aan de voorkant zie je niet dat het een string is. Aan de achterkant zijn ze wel gewoon mooi klein, maar niet te.

Intimissimmi zijn inderdaad ook goed. Die hebben een wat bredere band en piepen dus ook niet zo snel boven je broek uit. Voor Diesel geldt hetzelfde, al vindt mijn vrouw die door het grote logo niet zo mooi, en juist weer opvallend stringachtig.

Ik merkte dat mijn vrouw er makkelijker aan wende toen ik met katoenen strings in 'degelijke' kleuren begon. Vandaar langzaam naar spandex en felle kleuren Smile

Succes en houd ons op de hoogte!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Microglove



Geregistreerd op: 15 Sep 2006
Berichten: 54
Woonplaats: Arnhem

BerichtGeplaatst: Vr Mei 19, 2023 7:28 am    Onderwerp: Reageren met citaat

Hoi,

Je kan ook eens bij JOR kijken. https://www.jorwear.com.. JOR behoort tot mijn favoriete merken.

Let wel op. Het is een Colombiaans merk en zoals bij meerdere Zuid- Amerikaanse merken (zoals ook bij Joe Snyder) is de maatvoering aan de krappe kant dus besteld eerder een maatje groter dan je gewend bent

[/url]
_________________
Strings zijn een cadeau voor de dierbaarste delen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht MSN Messenger
Kristiaan



Geregistreerd op: 24 Dec 2022
Berichten: 13
Woonplaats: Kust

BerichtGeplaatst: Vr Mei 19, 2023 7:36 am    Onderwerp: Reageren met citaat

Hey,

Bij CLever zijn er ook enkele leuke modellen.
Dit waren mijn eerste en dragen zeer goed.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
HOM-fan



Geregistreerd op: 01 Feb 2008
Berichten: 60

BerichtGeplaatst: Za Jun 24, 2023 12:53 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

Hetgeen je zoekt kun je volgens mij hier vinden:
https://www.yourunderwearstore.nl/ondergoed/strings/filter/brand-diesel-hom/
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Het String Forum Forumindex -> Mannen en String Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Wil je ook een eigen gratis forum?

- Direct online
- Gratis je eigen logo
- Filmpjes en video mogelijk!


Klik hier om onmiddellijk jouw eigen forum aan te maken









Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Vertaling door Lennart Goosens.