Het String Forum
Het forum voor man en vrouw!
 
 FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistrerenRegistreren 
 ProfielProfiel   Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken   InloggenInloggen 


Ook een eigen gratis forum?

- Met je eigen logo
- Filmpjes mogelijk!


Klik hier om jouw forum te maken


Eens wat nieuws..

 
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Het String Forum Forumindex -> Mannen en String
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
darick37



Geregistreerd op: 11 Mrt 2007
Berichten: 248
Woonplaats: Belgisch Limburg ?

BerichtGeplaatst: Ma Okt 28, 2019 3:00 pm    Onderwerp: Eens wat nieuws.. Reageren met citaat

Vandaag ben ik op pad om de alom geprezen herenbody m101 manstore te kopen en misschien nog eens een zwemstring Manstore? er is zojuist een leuk model verschenen zwart met kleurrijke cirkelachtige ringen 900 serie...
Heb om te gaan shoppen een panty donkerblauw 60den aangetrokken met een zeer korte short...☺ ben benieuwd voor de reacties op kledingstijl.
Groeten uit Bilzen.


Laatst aangepast door darick37 op Wo Okt 30, 2019 5:55 am; in totaal 2 keer bewerkt
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht







Geplaatst: Ma Okt 28, 2019 3:00 pm    Onderwerp:

Terug naar boven
Stephan



Geregistreerd op: 30 Dec 2018
Berichten: 98

BerichtGeplaatst: Di Okt 29, 2019 11:58 am    Onderwerp: Reageren met citaat

Hoi Darick,

Ik heb de genoemde String Body van Manstore momenteel eentje op 2 de hands staan in zwarte uitvoering. Maat Large of Extra Large nog in voorraad. Nieuw, met labels, hangtags en verpakking aan een heel interessante prijs ?

Groetjes vanuit Hasselt.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Firetoice



Geregistreerd op: 11 Sep 2006
Berichten: 270

BerichtGeplaatst: Di Okt 29, 2019 12:10 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

Ben je nog geslaagd gisteren?? En hoe waren de reacties op je panty met zeer korte short, vind het wel gewaagd geloof niet dat ik daar het lef voor zou hebben. Heb wel al een aantal keer in een legging van Olaf benz een boswandeling gemaakt.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
darick37



Geregistreerd op: 11 Mrt 2007
Berichten: 248
Woonplaats: Belgisch Limburg ?

BerichtGeplaatst: Di Okt 29, 2019 4:38 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik ben geslaagd in mijn opzet. Ben met trein van Maastricht tot amsterdam geraakt en daar tot bij Artem geweest. Verrassend weinig blikken (denk ik). Heb zelfs enkele fotookes. Herenbody M101 en zwemstring M919 gekocht. Ook nog een manstore stripstring M864 gescoord. Ik heb meestal S of M dus passen in shop is nodig.Geen Online voor mij ! Of het nu vreemd was in panty en short.? laten we zeggen dat de anderen er meer last van hadden dan ikzelf. Voor mij is dit eerder bevrijdend zoals door anderen ook al geschreven. Ben ook in pullbear, Zara ,H&M ,Calzedonia en Drmartens shop binnengeweest. Drempelvrees is ondertussen al enkele jaren weg... De short is trouwens een (hele) korte zwarte zomershort. Deze wordt helaas alleen maar op damesafdeling verkocht...waarom zulke shorts niet bij de heren te koop liggen begrijp ik niet.( jaren 80-90 was dit wel..)
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
willem H



Geregistreerd op: 28 Mrt 2015
Berichten: 931
Woonplaats: Costa de Luz

BerichtGeplaatst: Di Okt 29, 2019 9:56 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

Heeft Artem weer een winkel dan ??
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
willem H



Geregistreerd op: 28 Mrt 2015
Berichten: 931
Woonplaats: Costa de Luz

BerichtGeplaatst: Di Okt 29, 2019 9:59 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

Inderdaad, ze zijn weer terug.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Het String Forum Forumindex -> Mannen en String Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Wil je ook een eigen gratis forum?

- Direct online
- Gratis je eigen logo
- Filmpjes en video mogelijk!


Klik hier om onmiddellijk jouw eigen forum aan te maken









Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Vertaling door Lennart Goosens.