Het String Forum
Het forum voor man en vrouw!
 
 FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistrerenRegistreren 
 ProfielProfiel   Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken   InloggenInloggen 


Ook een eigen gratis forum?

- Met je eigen logo
- Filmpjes mogelijk!


Klik hier om jouw forum te maken


Hoe draag jij je string?

 
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Het String Forum Forumindex -> String Algemeen
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
BertVerbeke



Geregistreerd op: 21 Jul 2017
Berichten: 64

BerichtGeplaatst: Di Nov 19, 2019 7:52 am    Onderwerp: Hoe draag jij je string? Reageren met citaat

Hallo iedereen,

Even een nieuw topic lanceren.
Ik vraag mij namelijk af of jullie net als ik vrij ijverig bezig zijn met hoe het er uit ziet als je een string aanhebt.
Ik vind het niet mooi als de bandjes niet op gelijke hoogte hangen, de string te hoog opgetrokken is want dan komen mijn billen er minder mooi in uit... enzovoort.
Ik besteed hier zeker aandacht aan voor ik naar het strand ga, maar evengoed sta ik 's ochtends voor de spiegel alles mooi te hangen terwijl ik er de hele dag toch een broek over draag... mijn motto lijkt wel "een string draag je met stijl".
Zijn jullie hier ook zo mee bezig?
Of stappen jullie 's ochtends gewoon in jullie string zonder te kijken of alles "er mooi in uitkomt" ?
Soms verwissel ik zelfs een paar keer, tot ik gekozen heb, oke dit is vandaag het mooiste, deze wordt het...

Groetjes!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht







Geplaatst: Di Nov 19, 2019 7:52 am    Onderwerp:

Terug naar boven
SloggiBoy75



Geregistreerd op: 30 Nov 2008
Berichten: 494
Woonplaats: Eindhoven

BerichtGeplaatst: Di Nov 19, 2019 9:17 am    Onderwerp: Reageren met citaat

Ja hoor soms twijfel ik ook sóchtends welke ik aandoe, licht aan de stemming welke ik pak of hoe ik me voel.
Soms ben ik heel ijverig en heb ik een string aangedaan om daarna last minute voordat ik de deur uitga toch nog te switchen naar een slip of een andere string.
En als ik hem aantrek moet ik wel ff in de spiegel kijken of alles goed zit, bandjes evenhoog enzo..en hoe mooi me billen ook alweer zijn in string..
En als ik de broek aanheb om te zien of de elastiek erboven uit komt of niet, soms mooi om de band te showen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
navythong



Geregistreerd op: 25 Feb 2019
Berichten: 277
Woonplaats: Zeeland

BerichtGeplaatst: Zo Jul 31, 2022 6:03 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik kijk na het aantrekken van een string altijd wel even of ie goed zit.
Is ook beter voor mooie tan-lines. Te hoog opgetrokken vind ik ook niet mooi staan.
Heb wel, net als iedereen waarschijnlijk, een paar strings die ik het vaakst aan heb.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
actionthong



Geregistreerd op: 03 Feb 2018
Berichten: 847
Woonplaats: Regio Venlo

BerichtGeplaatst: Ma Aug 01, 2022 3:56 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

Onze kleedkamer is voorzien van een grote pas spiegel en de spiegels van onze badkamer zijn ook groot genoeg om in ieder geval je ondergoed te kunnen zien. Dus ja! Ik vind het ook belangrijk (ongeacht wat ik wel of niet draag) even te kijken hoe mij een ander in die situatie zou zien. Hoe tekent mijn ondergoed af, zit hij netjes in het midden naar beneden of naar boven. Kan de beharing er mee door of moet ik nodig een scheerbeurt :)
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Het String Forum Forumindex -> String Algemeen Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Wil je ook een eigen gratis forum?

- Direct online
- Gratis je eigen logo
- Filmpjes en video mogelijk!


Klik hier om onmiddellijk jouw eigen forum aan te maken









Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Vertaling door Lennart Goosens.