Het String Forum
Het forum voor man en vrouw!
 
 FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistrerenRegistreren 
 ProfielProfiel   Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken   InloggenInloggen 


Ook een eigen gratis forum?

- Met je eigen logo
- Filmpjes mogelijk!


Klik hier om jouw forum te maken


youtube
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3  Volgende
 
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Het String Forum Forumindex -> String in de Media
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
BertVerbeke



Geregistreerd op: 21 Jul 2017
Berichten: 64

BerichtGeplaatst: Ma Jul 13, 2020 11:46 am    Onderwerp: Reageren met citaat

Voor de geïnteresseerden, op het youtubekanaal van Enzo Knol zijn er nog heel wat meer filmpjes te vinden waarop ze een bikini-string draagt.

Is het Tikibad stringbaar? Het is mijn droom om eens gewoon in een string naar een zwembad te gaan, maar nog nooit over mijn vrees heen geraakt, toch angst voor reacties - herrie. - misschien niet aan te raden in de vakantieperiode nu?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht







Geplaatst: Ma Jul 13, 2020 11:46 am    Onderwerp:

Terug naar boven
UnknownArtist



Geregistreerd op: 23 Dec 2006
Berichten: 319

BerichtGeplaatst: Ma Jul 13, 2020 1:50 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

BertVerbeke schreef:
Voor de geïnteresseerden, op het youtubekanaal van Enzo Knol zijn er nog heel wat meer filmpjes te vinden waarop ze een bikini-string draagt.

Is het Tikibad stringbaar? Het is mijn droom om eens gewoon in een string naar een zwembad te gaan, maar nog nooit over mijn vrees heen geraakt, toch angst voor reacties - herrie. - misschien niet aan te raden in de vakantieperiode nu?


Ja ik heb de rest inmiddels ook gezien heerlijk grote kont heeft ze echt lekkere shots. De moeite waard alles te bekijken.

Ja Tikibad is dus stringbaar zoals je in hun filmpjes ziet maar ik en jvutrecht zijn een keer samen in string gegaan. Ook Sikko van dit forum is al heel vaak in string geweest daar.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
BertVerbeke



Geregistreerd op: 21 Jul 2017
Berichten: 64

BerichtGeplaatst: Ma Jul 13, 2020 2:04 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

En heeft iemand tips om over die gekende angstdrempel te stappen?
Ik wil enerzijds dolgraag gewoon kunnen dragen wat ik wil, maar de kans op afwijzende reacties is toch groot. Of tips om dit stap per stap te doen?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
UnknownArtist



Geregistreerd op: 23 Dec 2006
Berichten: 319

BerichtGeplaatst: Ma Jul 13, 2020 2:25 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

BertVerbeke schreef:
En heeft iemand tips om over die gekende angstdrempel te stappen?
Ik wil enerzijds dolgraag gewoon kunnen dragen wat ik wil, maar de kans op afwijzende reacties is toch groot. Of tips om dit stap per stap te doen?


Ik weet niet hoeveel publieke ervaring je al hebt..daar hangt het wel veel van af.

Zwembad was voor mij ook een grote drempel terwijl ik wel altijd in gstring op strand al lag en aan plassen etc.

Toch heb ik het een keer gedaan ik had toen wel een klein katertje van de avond ervoor dus dat helpt wel dan kan het je allemaal een stuk minder schelen. Verder maak je het vooral voor jezelf moeilijk, het gros geeft er echt niet om hoe je erbij loopt. Nu dragen zoveel meiden publiekelijk strings dus vind de drempel nu al nog minder dan een paar jaar geleden.
Gewoon je normale ding doen en dat uitstralen en soms met een gesprek de aandacht wegtrekken van wat je aan hebt.

Negatieve reacties heb ik hier helemaal niet gehad in het gemeentelijk zwembad die 2 keer dat ik ben geweest. Helaas keurde het personeel het af en willen ze het echt niet hebben ook niet bij mn vriendin.

In het Tikibad moet ik wel eerlijk zijn dat de Marokkaanse gemeenschap het helaas sterk afkeurt, degene die mij aansprak deed dat wel normaal, maar de rest van de familie, neven oid werden erg dreigend en toen besloten we toch maar om weg te gaan. Dat is erg jammer en vervelend. Ik was toen met jvutrecht dus van hier allebei in string en dan kunnen dat soort types de link leggen met homo zijn. Denk dat dat het grootste probleem is als je met zn 2en gaat, ook al zijn we niet uitgescholden voor homo maargoed. Ik denk ook dat ik minder problemen zou hebben als ik met mn vriendin in string zou zijn.
Trouwens ik stond daar ook in de rij voor de glijbaan met een paar turken die helemaal geen problemen hadden met mij of opmerkingen gaven, was zelfs een kleine normale woordenwisseling.

Als zulke dingen niet zouden gebeuren heb ik er helemaal nergens moeite meer mee eigenlijk om in string te lopen.

Maar feit blijft, gewoon doen en schijt hebben aan alles!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
BertVerbeke



Geregistreerd op: 21 Jul 2017
Berichten: 64

BerichtGeplaatst: Ma Jul 13, 2020 3:55 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

Bedankt voor je antwoord!

Ik heb vorig jaar voor het eerst een string gedragen op een publiek strand (in Montenegro). Was fantastische ervaring, ook zo in zee zwemmen, en inderdaad, mensen zijn vooral met zichzelf bezig, zelf normaal doen helpt. Maar een zwembad, goh, ik heb geen zin in herrie met de politie en dergelijke. En tevens woon ik in België waar ze toch iets preutser zijn dan in Nederland, mijn inziens. Ik kan geen zwembad vinden waar strings in België zijn toegelaten. Ik zou het wel eens willen proberen aan de kust, maar ik heb het nadeel dat ik een beroep doe dat gepaard gaat met een zekere bekendheid en dit toch wel kwalijke gevolgen zou kunnen hebben voor de reputatie... Dichtbij huis in een zwembad is dus uitgesloten. Alleen in de tuin is ook wel leuk, maar ik moet toegeven dat 'ergens bekeken worden' of 'gezien worden' toch ook wel leuk is...
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
UnknownArtist



Geregistreerd op: 23 Dec 2006
Berichten: 319

BerichtGeplaatst: Ma Jul 13, 2020 7:02 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

BertVerbeke schreef:
Bedankt voor je antwoord!

Ik heb vorig jaar voor het eerst een string gedragen op een publiek strand (in Montenegro). Was fantastische ervaring, ook zo in zee zwemmen, en inderdaad, mensen zijn vooral met zichzelf bezig, zelf normaal doen helpt. Maar een zwembad, goh, ik heb geen zin in herrie met de politie en dergelijke. En tevens woon ik in België waar ze toch iets preutser zijn dan in Nederland, mijn inziens. Ik kan geen zwembad vinden waar strings in België zijn toegelaten. Ik zou het wel eens willen proberen aan de kust, maar ik heb het nadeel dat ik een beroep doe dat gepaard gaat met een zekere bekendheid en dit toch wel kwalijke gevolgen zou kunnen hebben voor de reputatie... Dichtbij huis in een zwembad is dus uitgesloten. Alleen in de tuin is ook wel leuk, maar ik moet toegeven dat 'ergens bekeken worden' of 'gezien worden' toch ook wel leuk is...


Ok mooi, ja al die balkanlanden geen enkel probleem heel normaal. In België idd mag het volgens mij nergens meer in zwembaden van wat ik gelezen heb. Nog erger dan hier dus, maar ik vind het hier ook heel erg. Als het in mijn stad gewoon mocht was ik echt vaak gaan zwemmen. Zelfs mijn vriendin mocht niet in string van die dikke lesbo haha. Duitsland ook geen probleem misschien daar eens heen gaan maja ook niet om de hoek.
Maar ben je echt een bekende Belg dan? Ik zou daar helemaal schijt aan hebben, misschien doet de publiciteit wel goed Very Happy
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
BertVerbeke



Geregistreerd op: 21 Jul 2017
Berichten: 64

BerichtGeplaatst: Ma Jul 13, 2020 7:21 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik ben geen bekende Belg, al heb ik wel een bekende naamgenoot (acteur), om verwarring tegen te gaan. Ik werk in de medische wereld en een reputatie is niet onbelangrijk voor een inkomen... Wink
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Sikko



Geregistreerd op: 03 Mrt 2008
Berichten: 609

BerichtGeplaatst: Di Jul 14, 2020 6:00 am    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik ga eigenlijk altijd alleen naar het Tikibad en krijg nagenoeg nooit vervelende opmerkingen. Ik had een keer een Amerikaanse vriendin in Nederland ontmoet en daarmee ben ik één keer toen ze weer op vakantie in Nederland was samen naar het Tikibad geweest. Zij in stringbadpak en ik in string. Inmiddels ben ik al lange tijd getrouwd. Mijn vrouw heeft een chronische ziekte ontwikkeld waardoor ze niet meer het figuur heeft om een string te dragen. Daar baal ik wel van, dus ga ik af en toe alleen naar het Tikibad.

Het is natuurlijk leuker om samen te gaan, maar dan kan je beter samen met een vrouw gaan om geen last van homo-opmerkingen te krijgen. Ik zou het wel leuk vinden als ik niet de enige man in string was, maar dan liever niet samen.

Eigenlijk is iedereen bezig met de attracties daar en niet met jou, dus je kan gewoon je gang gaan. Het personeel is jong en geinstrueerd om onveilige situaties te voorkomen. Strings zijn ze niet mee bezig.

1 op de 10 keer hoor ik misschien het woordje "string" vallen. Daar besteed ik totaal geen aandacht aan. Wat denk je dat een meisje dat een string draagt zou doen? Gewoon lekker verder genieten van een mooie dag.

Bert, Wassenaar is voor jou ver van huis. Ga wel na de schoolvakanties. Het is er anders vreselijk druk. Ik heb wel eens een half uur in string op de trappen van een glijbaan in de rij gestaan. De afgelopen 20 jaar ben ik nu wel over de 100 keer geweest. Trek een mooie string aan en geniet van je moment en trek je geen bal aan van anderen. Drink anders een paar pinten voor je naar binnen gaat.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Kevinnec20



Geregistreerd op: 02 Jul 2017
Berichten: 408

BerichtGeplaatst: Wo Sep 23, 2020 5:25 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

kijk hier op 6.25 dan zie je een man in string

https://www.youtube.com/watch?v=XwrByz_0rRg
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
actionthong



Geregistreerd op: 03 Feb 2018
Berichten: 853

BerichtGeplaatst: Vr Okt 02, 2020 1:36 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

Deze kwam ik heel toevallig tegen natuurlijk Wink

https://www.youtube.com/watch?v=C8hrVfG3ufQ
_________________
Het gaat jullie goed!

Groet,
Actionthong
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
scubaraven



Geregistreerd op: 11 Sep 2006
Berichten: 403
Woonplaats: Regio 's-Hertogenbosch

BerichtGeplaatst: Vr Okt 02, 2020 11:36 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

Verstond er niks van. Maar de beelden waren super!!!
_________________
Flickr
https://www.flickr.com/photos/scubaraven/

Mewe: : https://mewe.com/scubaraven.59
Mewe stringclub: https://mewe.com/join/stringclub
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Firetoice



Geregistreerd op: 11 Sep 2006
Berichten: 270

BerichtGeplaatst: Zo Aug 08, 2021 1:49 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

Kwam dit tegen op YouTube.
Film van Tramandaí, een strand aan de noordkust van RS, met de landschappen en vakantiegangers die in de jaren 80 langs het strand slenteren.

https://www.youtube.com/watch?v=zCCNw6DDLPc
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Thongalp



Geregistreerd op: 16 Nov 2020
Berichten: 90
Woonplaats: Oss eo

BerichtGeplaatst: Zo Aug 08, 2021 5:28 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

Mooi toch die trends... Hopelijk zet de trend van nu door en wordt het volgend jaar nog net iets kleiner
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
actionthong



Geregistreerd op: 03 Feb 2018
Berichten: 853

BerichtGeplaatst: Zo Aug 15, 2021 2:24 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

Het komt allemaal weer een keer terug. Ik hoop echter dat het dan ook een doorbraak voor de mannenstring wordt.
_________________
Het gaat jullie goed!

Groet,
Actionthong
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Bjorn-2



Geregistreerd op: 22 Apr 2007
Berichten: 92
Woonplaats: Brabant - 1975

BerichtGeplaatst: Ma Aug 16, 2021 12:13 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

Dit filmpje komt uit de jaren 90. Hij mag zo met mij mee op vakantie Smile

https://youtu.be/DXh6dHV9bqs
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen







Geplaatst: Ma Aug 16, 2021 12:13 pm    Onderwerp:

Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Het String Forum Forumindex -> String in de Media Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3  Volgende
Pagina 2 van 3

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Wil je ook een eigen gratis forum?

- Direct online
- Gratis je eigen logo
- Filmpjes en video mogelijk!


Klik hier om onmiddellijk jouw eigen forum aan te maken









Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Vertaling door Lennart Goosens.