Het String Forum
Het forum voor man en vrouw!
 
 FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistrerenRegistreren 
 ProfielProfiel   Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken   InloggenInloggen 


Ook een eigen gratis forum?

- Met je eigen logo
- Filmpjes mogelijk!


Klik hier om jouw forum te maken


Ik ben nieuw....

 
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Het String Forum Forumindex -> Mannen en String
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Stringnijmegen



Geregistreerd op: 22 Feb 2020
Berichten: 18
Woonplaats: Nijmegen

BerichtGeplaatst: Za Feb 22, 2020 8:26 pm    Onderwerp: Ik ben nieuw.... Reageren met citaat

Hallo allemaal,

Ik ben nieuw hier... heb me een beetje ingelezen en ik. draag al stiekem strings vanaf me 14e ofzo.. eerst stiekem van me moeder..daarna zelf gekocht en draagde ik ze stiekem.. tot ik een relatie kreeg en al snel merkte ik dat mijn vrouw het niks vind maar ben ze altijd stiekem blijven dragen. Soms vervelend met snel omkleden als ik terug van me werk kom.. draag wel voornamelijk dames strings die koop ik dan met goede pasvorm dat alles er goed in past en heb ze alleen van die gladde stof.. kant vind ik minder fijn zitten... draag ze onder mijn spijkerbroeken, in de zomer stiekem wanneer het kan onder de korte broek en soms ga ik dan naar plekken waar ik alleen in een string kan lopen.. ook durf ik zeker naar het strand toe te gaan in een string wel op een onbekende plaats natuurlijk omdat ik er liever niet te koop mee loop haha... ook draag ik wel is de trainingsbroeken van mijn vrouw met daaronder een string wat echt heerlijk zit... verder merk ik op dat hier niet wekelijks gepost word ?? Voor foto's kijk mijn instagram pagina @1990blessed
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht







Geplaatst: Za Feb 22, 2020 8:26 pm    Onderwerp:

Terug naar boven
actionthong



Geregistreerd op: 03 Feb 2018
Berichten: 843
Woonplaats: Regio Venlo

BerichtGeplaatst: Za Feb 22, 2020 9:37 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

Welkom! Draag je vrouwenstrings omdat je die gemakkelijker kunt kopen of is het een soort fetisch?
_________________
String ze!

Actionthong

Altijd in voor een persoonlijk bericht.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Stringnijmegen



Geregistreerd op: 22 Feb 2020
Berichten: 18
Woonplaats: Nijmegen

BerichtGeplaatst: Za Feb 22, 2020 9:43 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

actionthong schreef:
Welkom! Draag je vrouwenstrings omdat je die gemakkelijker kunt kopen of is het een soort fetisch?


Het was eerst een fetish.. maar nu vooral omdat ik die makkelijker kan kopen.. heb eerlijk gezegt nog nooit een mannenstring aangehad..
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
beachlion



Geregistreerd op: 10 Sep 2006
Berichten: 596
Woonplaats: Allentown, PA, USA

BerichtGeplaatst: Zo Feb 23, 2020 12:14 am    Onderwerp: Reageren met citaat

Welkom op dit forum.

Je zou toch een keer mannenstrings moeten proberen. Die zitten door hun pasvorm veel geriefelijker. Als je ze in China besteld (Aliexpress) dan kun je dit goedkoop testen. Zorg wel dat je een grote maat besteld want die Chinezen lijken vrij klein geschapen te zijn.
_________________
Hit the beach in a string or less
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Yahoo Messenger
Stringnijmegen



Geregistreerd op: 22 Feb 2020
Berichten: 18
Woonplaats: Nijmegen

BerichtGeplaatst: Zo Feb 23, 2020 12:32 am    Onderwerp: Reageren met citaat

beachlion schreef:
Welkom op dit forum.

Je zou toch een keer mannenstrings moeten proberen. Die zitten door hun pasvorm veel geriefelijker. Als je ze in China besteld (Aliexpress) dan kun je dit goedkoop testen. Zorg wel dat je een grote maat besteld want die Chinezen lijken vrij klein geschapen te zijn.


Dan weet mijn vrouw dat ik ze draag haha maar wie weet probeer ik er is een.. vooralsnog vind ik damesstrings mooier.. en zit voor mij gewoon heerlijk en heb bij de juiste geen problemen en passen gewoon. Van calvin klein zitten echt top ook..
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
beachlion



Geregistreerd op: 10 Sep 2006
Berichten: 596
Woonplaats: Allentown, PA, USA

BerichtGeplaatst: Zo Feb 23, 2020 12:41 am    Onderwerp: Reageren met citaat

Stringnijmegen schreef:
beachlion schreef:
Welkom op dit forum.

Je zou toch een keer mannenstrings moeten proberen. Die zitten door hun pasvorm veel geriefelijker. Als je ze in China besteld (Aliexpress) dan kun je dit goedkoop testen. Zorg wel dat je een grote maat besteld want die Chinezen lijken vrij klein geschapen te zijn.


Dan weet mijn vrouw dat ik ze draag haha maar wie weet probeer ik er is een.. vooralsnog vind ik damesstrings mooier.. en zit voor mij gewoon heerlijk en heb bij de juiste geen problemen en passen gewoon. Van calvin klein zitten echt top ook..


Ik had een zelfde probleem en liet de bestellingen bezorgen op een Poste Restante.
_________________
Hit the beach in a string or less
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Yahoo Messenger
Stringnijmegen



Geregistreerd op: 22 Feb 2020
Berichten: 18
Woonplaats: Nijmegen

BerichtGeplaatst: Zo Feb 23, 2020 12:51 am    Onderwerp: Reageren met citaat

beachlion schreef:
Stringnijmegen schreef:
beachlion schreef:
Welkom op dit forum.

Je zou toch een keer mannenstrings moeten proberen. Die zitten door hun pasvorm veel geriefelijker. Als je ze in China besteld (Aliexpress) dan kun je dit goedkoop testen. Zorg wel dat je een grote maat besteld want die Chinezen lijken vrij klein geschapen te zijn.


Dan weet mijn vrouw dat ik ze draag haha maar wie weet probeer ik er is een.. vooralsnog vind ik damesstrings mooier.. en zit voor mij gewoon heerlijk en heb bij de juiste geen problemen en passen gewoon. Van calvin klein zitten echt top ook..


Ik had een zelfde probleem en liet de bestellingen bezorgen op een Poste Restante.


Haha ja dat zou ook een optie zijn... ben nog wel opzoek naar een zwemstring omdat ik deze zomer de stap wil zetten om ergens heen te gaan in string...
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
stringerisin



Geregistreerd op: 03 Jan 2011
Berichten: 113

BerichtGeplaatst: Za Mrt 21, 2020 6:15 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

Wat ben ik gezegend met mijn partner dat ik gewoon string kan dragen. Ze koopt ze zelfs voor mij. Ik zeg je ook heel eerlijk ik denk niet dat ik zo'n relatie zou kunnen hebben om dingen stiekem te moeten doen. Want wat doe je nou verkeerd aan string dragen? Nee bij mij zou dit niet kunnen werken.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Boterkoekje



Geregistreerd op: 18 Nov 2019
Berichten: 27
Woonplaats: Drenthe

BerichtGeplaatst: Di Mrt 24, 2020 3:41 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

Welkom op het string forum!

Ik kan je ook adviseren om het er eens over te hebben met je relatie.
En tevens om mannen strings te proberen. Al hoewel ook sommige vrouwen strings prima kunnen zitten.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
navythong



Geregistreerd op: 25 Feb 2019
Berichten: 274
Woonplaats: Zeeland

BerichtGeplaatst: Di Mrt 24, 2020 6:51 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

'Want wat doe je nou verkeerd aan string dragen?'

Helemaal mee eens stringerisin!!! Maar als je ziet/hoort hoe overspannen sommige mensen kunnen reageren, zou je haast denken dat een string dragen een misdaad is ofzo.
Het wordt tijd dat mensen zich om andere dingen druk maken, dan zich met de keuze anderen te bemoeien.

Ik geniet er erg van om lekker in m'n string op het strand te liggen. Blij hier gelijk gestemden te treffen!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Mr.Walz



Geregistreerd op: 21 Jul 2021
Berichten: 19

BerichtGeplaatst: Wo Jul 21, 2021 10:52 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

Wauw, wat een herkenning hier zeg!
Ik ben net lid geworden omdat ik benieuwd was of er gelijkgestemden waren. Wat fijn om te lezen dat er zo’n gemêleerd gezelschap is maar dat iedereen elkaar helpt en tips geeft.

De eerste string kreeg ik van mijn vriendinnetje destijds die ook graag had dat ik m droeg. Daarna had ik een vriendin die ze zelf droeg en ik heb er een stel van haar bewaard die ik regelmatig droeg.
Mijn voormalige partner vond het niets dus moest ik het ook altijd stiekem doen, precies zoals jij omschreef.
Nadat we uit elkaar waren heb ik er een bij thebikini.com besteld die ik nog steeds wel eens draag.
Mijn huidige vrouw vindt het geen probleem dat ik ze draag dus langzamerhand komen er meerdere bij. ?

Sorry voor het lange verhaal maar ik wilde het eens kunnen delen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Dikdekok2



Geregistreerd op: 01 Apr 2017
Berichten: 229

BerichtGeplaatst: Do Jul 22, 2021 8:55 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

Welkom en de lengte van je verhaal valt wel mee hoor.
Leuk om te lezen en heel fijn dat je huidige vrouw het prima vind. Er is ook gewoon geen mooier en fijner ondergoed en zwemgoed dan een string.

En zoveel variatie, heerlijk.

Draag je ze ook als zwemkleding, bv naar het strand?

Dik
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Mr.Walz



Geregistreerd op: 21 Jul 2021
Berichten: 19

BerichtGeplaatst: Do Jul 22, 2021 11:08 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik heb een redelijke variatie opgebouwd al zijn het er nog maar een paar.
Er zitten ook wat zwemstrings tussen die ik meestal als gewoon ondergoed draag. Er in zwemmen of mee over het strand lopen is nog niet gebeurd. Ben ik toch nog te huiverig voor.

Zou ook graag alleen in een string willen sporten (thuis dan) maar ben bang dat het dan toch wat fetisjistisch overkomt. ?

Mijn vrouw heeft me tijdens onze eerste vakantie wel over een drempel geholpen door mij in de zee mijn zwemboxer uit te laten doen zodat ik wat kon zwemmen in mijn string die ik er onder aan had.

Ik zou het wel willen op een strand ofzo maar dan op een plek met gelijkgestemden denk ik.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Dikdekok2



Geregistreerd op: 01 Apr 2017
Berichten: 229

BerichtGeplaatst: Vr Jul 23, 2021 9:52 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

Op een rustiger strand gewoon doen en dan vooral ook gewoon doen. Echt geen probleem.

Ik sport dagelijks thuis op een crosstrainer in alleen een string. Doe ik namelijk 's ochtends
voor het douchen. Dus helemaal niet vreemd; waarom zou ik beklemmende sportkleding aantrekken?

Dik
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Het String Forum Forumindex -> Mannen en String Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Wil je ook een eigen gratis forum?

- Direct online
- Gratis je eigen logo
- Filmpjes en video mogelijk!


Klik hier om onmiddellijk jouw eigen forum aan te maken









Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Vertaling door Lennart Goosens.