Het String Forum
Het forum voor man en vrouw!
 
 FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistrerenRegistreren 
 ProfielProfiel   Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken   InloggenInloggen 


Ook een eigen gratis forum?

- Met je eigen logo
- Filmpjes mogelijk!


Klik hier om jouw forum te maken


oudere man
Ga naar pagina 1, 2, 3  Volgende
 
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Het String Forum Forumindex -> Mannen en String
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Cornethong



Geregistreerd op: 25 Mrt 2020
Berichten: 31

BerichtGeplaatst: Do Mrt 26, 2020 11:56 am    Onderwerp: oudere man Reageren met citaat

Ik ben een man van 61 met een mooi slank sportlichaam. Ik draag al een jaar of 10 strings. met name thuis en in de zomer. Mijn vrouw negeert het maar, haha.
Ik voel me er lekker in. Zijn er meer mannen met dezelfde leeftijd en ervaringen?
_________________
Vrij voelen...
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht







Geplaatst: Do Mrt 26, 2020 11:56 am    Onderwerp:

Terug naar boven
seniorstring



Geregistreerd op: 26 Feb 2016
Berichten: 45
Woonplaats: Zoetermeer

BerichtGeplaatst: Do Mrt 26, 2020 12:53 pm    Onderwerp: ouderen in string Reageren met citaat

hallo Corne,
Goed om te lezen dat ik niet de enige senior ben die graag een string draagt. Ikzelf ben 71 en draag al zolang als ik me heugen kan strings, ook in het dagelijkse leven als ondergoed. Het is nu eenmaal mijn smaak en niemand kan mij daar van af houden. Het verbaast mij dat ik hier vaak lees dat (volwassen!) mannen geen string van hun vrouw MOGEN dragen! Ik ben single, dus heb dat probleem niet, maar dan nog: ik zou me toch niet laten voorschrijven wat ik wel en wat ik niet zou mogen aantrekken!
Leuk dat jij je er min of meer ook niet de wet laat voorschrijven, bravo!
_________________
70, but still going string!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
ericvds



Geregistreerd op: 10 Sep 2006
Berichten: 871
Woonplaats: Hasselt

BerichtGeplaatst: Do Mrt 26, 2020 4:45 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

Im Mei word ik 60 , draag al zeker 30 jaar strings en de laatste 15 jaar non-stop 24/7 , ik zou het niet meer weten hoe een gewone slip aanvoelt , haha
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen MSN Messenger
willem H



Geregistreerd op: 28 Mrt 2015
Berichten: 927
Woonplaats: Costa de Luz

BerichtGeplaatst: Do Mrt 26, 2020 5:07 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik ben die 60 ook al een paar jaar voorbij, meer draag veel strings, of als het zonder mag niets aan dus.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Cornethong



Geregistreerd op: 25 Mrt 2020
Berichten: 31

BerichtGeplaatst: Vr Mrt 27, 2020 7:17 am    Onderwerp: oudere man Reageren met citaat

Mannen,

Dank voor de bijval en goed om te lezen dat er een sub cultuurtje is onder mannen. Vraag me ook af hoeveel mannen om je heen strings dragen. Het blijft wat duister en taboe achtig.
Ik heb inmiddels een aardige verzameling. Die van Body Art passen mij het best. Olaf Benz minder. Ook een aantal van Manstore, incl. een paar transparante.
Dat er al lang vrouwenstrings bestaan OK. Maar al 30 jaar voor mannen??
_________________
Vrij voelen...
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
willem H



Geregistreerd op: 28 Mrt 2015
Berichten: 927
Woonplaats: Costa de Luz

BerichtGeplaatst: Vr Mrt 27, 2020 9:40 am    Onderwerp: Reageren met citaat

Body art had leuke strings ja, maar is volgens mij al een paar jaar geleden gestopt.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
willem



Geregistreerd op: 30 Sep 2006
Berichten: 262

BerichtGeplaatst: Zo Mrt 29, 2020 7:39 am    Onderwerp: Reageren met citaat

Als ik andere mannen in string zie, zijn het over het algemeen oudere mannen. Ik heb vaak het idee dat ze er heel relax in zijn.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
beachstring



Geregistreerd op: 15 Dec 2019
Berichten: 108

BerichtGeplaatst: Zo Mrt 29, 2020 8:44 am    Onderwerp: Reageren met citaat

Citaat:
Dat er al lang vrouwenstrings bestaan OK. Maar al 30 jaar voor mannen??


Zeker wel. In de jaren 80 vielen ze mij voor het eerst op, misschien dus wel langer.
_________________
Als bloot niet kan draag ik een string
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
ps



Geregistreerd op: 28 Feb 2010
Berichten: 55

BerichtGeplaatst: Zo Mrt 29, 2020 12:50 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

In 80, 81 en 83 hebben we gekampeerd in Lacanau Ocean, camping grand Pins en daar droegen we beide strings. Gekocht bij de Bijenkorf dat weet ik nog goed.
Later met de kinderen gingen we naar Biscarosse (ook Les Landes) daar had mijn vrouwtje het eerst de string zonder zijkant met een staaldraad beugel tussen de billen.
Die beugel hebben we een paar jaar terug nog op zolder teruggevonden, de stof was vergaan.
_________________
Altijd Nijmegen, de oudste stad van Nederland!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
beachstring



Geregistreerd op: 15 Dec 2019
Berichten: 108

BerichtGeplaatst: Zo Mrt 29, 2020 1:15 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

Citaat:
Gekocht bij de Bijenkorf dat weet ik nog goed.


Precies, De Bijenkorf, die hadden destijds een enorme hoeveelheid zwemstrings voor mannen, dat kun je vandaag de dag eigenlijk niet meer voorstellen. Ik heb daar ook mijn eerste zwemstring gekocht, was een g-string van Hom. Mijn eerste twee ondergoed strings heb ik destijds ook bij De Bijenkorf gekocht. Het waren strings van een eigen merk, naam Florian en Felix. Grappig als ik daar nu aan terugdenk.
_________________
Als bloot niet kan draag ik een string
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Firetoice



Geregistreerd op: 11 Sep 2006
Berichten: 270

BerichtGeplaatst: Zo Mrt 29, 2020 1:35 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

ps schreef:
In 80, 81 en 83 hebben we gekampeerd in Lacanau Ocean, camping grand Pins en daar droegen we beide strings. Gekocht bij de Bijenkorf dat weet ik nog goed.
Later met de kinderen gingen we naar Biscarosse (ook Les Landes) daar had mijn vrouwtje het eerst de string zonder zijkant met een staaldraad beugel tussen de billen.
Die beugel hebben we een paar jaar terug nog op zolder teruggevonden, de stof was vergaan.


Als ik het goed begrijp droeg jullie in het bijzijn van je kinderen gewoon een string. Hebben ze er nooit vragen over gesteld en weetje of ze nu zelf ook strings dragen.

Is jammer dat ze bij de Bijenkorf niet meer verkocht worden, zou denk ik wel schelen in de acceptatie als ze daar weer in groter hoeveelheden te koop zouden zijn.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
ps



Geregistreerd op: 28 Feb 2010
Berichten: 55

BerichtGeplaatst: Zo Mrt 29, 2020 2:15 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

Nou in 83 was de oudste 4, toen hobbelde ze gewoon in hun blootje over strand Wink
In de jaren 90 zijn we een paar jaar naar Saint Jean de Monts geweest, toen fietsten de twee dochters en vrouwtje gewoon in string naar het strand.
_________________
Altijd Nijmegen, de oudste stad van Nederland!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
John
Gast





BerichtGeplaatst: Zo Mrt 29, 2020 2:26 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

Firetoice schreef:
Als ik het goed begrijp droeg jullie in het bijzijn van je kinderen gewoon een string. Hebben ze er nooit vragen over gesteld en weetje of ze nu zelf ook strings dragen.


De enige opmerking die ik een keer gehad heb: "papa grappig dat jij strings draagt en mama niet". Dat laatste vind ik natuurlijk ook jammer...
Terug naar boven
Dikdekok2



Geregistreerd op: 01 Apr 2017
Berichten: 229

BerichtGeplaatst: Zo Mrt 29, 2020 4:26 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

Hoi Corne,
Welkom. We zijn even oud. Ik heb mijn eerste string in Pau (Frankrijk) gekocht in feb 1985.

Geweldig ik ben ze steeds meer gaan dragen, hoewel mijn toenmalige vrouw er niets van moest hebben. Leverde regelmatig woorden op en mede daardoor ook een scheiding.

Daarna alleen nog maar strings, als ondergoed en als zwemkleding. Altijd en overal.

Groet,
Dik
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Cornethong



Geregistreerd op: 25 Mrt 2020
Berichten: 31

BerichtGeplaatst: Zo Mrt 29, 2020 8:03 pm    Onderwerp: oudere an Reageren met citaat

Hoi Dik,

Dank voor je reactie.
Ja, het is voor de meeste vrouwen blijkbaar een gevoelig punt. Jammer....

Op de meeste Franse stranden kun je gewoon doen wat je wilt. De Fransen leven en laten leven. Ik kom jaarlijks op Normandische stranden en onder Bordeaux (Les Landes).

Ik doe in de sportschool nog wel voorzichtig ermee in de kleedkamer, maar moet ook kunnen...

Groet, Corné
_________________
Vrij voelen...
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht







Geplaatst: Zo Mrt 29, 2020 8:03 pm    Onderwerp:

Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Het String Forum Forumindex -> Mannen en String Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina 1, 2, 3  Volgende
Pagina 1 van 3

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Wil je ook een eigen gratis forum?

- Direct online
- Gratis je eigen logo
- Filmpjes en video mogelijk!


Klik hier om onmiddellijk jouw eigen forum aan te maken









Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Vertaling door Lennart Goosens.