Het String Forum
Het forum voor man en vrouw!
 
 FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistrerenRegistreren 
 ProfielProfiel   Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken   InloggenInloggen 


Ook een eigen gratis forum?

- Met je eigen logo
- Filmpjes mogelijk!


Klik hier om jouw forum te maken


Opgewonden bij de eerste keer?
Ga naar pagina 1, 2, 3  Volgende
 
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Het String Forum Forumindex -> Mannen en String
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
thomas87



Geregistreerd op: 04 Okt 2009
Berichten: 119

BerichtGeplaatst: Zo Apr 05, 2020 1:24 pm    Onderwerp: Opgewonden bij de eerste keer? Reageren met citaat

Als ik voor de eerste keer een nieuwe string aantrek, krijg ik gelijk al een erectie. Hebben jullie dit ook? Ben benieuwd naar jullie ervaringen Wink

grtz
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen MSN Messenger







Geplaatst: Zo Apr 05, 2020 1:24 pm    Onderwerp:

Terug naar boven
scubaraven



Geregistreerd op: 11 Sep 2006
Berichten: 402

BerichtGeplaatst: Zo Apr 05, 2020 4:18 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

Had ik ook altijd.
En nu nog wel eens hoor.

Heel normaal
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
willem



Geregistreerd op: 30 Sep 2006
Berichten: 262

BerichtGeplaatst: Zo Apr 05, 2020 7:16 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

Ja dat herken ik wel! ?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Twinky
Gast





BerichtGeplaatst: Ma Apr 06, 2020 9:48 am    Onderwerp: Reageren met citaat

Zelfde hier! Laughing
Terug naar boven
actionthong



Geregistreerd op: 03 Feb 2018
Berichten: 843
Woonplaats: Regio Venlo

BerichtGeplaatst: Ma Apr 06, 2020 4:44 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

Altijd geil om er een te kopen en voor de eerste keer aan te trekken. Je bouwt toch een soort spanning op tot dat je hem kunt dragen.
_________________
String ze!

Actionthong

Altijd in voor een persoonlijk bericht.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Dikdekok2



Geregistreerd op: 01 Apr 2017
Berichten: 229

BerichtGeplaatst: Ma Apr 06, 2020 9:21 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

Ondanks dat we allemaal zeggen een string is ook maar een onderbroek cq zwembroek, vinden we dus toch meer dan dat.

En ja dat is het ook. En dat is alleen maar leuk.

Dik
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
beachlion



Geregistreerd op: 10 Sep 2006
Berichten: 596
Woonplaats: Allentown, PA, USA

BerichtGeplaatst: Ma Apr 06, 2020 10:59 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

Na al die jaren is het voor mij gewoon een stuk ondergoed of een zwembroek. Ik ben gewend geraakt aan die kleine stukjes stof. Met 75 jaar raak je ook niet meer zo snel opgewonden. Voor mij is voor ondergoedstrings de pasvorm van belang. Zitten ze lekker dus. Voor zwemstrings geldt hetzelfde maar omdat ik er mee in de publieke ruimte loop komt er nog bij hoe de omgeving er op reageert. Zeker in Amerika moet ik rekening houden met de soms hysterische reacties, zeker als er kinderen bij betrokken zijn. Daarom ga ik graag naar m'n favoriete strand onder de rook van New York waar men erg relaxed is.
Toen ik zo'n 20 jaar terug m'n eerste strings bestelde was het andere koek. Op fora had ik veel goeds gehoord over Dore Gabriel van Beachndance. Ik bestelde gelijk 10 stuks in diverse modellen. Toen na weken het pakje arriveerde en ik het open maakte om te passen stond ik verbaasd te kijken naar die kleine stukjes stof. De gedachte dat ik het aan moest trekken gaf me een spontane erectie. Ruim een half uur later was ik zodanig afgekoeld dat ik aan passen kon denken. Het grootste model vond ik maar net passen (zie foto) en dat was het grootste frontje. Na een half jaar was ik een beetje gewend aan de strings en droeg ze regelmatig thuis. Ik bestelde weer een stel strings en ook die gaven weer een flinke erectie bij het passen. Na een jaar ging ik voor het eerst in Noord-Frankrijk op een afgelegen deel van het strand in string en liep op grote afstand van het publiek wat rond. Na twee jaar durfde ik met de string van de foto tussen het publiek te lopen in Zuid-Frankrijk. Toen waren de erecties ook over. Ik denk dat veel van de sensuele lading die anderen aan strings geven door het taboe rond mannenstrings onbewust wordt overgedragen op de drager die op zijn beurt ook die lading ervaart. Uiteindelijk is het iets dat tussen je oren zit. Hoe gewoner je er mee omgaat hoe gewoner het voor de buitenwereld lijkt.


_________________
Hit the beach in a string or less
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Yahoo Messenger
vinc
Gast





BerichtGeplaatst: Di Apr 07, 2020 9:10 am    Onderwerp: Opwindend Reageren met citaat

Na jaren strings dragen is die echte opwinding bij het passen / aantrekken / dragen toch wel verdwenen. Misschien wat jammer, maar het nu vrij dragen van strings in alle omstandigheden heeft ook wel iets. En een zekere spannings is er soms nog wel.
Terug naar boven
willem



Geregistreerd op: 30 Sep 2006
Berichten: 262

BerichtGeplaatst: Vr Apr 10, 2020 3:55 pm    Onderwerp: Re: Opwindend Reageren met citaat

vinc schreef:
Na jaren strings dragen is die echte opwinding bij het passen / aantrekken / dragen toch wel verdwenen. Misschien wat jammer, maar het nu vrij dragen van strings in alle omstandigheden heeft ook wel iets. En een zekere spannings is er soms nog wel.


Same here...

Maar als ik een tijdje geen strings heb gedragen, is t ‘gevoel’ een beetje terug. Ook wanneer ik weeer de eerste keer naar t strand ga! ?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Thong42000



Geregistreerd op: 05 Okt 2006
Berichten: 56
Woonplaats: Omgeving Eindhoven

BerichtGeplaatst: Vr Mei 08, 2020 1:37 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik maak veel strings zelf. Meestal modelletjes die je meestal niet in het openbaar ziet. Je hebt dan iets uitgedacht waarvan je hoopt dat het voldoet aan je verwachtingen. Als je het dan de eerste keer aantrekt bouw je toch een zekere maar wel heerlijke spanning op.

Gr. Thong
_________________
Ben erg dol op minieme strings, hoe kleiner hoe beter.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht Yahoo Messenger
Cornethong



Geregistreerd op: 25 Mrt 2020
Berichten: 31

BerichtGeplaatst: Vr Mei 08, 2020 3:58 pm    Onderwerp: Opgewonden bij de eerste keer? Reageren met citaat

Ja, natuurlijk is dat opwindend. En dat is ook de reden dat wij als select clubje mannen strings blijven kopen. Ik heb een behoorlijke verzameling inmiddels. Ik reken maar niet uit wat me dat gekost heeft. Belangrijker is het geile gevoel van het dragen toch?
_________________
Vrij voelen...
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Leen1978



Geregistreerd op: 23 Jul 2015
Berichten: 5

BerichtGeplaatst: Ma Mei 18, 2020 5:32 am    Onderwerp: Reageren met citaat

Heb ik ook last van.
Is soms wel lastig, mijn penis past er dan niet meer in. Zeker in een kleedlokaal. Maar ik schaam mij hier niet voor, hoort er bij
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
easymick



Geregistreerd op: 27 Jan 2012
Berichten: 138
Woonplaats: Utrecht

BerichtGeplaatst: Ma Mei 18, 2020 3:53 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik weet nog goed dat ik m'n erste string kocht. Ik kwam bijna klaar in het pashokje. En dat was nog een naar mijn huidige maatstaven alleszins ruime string. Ik heb er ook waar je heel zorgvuldig je lul in moet leggen en dan rustig het textiel eromheen schuiven. Een erectie floept er meteen uit. Is me een paar keer bijna overkomen. Met de tijd komt de gewenning.
Ik mis dat heftige uit het begin wel.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
navythong



Geregistreerd op: 25 Feb 2019
Berichten: 274
Woonplaats: Zeeland

BerichtGeplaatst: Ma Jun 08, 2020 5:51 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

Ja, ik mis die opwinding ook wel hoor. Af en toe (hangt van de omstandigheden af) is er nog wel opwinding, maar veel minder als toen ik nog maar net strings ging dragen.
Hebben jullie ook wel dat je na poosje merkt dat je een natte plek krijgt in je string? Wink
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
actionthong



Geregistreerd op: 03 Feb 2018
Berichten: 843
Woonplaats: Regio Venlo

BerichtGeplaatst: Di Jun 09, 2020 4:09 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

Na opwinding natuurlijk herkenbaar Wink
_________________
String ze!

Actionthong

Altijd in voor een persoonlijk bericht.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht







Geplaatst: Di Jun 09, 2020 4:09 pm    Onderwerp:

Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Het String Forum Forumindex -> Mannen en String Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina 1, 2, 3  Volgende
Pagina 1 van 3

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Wil je ook een eigen gratis forum?

- Direct online
- Gratis je eigen logo
- Filmpjes en video mogelijk!


Klik hier om onmiddellijk jouw eigen forum aan te maken









Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Vertaling door Lennart Goosens.