Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
UnknownArtist
|
|
Terug naar boven |
|
|
|
Geplaatst: Wo Okt 07, 2020 2:51 pm Onderwerp: |
|
|
|
|
Terug naar boven |
|
|
actionthong
|
Geplaatst: Wo Okt 07, 2020 4:12 pm Onderwerp: |
|
|
Niets mis mee! Ik had er graag nog wat meer van gezien. _________________ Het gaat jullie goed!
Groet,
Actionthong |
|
Terug naar boven |
|
|
Kevinnec20
|
Geplaatst: Vr Okt 09, 2020 7:34 am Onderwerp: |
|
|
Was ze naakt? |
|
Terug naar boven |
|
|
Sikko
|
Geplaatst: Za Okt 10, 2020 8:46 am Onderwerp: |
|
|
Ze draagt een witte string. En soms is het gewoon fijn om even met je armen op de kant in het water uit te rusten. Je hebt tegelijk wat afkoeling.
Ik heb wel eens op vakantie in een appartementencomplex op een luchtbedje in het zwembad gelegen.
Mag je dan als je een string draag bepaalde dingen niet meer doen die je wel zou doen met een grote zwembroek aan.
Deze vrouw is gewoon zelfbewust en doet waar ze nou net zin in heeft zonder na te denken en de kinderen in het bad zijn verder lekker aan het spelen.
Alleen volwassen lopen moeilijk te doen. Dat zijn meestal dezelfde als die het wel ok vinden om met meerdere wapens tegelijk rond te lopen. |
|
Terug naar boven |
|
|
UnknownArtist
|
Geplaatst: Za Okt 10, 2020 9:25 pm Onderwerp: |
|
|
Sikko schreef: | Ze draagt een witte string. En soms is het gewoon fijn om even met je armen op de kant in het water uit te rusten. Je hebt tegelijk wat afkoeling.
Ik heb wel eens op vakantie in een appartementencomplex op een luchtbedje in het zwembad gelegen.
Mag je dan als je een string draag bepaalde dingen niet meer doen die je wel zou doen met een grote zwembroek aan.
Deze vrouw is gewoon zelfbewust en doet waar ze nou net zin in heeft zonder na te denken en de kinderen in het bad zijn verder lekker aan het spelen.
Alleen volwassen lopen moeilijk te doen. Dat zijn meestal dezelfde als die het wel ok vinden om met meerdere wapens tegelijk rond te lopen. |
Zo is het, niets meer aan toe te voegen Sikko! |
|
Terug naar boven |
|
|
|