Het String Forum
Het forum voor man en vrouw!
 
 FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistrerenRegistreren 
 ProfielProfiel   Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken   InloggenInloggen 


Ook een eigen gratis forum?

- Met je eigen logo
- Filmpjes mogelijk!


Klik hier om jouw forum te maken


Tight/legging als wandelbroek
Ga naar pagina 1, 2  Volgende
 
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Het String Forum Forumindex -> Mannen en String
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
stringer86



Geregistreerd op: 06 Dec 2010
Berichten: 89
Woonplaats: België

BerichtGeplaatst: Di Jan 05, 2021 10:35 am    Onderwerp: Tight/legging als wandelbroek Reageren met citaat

Wij gaan regelmatig in de bergen wandelen.
Wie dat ook doet zal het wel al zijn opgevallen dat de laatste jaren voor meisjes en jonge vrouwen (laat ons zeggen tot midden '30) het gemeengoed is geworden om tights te dragen als wandelbroeken. Running tights, yoga pants,... allerlei vormen, maar allemaal erg dun en strak. Wat ik meestal erg weet te waarderen Very Happy

Je ziet alle types vrouwen dat dragen, ook met een maatje meer, maar zelden tot nooit mannen.

Nu draag ik in de winter wel vaker lang thermisch ondergoed, en heb ik er nu ook eentje ik een heel dunne stof die (weinig warmhoudt maar) heerlijk aansluitend zit. Ik vind dit super om te dragen, en draag dit bijgevolg vaak 's avonds thuis.

Omdat ik dit zo aangenaam vind, heb ik gisteren in de decathlon ook 2 paar running tights gekocht, eentje voor mannen en eentje voor vrouwen (in donkerblauw en net wat mooiere stof, voor heren was alles zwart). Deze zaten zo mogelijk nog fijner, voelt werkelijk aan als een tweede huid waardoor het aanvoelt alsof je niets draagt, en als je ze war hoger optrekt tekent dat super af rond je billen.

Lopen kan ik omwille van gezondheidsredenen niet doen, maar ik zou deze wel eens graag aantrekken om te gaan hiken in de bergen.
Vinden jullie dat kunnen, of loop je daarmee een beetje voor de gek?

En met of zonder string er onder?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht







Geplaatst: Di Jan 05, 2021 10:35 am    Onderwerp:

Terug naar boven
stringer86



Geregistreerd op: 06 Dec 2010
Berichten: 89
Woonplaats: België

BerichtGeplaatst: Di Jan 05, 2021 11:04 am    Onderwerp: Reageren met citaat

Deze heb ik gekocht:
https://www.decathlon.be/nl/p/lichte-en-ademende-hardlooptight-voor-dames-kiprun-care-zwart-

https://www.decathlon.be/nl/p/hardloopbroek-kiprun-heren/_/R-p-145892?mc=8588431&c=ZWART
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Sikko



Geregistreerd op: 03 Mrt 2008
Berichten: 605

BerichtGeplaatst: Di Jan 05, 2021 12:17 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

Die hardloopbroek valt niet echt op als een damesmodel. Het enige is dat-ie iets meer aftekent, maar ik hou ook niet zo van dat slobberige.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
stringer86



Geregistreerd op: 06 Dec 2010
Berichten: 89
Woonplaats: België

BerichtGeplaatst: Di Jan 05, 2021 12:47 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik draag bij gewone wandelbroeken al vaker damesmodellen...Ik heb niet meteen struise benen, waardoor veel normale wandelbroeken me veel te los zitten.

Ik ga hem vanavond thuis eens passen en zien wat m'n vrouw haar reactie is Smile
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Sikko



Geregistreerd op: 03 Mrt 2008
Berichten: 605

BerichtGeplaatst: Di Jan 05, 2021 2:55 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

Mijn vrouw houdt wel van wielrenners en schaatsers. Zal wel ergens mee te maken hebben Smile
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Thong123



Geregistreerd op: 07 Jul 2016
Berichten: 263

BerichtGeplaatst: Di Jan 05, 2021 9:40 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

Het damesmodel kan ik niet meer zien. Herenmodel lijkt goed! Ik zou lekker gaan lopen in een legging. Ik denk persoonlijk dat dit absoluut moet kunnen. Ik loop zelf altijd hard, maar zou bij een gewone boswandeling ook zeker een legging aantrekken.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
stringer86



Geregistreerd op: 06 Dec 2010
Berichten: 89
Woonplaats: België

BerichtGeplaatst: Wo Jan 06, 2021 8:54 am    Onderwerp: Reageren met citaat

Vrouwlief vond het nog ok, al moet ik er wel een onderbroek onderaan doen van haar, anders tekent het iets te hard af.

Deze ga ik dus hopelijk vaker dragen op wandelingen. En uiteraard dan met een string er onder (een boxer zal moeilijk gaan denk ik, en op vakantie neem ik sowieso niets anders mee dan strings). Ik kijk er naar uit Very Happy
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Thong123



Geregistreerd op: 07 Jul 2016
Berichten: 263

BerichtGeplaatst: Wo Jan 06, 2021 10:47 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

Mooi man! Er is natuurlijk ook niets fijner dan een string onder een legging / tight
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
solarx



Geregistreerd op: 16 Jul 2020
Berichten: 44

BerichtGeplaatst: Vr Jan 08, 2021 7:05 am    Onderwerp: Reageren met citaat

String onder een legging en lopen/wandelen = perfect. Zo doe ik het ook.
_________________
Love my Olaf Benz thong Wink
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
stringer86



Geregistreerd op: 06 Dec 2010
Berichten: 89
Woonplaats: België

BerichtGeplaatst: Zo Jan 10, 2021 8:19 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

Vanavond nog een legging besteld van Nike:

https://www.herr-robrecht.de/098-nike-performance-nike-pro-men-x27-s-tights-tights-obsidian-obsidian-mist-white-4363.html

Ik had deze op Zalando gezien en vond deze best knap van stof (geen idee of hij licht transparant is, of dat er gewoon een schijn op zit), maar het is blijkbaar een oud model en daar niet meer voorradig.

Ik heb even moeten zoeken, maar uiteindelijk op een Zweedse site hem voorradig gevonden. Ik versta geen Zweeds dus hoop dat ik effectief een legging heb gekocht en niet een foto ervan Laughing

Ik zal het voorlopig bij deze houden, ik ben niet heel sportief dus m'n vrouw gaat het al vreemd vinden dat ik op korte tijd 3 leggings aanschaf Cool
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Thong123



Geregistreerd op: 07 Jul 2016
Berichten: 263

BerichtGeplaatst: Ma Jan 11, 2021 10:47 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

stringer86 schreef:
Vanavond nog een legging besteld van Nike:

https://www.herr-robrecht.de/098-nike-performance-nike-pro-men-x27-s-tights-tights-obsidian-obsidian-mist-white-4363.html

Ik had deze op Zalando gezien en vond deze best knap van stof (geen idee of hij licht transparant is, of dat er gewoon een schijn op zit), maar het is blijkbaar een oud model en daar niet meer voorradig.

Ik heb even moeten zoeken, maar uiteindelijk op een Zweedse site hem voorradig gevonden. Ik versta geen Zweeds dus hoop dat ik effectief een legging heb gekocht en niet een foto ervan Laughing

Ik zal het voorlopig bij deze houden, ik ben niet heel sportief dus m'n vrouw gaat het al vreemd vinden dat ik op korte tijd 3 leggings aanschaf Cool


Ik heb ook zoiets van Nike, maar dan 3/4. maar ze zijn eigenlijk bedoeld om een broekje overheen te dragen denk ik. Ik loop er wel eens gewoon zo mee en dan zie je precies m'n string er doorheen, maar dat vind ik ook wel weer leuk. Heb er wel een fotootje van: https://myalbum.com/album/xDtonE5FNnnU
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
solarx



Geregistreerd op: 16 Jul 2020
Berichten: 44

BerichtGeplaatst: Di Jan 19, 2021 4:24 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik draag ook Nike leggings maar NOOIT met een broekje over. Not done. Deze leggings zijn top en gemaakt om zo te dragen. Eventueel wel een wat langere vest als je meer bedekking wilt.

Just do it! Smile
_________________
Love my Olaf Benz thong Wink
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
stringer86



Geregistreerd op: 06 Dec 2010
Berichten: 89
Woonplaats: België

BerichtGeplaatst: Vr Jan 22, 2021 9:53 am    Onderwerp: Reageren met citaat

Besteld op een website met Duits adres (.de), tekst in het Zweeds, en uiteindelijk onderweg via China post. Hatelijk, kan mogelijk dus een tijdje duren eer dat het aankomt...hopelijk wel de moeite waard om te moeten wachten Smile
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
stringer86



Geregistreerd op: 06 Dec 2010
Berichten: 89
Woonplaats: België

BerichtGeplaatst: Wo Feb 10, 2021 6:20 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

stringer86 schreef:
Besteld op een website met Duits adres (.de), tekst in het Zweeds, en uiteindelijk onderweg via China post. Hatelijk, kan mogelijk dus een tijdje duren eer dat het aankomt...hopelijk wel de moeite waard om te moeten wachten Smile


En uiteindelijk, na ruim 3 weken... een zonnebril aangekregen.
Refund gevraagd, maar vrees dat ik m'n geld kwijt ben.
Ondertussen opnieuw besteld in een deftige webshop en 3 dagen later aangekregen, zoals het hoort.

Zit erg goed, licht doorschijnend tot behoorlijk transparant, afhankelijk van hoe ver je de stof stretcht.

https://myalbum.com/album/QXaAqjrfvygP

Linkse foto is met een zwarte string van Clever, rechtse met een wit-rood gestreepte Armani die wat lager komt.

Kan dit volgens jullie nog door de beugel om zo publiek rond te lopen, of is dit te provocerend?
Ik denk dat m'n vrouw alleszins dat tweede gaat zeggen Laughing
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Thong123



Geregistreerd op: 07 Jul 2016
Berichten: 263

BerichtGeplaatst: Wo Feb 10, 2021 11:03 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

stringer86 schreef:
stringer86 schreef:
Besteld op een website met Duits adres (.de), tekst in het Zweeds, en uiteindelijk onderweg via China post. Hatelijk, kan mogelijk dus een tijdje duren eer dat het aankomt...hopelijk wel de moeite waard om te moeten wachten Smile


En uiteindelijk, na ruim 3 weken... een zonnebril aangekregen.
Refund gevraagd, maar vrees dat ik m'n geld kwijt ben.
Ondertussen opnieuw besteld in een deftige webshop en 3 dagen later aangekregen, zoals het hoort.

Zit erg goed, licht doorschijnend tot behoorlijk transparant, afhankelijk van hoe ver je de stof stretcht.

https://myalbum.com/album/QXaAqjrfvygP

Linkse foto is met een zwarte string van Clever, rechtse met een wit-rood gestreepte Armani die wat lager komt.

Kan dit volgens jullie nog door de beugel om zo publiek rond te lopen, of is dit te provocerend?
Ik denk dat m'n vrouw alleszins dat tweede gaat zeggen Laughing



Ah, wat balen man!
Maar het is een mooie tight! Heb je een linkje hiervan?
Zoals gezegd loop ik hier lekker mee hard, maar het is wel een beetje randje geval natuurlijk Wink
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht







Geplaatst: Wo Feb 10, 2021 11:03 pm    Onderwerp:

Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Het String Forum Forumindex -> Mannen en String Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Pagina 1 van 2

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Wil je ook een eigen gratis forum?

- Direct online
- Gratis je eigen logo
- Filmpjes en video mogelijk!


Klik hier om onmiddellijk jouw eigen forum aan te maken









Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Vertaling door Lennart Goosens.