Het String Forum
Het forum voor man en vrouw!
 
 FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistrerenRegistreren 
 ProfielProfiel   Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken   InloggenInloggen 


Ook een eigen gratis forum?

- Met je eigen logo
- Filmpjes mogelijk!


Klik hier om jouw forum te maken


Tight/legging als wandelbroek
Ga naar pagina Vorige  1, 2
 
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Het String Forum Forumindex -> Mannen en String
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
stringer86



Geregistreerd op: 06 Dec 2010
Berichten: 89
Woonplaats: België

BerichtGeplaatst: Wo Feb 10, 2021 11:48 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

Thong123 schreef:
stringer86 schreef:
stringer86 schreef:
Besteld op een website met Duits adres (.de), tekst in het Zweeds, en uiteindelijk onderweg via China post. Hatelijk, kan mogelijk dus een tijdje duren eer dat het aankomt...hopelijk wel de moeite waard om te moeten wachten Smile


En uiteindelijk, na ruim 3 weken... een zonnebril aangekregen.
Refund gevraagd, maar vrees dat ik m'n geld kwijt ben.
Ondertussen opnieuw besteld in een deftige webshop en 3 dagen later aangekregen, zoals het hoort.

Zit erg goed, licht doorschijnend tot behoorlijk transparant, afhankelijk van hoe ver je de stof stretcht.

https://myalbum.com/album/QXaAqjrfvygP

Linkse foto is met een zwarte string van Clever, rechtse met een wit-rood gestreepte Armani die wat lager komt.

Kan dit volgens jullie nog door de beugel om zo publiek rond te lopen, of is dit te provocerend?
Ik denk dat m'n vrouw alleszins dat tweede gaat zeggen Laughing



Ah, wat balen man!
Maar het is een mooie tight! Heb je een linkje hiervan?
Zoals gezegd loop ik hier lekker mee hard, maar het is wel een beetje randje geval natuurlijk Wink


Ik heb deze hier gevonden:
https://www.zalando.de/nike-performance-nike-pro-mens-tights-leggings-hosen-obsidianobsidian-mistwhite-n1222e004-k11.html

Het lukte me echter niet op Zalando.de te bestellen, dus ik heb dit gedaan via 11teamsports (de winkel die deze via Zalando verkoopt).

Om deze publiek te dragen zal het toch met een T-shirt zijn die de string misschien net bedekt, zodat het niet té in your face is en je je er al op moet focussen om het te zien.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht







Geplaatst: Wo Feb 10, 2021 11:48 pm    Onderwerp:

Terug naar boven
John
Gast





BerichtGeplaatst: Zo Jan 02, 2022 12:53 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik heb afgelopen dagen heerlijk gewandeld met een legging aan. Het liefst heb ik de leggings zo dun mogelijk. De. string zal wel aftekenen en wanneer je bukt zal je de string wel zichtbaar zijn. Zeker wanneer je een gele, vel blauwe of witte string onder een zwarte legging draagt. Het is heerlijk om geen jeans aan te hebben. Voordeel van een dunne legging is dat deze na een korte regenbui weer snel droog is. Hierdoor krijg je het niet koud. Terwijl de jeans als een natte dweil om je heen zit. Mijn advies: leggings als standaard wandeloutfit, in Nederland en in de bergen, ook voor mannen.
Terug naar boven
Robstring



Geregistreerd op: 20 Dec 2021
Berichten: 4

BerichtGeplaatst: Wo Jan 12, 2022 11:31 am    Onderwerp: Reageren met citaat

ik draag graag en vaak een dunne sportlegging in de fitness, met daaronder een string. Waarbij ik weet dat de achterkant aftekent in mn legging en je dus kunt zien dat ik een string draag. vooral leuk bij biloefeningen, zoals spinnen, bodypump, squats, etc.
_________________
String liefhebber, voor haar en hem.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
brambeer



Geregistreerd op: 19 Feb 2020
Berichten: 30

BerichtGeplaatst: Di Jun 07, 2022 1:26 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

In welke legging komt de vorm van je kont het beste erin te staan?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Thongalp



Geregistreerd op: 16 Nov 2020
Berichten: 90
Woonplaats: Oss eo

BerichtGeplaatst: Di Jun 07, 2022 2:56 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

[quote="brambeer"]In welke legging komt de vorm van je kont het beste erin te staan?[/quote]

Ishtar & Brute
_________________
Flickr: https://www.flickr.com/photos/ehoeho
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Elroy2021
Gast





BerichtGeplaatst: Di Jun 07, 2022 6:28 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik draag altijd een doorschijnende hardloopbroek met daaronder een knalgroene string eronder, vind het een leuke gedachte als andere mensen m'n string kunnen zien zitten.
Stuur me een privé bericht als je foto's wilt zien, stuur ze graag.
Terug naar boven
Firetoice



Geregistreerd op: 11 Sep 2006
Berichten: 270

BerichtGeplaatst: Wo Jun 08, 2022 9:32 am    Onderwerp: Reageren met citaat

brambeer schreef:
In welke legging komt de vorm van je kont het beste erin te staan?


Als je wilt dat je Konter goed in uitkomt moet je inderdaad bij Ishtar & Brute zijn. https://www.ishtarandbrute.com/
Heb er zelf ook één vind ze top loop er over te denken om er nog één bij te kopen. Is alleen jammer dat ze niet erg doorschijnen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Firetoice



Geregistreerd op: 11 Sep 2006
Berichten: 270

BerichtGeplaatst: Wo Jun 08, 2022 9:34 am    Onderwerp: Reageren met citaat

Elroy2021 schreef:
Ik draag altijd een doorschijnende hardloopbroek met daaronder een knalgroene string eronder, vind het een leuke gedachte als andere mensen m'n string kunnen zien zitten.
Stuur me een privé bericht als je foto's wilt zien, stuur ze graag.


Welk merk heb jij ben voor het hardlopen nog opzoek naar een nieuwe broek en het liefst één die dan een beetje doorschijnend is.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Elroy2021
Gast





BerichtGeplaatst: Wo Jun 08, 2022 1:50 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

Firetoice schreef:
Elroy2021 schreef:
Ik draag altijd een doorschijnende hardloopbroek met daaronder een knalgroene string eronder, vind het een leuke gedachte als andere mensen m'n string kunnen zien zitten.
Stuur me een privé bericht als je foto's wilt zien, stuur ze graag.


Welk merk heb jij ben voor het hardlopen nog opzoek naar een nieuwe broek en het liefst één die dan een beetje doorschijnend is.

Ik heb er één van Amazon.
Deze is het: https://www.amazon.nl/gp/product/B083LF98KN/ref=ppx_yo_dt_b_asin_title_o08_s01?ie=UTF8&th=1&psc=1
Terug naar boven
BertVerbeke



Geregistreerd op: 21 Jul 2017
Berichten: 64

BerichtGeplaatst: Do Mrt 02, 2023 3:09 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

Nieuwe legging toegekomen.
Iemand ervaring met deze in de was te doen?
Heb er twee gekocht, zowel L als XL.
XL is ets te groot, hoe kan ik hem evt laten krimpen zonder dat hij stuk gaat?
Deze legging :
https://www.easyfunshop.net/MANSTORE-Leggings/MANstore-Tight-Leggings-M510-Leder-Optik
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
solarx



Geregistreerd op: 16 Jul 2020
Berichten: 44

BerichtGeplaatst: Za Mrt 11, 2023 10:56 am    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik bestel nooit een legging. Het moet de perfect pasvorm hebben, soms M en meestal S voor mij. Het verschilt van merk tot merk en soms binnen zelfde merk. Altijd passen dus. Ook de stof kan hard verschillen van dun tot dikker. Een stringetje onder de legging is perfect om de vormen te laten uitkomen.
_________________
Love my Olaf Benz thong Wink
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Mr.Walz



Geregistreerd op: 21 Jul 2021
Berichten: 19

BerichtGeplaatst: Ma Jul 10, 2023 5:55 am    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik heb ook zoiets van Nike, maar dan 3/4. maar ze zijn eigenlijk bedoeld om een broekje overheen te dragen denk ik. Ik loop er wel eens gewoon zo mee en dan zie je precies m'n string er doorheen, maar dat vind ik ook wel weer leuk. Heb er wel een fotootje van: https://myalbum.com/album/xDtonE5FNnnU[/quote]

Wauw! Dat ziet er echt spannend uit zeg!
Ik wilde ook een keer in een bos hardlopen met een leatherlook legging voor vrouwen (vind ik echt mooi om te zien), maar durfde het uiteindelijk niet aan.
Ik doe ook verder nooit aan hardlopen, misschien toch eens mee beginnen en dan een dergelijke legging aanschaffen. Wist niet dat er zoveel mannen ook graag een (doorschijnende) legging zouden willen dragen!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Mr.Walz



Geregistreerd op: 21 Jul 2021
Berichten: 19

BerichtGeplaatst: Ma Jul 10, 2023 5:58 am    Onderwerp: Reageren met citaat

Thongalp, jij hebt wel een heel mooi lijf voor een string zeg! Ze staan je allemaal mooi! Very Happy
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Mr.Walz



Geregistreerd op: 21 Jul 2021
Berichten: 19

BerichtGeplaatst: Ma Apr 08, 2024 11:08 pm    Onderwerp: Eindelijk gedurfd! Reageren met citaat

Nou ik heb het gedaan hoor!
Dit jaar heb ik me voorgenomen om meer te gaan sporten en ben ik begonnen met hardlopen.
Eerst een setje thermosportkleding bij de action gehaald. Zit lekker strak, string eronder, heerlijk.
Tweede ronde heb ik een leatherlook legging aan gedaan, erg opwindend.
Nu heb ik nog een Nike legging gekocht die iets doorschijnt dus dat wordt de volgende stap. Spannend!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Thong123



Geregistreerd op: 07 Jul 2016
Berichten: 263

BerichtGeplaatst: Ma Apr 08, 2024 11:25 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

Goed bezig! Geniet ervan en hou ons op de hoogte van je ervaringen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht







Geplaatst: Ma Apr 08, 2024 11:25 pm    Onderwerp:

Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Het String Forum Forumindex -> Mannen en String Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2
Pagina 2 van 2

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Wil je ook een eigen gratis forum?

- Direct online
- Gratis je eigen logo
- Filmpjes en video mogelijk!


Klik hier om onmiddellijk jouw eigen forum aan te maken









Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Vertaling door Lennart Goosens.