Het String Forum
Het forum voor man en vrouw!
 
 FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistrerenRegistreren 
 ProfielProfiel   Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken   InloggenInloggen 


Ook een eigen gratis forum?

- Met je eigen logo
- Filmpjes mogelijk!


Klik hier om jouw forum te maken


Daten
Ga naar pagina 1, 2, 3  Volgende
 
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Het String Forum Forumindex -> String Algemeen
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Thongboy



Geregistreerd op: 08 Feb 2021
Berichten: 59
Woonplaats: Omgeving Den Bosch

BerichtGeplaatst: Wo Aug 18, 2021 6:52 am    Onderwerp: Daten Reageren met citaat

Sinds kort ben ik weer aan het daten en ik denk dat we binnen niet al te lange tijd wel een keer samen in bed zullen belanden.
Voorheen wisselde ik mijn strings vaak in voor boxers als ik aan het daten was omdat niet iedereen een string kan waarderen. Hoe doen jullie dat?
Ik dit jaar al een aantal keer in string in de zon gelegen, dus heb sowieso een zichtbare tanline.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht







Geplaatst: Wo Aug 18, 2021 6:52 am    Onderwerp:

Terug naar boven
Sikko



Geregistreerd op: 03 Mrt 2008
Berichten: 609

BerichtGeplaatst: Wo Aug 18, 2021 8:37 am    Onderwerp: Re: Daten Reageren met citaat

Thongboy schreef:
Sinds kort ben ik weer aan het daten en ik denk dat we binnen niet al te lange tijd wel een keer samen in bed zullen belanden.
Voorheen wisselde ik mijn strings vaak in voor boxers als ik aan het daten was omdat niet iedereen een string kan waarderen. Hoe doen jullie dat?
Ik dit jaar al een aantal keer in string in de zon gelegen, dus heb sowieso een zichtbare tanline.


Je kunt toch zeggen dat je in de zomer het snel warm hebt in je broek en dat een vorige vriendin had gezegd dat je dan eens een string moet proberen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Firetoice



Geregistreerd op: 11 Sep 2006
Berichten: 270

BerichtGeplaatst: Wo Aug 18, 2021 12:09 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

Heb al zo een 30 jaar niet meer hoeven date maar denk dat ik gewoon in string zou gaan als ik het wel moest doen. Je weet dan wel meteen hoe ze er in staat. Maar is ook wel belangrijk hoe je je zelf erbij voelt.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Thongboy



Geregistreerd op: 08 Feb 2021
Berichten: 59
Woonplaats: Omgeving Den Bosch

BerichtGeplaatst: Wo Aug 18, 2021 6:20 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

Firetoice schreef:
Heb al zo een 30 jaar niet meer hoeven date maar denk dat ik gewoon in string zou gaan als ik het wel moest doen. Je weet dan wel meteen hoe ze er in staat. Maar is ook wel belangrijk hoe je je zelf erbij voelt.


In vorige relaties en dates was het dragen van strings nogal een heikel punt. De meesten vonden het maar niks.
Wil niet dat het een afknapper wordt, maar aan de andere kant wil ik me ook niet anders gaan voordoen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
DarkThong



Geregistreerd op: 10 Sep 2006
Berichten: 312

BerichtGeplaatst: Wo Aug 18, 2021 10:32 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

Thongboy schreef:
Firetoice schreef:
Heb al zo een 30 jaar niet meer hoeven date maar denk dat ik gewoon in string zou gaan als ik het wel moest doen. Je weet dan wel meteen hoe ze er in staat. Maar is ook wel belangrijk hoe je je zelf erbij voelt.


In vorige relaties en dates was het dragen van strings nogal een heikel punt. De meesten vonden het maar niks.
Wil niet dat het een afknapper wordt, maar aan de andere kant wil ik me ook niet anders gaan voordoen.


Ik zou gewoon de string dragen, jou string tan line kun je toch ook niet verbergen. Dan is het ijs maar gelijk gebroken zou ik zeggen.

Stel dat je nu geen string gaat dragen maar de tan line valt op, wat doe je dan?
Stel je draagt nu geen string, je tan line valt ook niet op wat doe je dan een andere keer? Er komt een moment dat je een string draagt of ga je volledig van strings afstappen om wat iemand ervan vind?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Thongalp



Geregistreerd op: 16 Nov 2020
Berichten: 90
Woonplaats: Oss eo

BerichtGeplaatst: Wo Aug 18, 2021 11:33 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

Wat darkthong zegt...
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Thongboy



Geregistreerd op: 08 Feb 2021
Berichten: 59
Woonplaats: Omgeving Den Bosch

BerichtGeplaatst: Do Aug 19, 2021 6:24 am    Onderwerp: Reageren met citaat

Thongalp schreef:
Wat darkthong zegt...


Ik ben het eens met jullie hoor, maar heb door ervaringen uit het verleden toch ook de angst voor afwijzing.
Is dat bij jullie nooit een issue geweest?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Thongalp



Geregistreerd op: 16 Nov 2020
Berichten: 90
Woonplaats: Oss eo

BerichtGeplaatst: Do Aug 19, 2021 9:05 am    Onderwerp: Reageren met citaat

Zeker omdat je tanline zichtbaar is kun je er de komende weken niet onderuit... Waarom dan proberen te verbergen dat je strings draagt?
Een eerste keer dat je je uitkleed (of zij jou Wink ) zou je een boxer oid kunnen dragen maar de verrassing komt toch door de tanline.

Kun je het niet op een of andere manier ter sprake brengen?
Er komt nog wel een mooie dag. Ga naar het strand en bespreek de kleine bikini's "van tegenwoordig" en vraag wat ze er van vindt. Zeg dat je zelf gek bent op strings, blablabla
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
John
Gast





BerichtGeplaatst: Do Aug 19, 2021 1:56 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik zou gewoon in string gaan. Doe je vooral niet anders voor dan je bent. Anders wordt het steeds moeilijker om je voorkeur voor strings geaccepteerd te krijgen.
Terug naar boven
Thongboy



Geregistreerd op: 08 Feb 2021
Berichten: 59
Woonplaats: Omgeving Den Bosch

BerichtGeplaatst: Do Aug 19, 2021 5:23 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

John schreef:
Ik zou gewoon in string gaan. Doe je vooral niet anders voor dan je bent. Anders wordt het steeds moeilijker om je voorkeur voor strings geaccepteerd te krijgen.


Denk dat ik het inderdaad maar niet moet proberen te verbergen ook al blijf ik een beetje bang voor de reactie. Ik heb alleen ook geen zin, om de komende tijd alleen maar boxers te moeten dragen, mocht het serieuzer worden.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
basics



Geregistreerd op: 16 Nov 2015
Berichten: 172

BerichtGeplaatst: Do Aug 19, 2021 9:50 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

Persoonlijk zou ik het vanaf de eerste of tweede date erover hebben, omdat hoe langer je het uitstelt, hoe meer je ertegen aan gaat lopen. Bij het aankaarten van strings, weet je meteen of diegene er mee om kan/wil gaan, of niet. Dan weet je gelijk of zij de juiste voor je is.

Heb spijt dat ik in eerdere relatie het pas na 4 jaar heb verteld. Toen het uitging (niet vanwege strings), heb ik me voorgenomen om bij nieuwe relatie het meteen bij begin te vertellen. En dat is gelukt. Nu meer happy dan ooit.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
DarkThong



Geregistreerd op: 10 Sep 2006
Berichten: 312

BerichtGeplaatst: Do Aug 19, 2021 11:19 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

Thongboy schreef:
John schreef:
Ik zou gewoon in string gaan. Doe je vooral niet anders voor dan je bent. Anders wordt het steeds moeilijker om je voorkeur voor strings geaccepteerd te krijgen.


Denk dat ik het inderdaad maar niet moet proberen te verbergen ook al blijf ik een beetje bang voor de reactie. Ik heb alleen ook geen zin, om de komende tijd alleen maar boxers te moeten dragen, mocht het serieuzer worden.


Ik heb eigenlijk geen negatieve reactie gehad meer een reactie van oh, dat had ik niet verwacht. Niet afwijzend ofzo.

Ben heel benieuwd hoe het is gegaan.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Dikdekok2



Geregistreerd op: 01 Apr 2017
Berichten: 231

BerichtGeplaatst: Za Aug 21, 2021 8:33 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

Gewoon je string dragen. Er ook niet geforceerd over gaan praten. Maak een string niet bijzonder en het dragen ervan niet groter dan het is.
Toen ik mijn huidige vrouw begon te daten en we op een moment samen in bed kwamen, was er even verbazing. Maar het was veel te gezellig om er verder aandacht aan te besteden. Zij wist wel meteen, hoe het zat en heeft het dragen van strings door mij als 'hoort bij hem en het is ok' geaccepteerd. De foto van mijn avatar is ook door haar genomen. Ook daar heeft ze geen enkel probleem mee.

Ik was ook bewust geen ander ondergoed gaan dragen, juist omdat je het dan weer iets bijzonders maakt en de drempel om ze wel te gaan dragen zelf kunstmatig groot maakt.

Helemaal goed, al jaren.

Dik
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Thongalp



Geregistreerd op: 16 Nov 2020
Berichten: 90
Woonplaats: Oss eo

BerichtGeplaatst: Wo Aug 25, 2021 12:35 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

Laatst een tweede date gehad waarbij ik het idee had dat er deel eens wat meer kon gebeuren dan alleen koffie drinken... Bleek ook zo te zijn. Waren allebei niet zo zeer echt op zoek naar een relatie maar het was gezellig.
Op het moment dat de broek uit ging kreeg ik geen reactie. Wel naderhand... Waarom ik strings droeg en wat m'n vorige vriendinnen daar van vonden. Ver der niet moeilijk over gedaan.

Het zal wel hier bij blijven... Ze is wel een beetje op m'n string afgeknapt. Is echt niets voor haar. Ze draagt ze zelf wel (omwille van comfort) maar bij mannen vindt ze het niks. Prima, dat mag... Zo vind ik slips bij vrouwen niks...

Ik snap dus wel dat je bij iemand waarbij het idee het dat het een serieuze relatie kan worden je hier zenuwachtig over kunt zijn...

Hoe is het bij jou afgelopen?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Thongboy



Geregistreerd op: 08 Feb 2021
Berichten: 59
Woonplaats: Omgeving Den Bosch

BerichtGeplaatst: Wo Aug 25, 2021 10:05 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

Thongalp schreef:
Laatst een tweede date gehad waarbij ik het idee had dat er deel eens wat meer kon gebeuren dan alleen koffie drinken... Bleek ook zo te zijn. Waren allebei niet zo zeer echt op zoek naar een relatie maar het was gezellig.
Op het moment dat de broek uit ging kreeg ik geen reactie. Wel naderhand... Waarom ik strings droeg en wat m'n vorige vriendinnen daar van vonden. Ver der niet moeilijk over gedaan.

Het zal wel hier bij blijven... Ze is wel een beetje op m'n string afgeknapt. Is echt niets voor haar. Ze draagt ze zelf wel (omwille van comfort) maar bij mannen vindt ze het niks. Prima, dat mag... Zo vind ik slips bij vrouwen niks...

Ik snap dus wel dat je bij iemand waarbij het idee het dat het een serieuze relatie kan worden je hier zenuwachtig over kunt zijn...

Hoe is het bij jou afgelopen?


Bij mij is het er nog niet van gekomen. Komend weekend hebben we weer afgesproken.
Jouw verhaal geeft me niet echt moed...
Heb je dit soort situaties eerder meegemaakt en weerhoud jou dit er niet van om de volgende keer dat je gaat daten of serieuzere plannen hebt met iemand weer een string aan te trekken?
Ik zou wel met een mond vol tanden staan als iemand het dan ook nogeens uitgebreid ter discussie stelt, zoals bij joi.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht







Geplaatst: Wo Aug 25, 2021 10:05 pm    Onderwerp:

Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Het String Forum Forumindex -> String Algemeen Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina 1, 2, 3  Volgende
Pagina 1 van 3

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Wil je ook een eigen gratis forum?

- Direct online
- Gratis je eigen logo
- Filmpjes en video mogelijk!


Klik hier om onmiddellijk jouw eigen forum aan te maken









Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Vertaling door Lennart Goosens.