Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
Cornethong
|
Geplaatst: Vr Jan 07, 2022 2:44 pm Onderwerp: Verdwenen? |
|
|
Weet iemand wat er met Vinc uit België aan de hand is?
Ik heb al vrij lang en goed contact met hem via PB's, ook met anderen op dit forum heeft hij contact.
Maar sinds een dag of tien is alles van hem verdwenen bij mij.
Zijn account lijkt opgeheven. Bij zijn algemene berichten staat hij nu als 'gast' vermeld.
Het komt me nogal vreemd over en ik maak me een beetje zorgen.....
Groet,
Corné _________________ Vrij voelen... |
|
Terug naar boven |
|
|
|
Geplaatst: Vr Jan 07, 2022 2:44 pm Onderwerp: |
|
|
|
|
Terug naar boven |
|
|
LOTS
|
Geplaatst: Za Jan 08, 2022 10:01 am Onderwerp: |
|
|
Het is altijd vervelend als iemand zomaar verdwijnt op internet waarmee je naar jouw mening een goed contact had.
Dat hij zijn account echt opgeheven heeft is wel een signaal dat het een bewuste keuze van hem is.
Ik heb dit eerder mee gemaakt met iemand hier op het forum. Zelfs een keer mee afgesproken en een avond gezellig over strings zitten kletsen.
Tot hij een vriendin kreeg, account hier weg, whatsapp geblokkeerd. Zo gaan sommige mensen er blijkbaar mee om. _________________ Greetz,
Lord Of The Strings |
|
Terug naar boven |
|
|
Cornethong
|
Geplaatst: Za Jan 08, 2022 4:42 pm Onderwerp: |
|
|
LOTS schreef: | Het is altijd vervelend als iemand zomaar verdwijnt op internet waarmee je naar jouw mening een goed contact had.
Dat hij zijn account echt opgeheven heeft is wel een signaal dat het een bewuste keuze van hem is.
Ik heb dit eerder mee gemaakt met iemand hier op het forum. Zelfs een keer mee afgesproken en een avond gezellig over strings zitten kletsen.
Tot hij een vriendin kreeg, account hier weg, whatsapp geblokkeerd. Zo gaan sommige mensen er blijkbaar mee om. |
Dank voor je reactie. Maar gezien onze diepzinnige gesprekken blijf ik het vreemd vinden.... _________________ Vrij voelen... |
|
Terug naar boven |
|
|
|