Het String Forum
Het forum voor man en vrouw!
 
 FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistrerenRegistreren 
 ProfielProfiel   Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken   InloggenInloggen 


Ook een eigen gratis forum?

- Met je eigen logo
- Filmpjes mogelijk!


Klik hier om jouw forum te maken


Uitdagend en bewust een string dragen.

 
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Het String Forum Forumindex -> Mannen en String
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Elroy2021
Gast





BerichtGeplaatst: Zo Jun 05, 2022 1:18 pm    Onderwerp: Uitdagend en bewust een string dragen. Reageren met citaat

Goedendag.
Ik draag tijdens het fietsen een doorschijnende hardloopbroek, daaronder is m'n string goed zichtbaar.
Is dat raar?
Ik doe het bewust, voel me er goed bij.
Iedereen mag het zien, kik erop als mensen het kunnen zien en hoop dan op commentaar.
Tot nog toer niets gehoor of een opmerking gehad.
Terug naar boven







Geplaatst: Zo Jun 05, 2022 1:18 pm    Onderwerp:

Terug naar boven
willem



Geregistreerd op: 30 Sep 2006
Berichten: 262

BerichtGeplaatst: Ma Jun 06, 2022 9:28 am    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik snap jou, het is ook heel spannend!

Maar het zou eerder raar zijn als er mensen ‘commentaar’ zouden geven, toch? Ikzelf zou nooit ‘commentaar’ geven op iemands kledingkeuze..

Ze zullen er vast wel over praten; een man in string zie je toch niet dagelijks!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Elroy2021
Gast





BerichtGeplaatst: Ma Jun 06, 2022 7:12 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

willem schreef:
Ik snap jou, het is ook heel spannend!

Maar het zou eerder raar zijn als er mensen ‘commentaar’ zouden geven, toch? Ikzelf zou nooit ‘commentaar’ geven op iemands kledingkeuze..

Ze zullen er vast wel over praten; een man in string zie je toch niet dagelijks!


Oké, nee ik ook niet.
Klopt, je ziet meer vrouwen in string.
Terug naar boven
harrybloot



Geregistreerd op: 27 Mrt 2022
Berichten: 5
Woonplaats: dordrecht

BerichtGeplaatst: Za Jun 11, 2022 11:08 am    Onderwerp: Reageren met citaat

Het is wel geen string maar wel uitdagend
deze net besteld Smile
https://www.wish.com/product/6145bce6d5bd8c101c45a536?source=recently_viewed&position=0&share=web
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Elroy2021
Gast





BerichtGeplaatst: Za Jun 11, 2022 2:15 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

harrybloot schreef:
Het is wel geen string maar wel uitdagend
deze net besteld Smile
https://www.wish.com/product/6145bce6d5bd8c101c45a536?source=recently_viewed&position=0&share=web

Ziet er goed uit.
Toch eens kijken voor mezelf.
Terug naar boven
Elroy2021
Gast





BerichtGeplaatst: Zo Jun 12, 2022 6:52 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

Goedendag.
Vandaag bewust met string zichtbaar gefietst.
Ik had m'n hardloopbroek wat lager gedaan en m'n T-Shirt iets omhoog gedaan, dus m'n string was dus zichtbaar, geen reacties gehad.
Terug naar boven
pedro



Geregistreerd op: 05 Dec 2011
Berichten: 319
Woonplaats: Bilzen België

BerichtGeplaatst: Do Aug 04, 2022 9:25 am    Onderwerp: Re: Uitdagend en bewust een string dragen. Reageren met citaat

Elroy2021 schreef:
Goedendag.
Ik draag tijdens het fietsen een doorschijnende hardloopbroek, daaronder is m'n string goed zichtbaar.
Is dat raar?
Ik doe het bewust, voel me er goed bij.
Iedereen mag het zien, kik erop als mensen het kunnen zien en hoop dan op commentaar.
Tot nog toer niets gehoor of een opmerking gehad.


Ja ik herken dit.
Ik draag op de fitness een witte licht doorschijnende jogging met daaronder een zwarte of fel gekleurde string. Ik vind het sexy en ik voel me er goed bij. Je ziet het inderdaad vaak bij vrouwen maar niet bij mannen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Elroy2021
Gast





BerichtGeplaatst: Do Aug 04, 2022 4:33 pm    Onderwerp: Re: Uitdagend en bewust een string dragen. Reageren met citaat

pedro schreef:
Elroy2021 schreef:
Goedendag.
Ik draag tijdens het fietsen een doorschijnende hardloopbroek, daaronder is m'n string goed zichtbaar.
Is dat raar?
Ik doe het bewust, voel me er goed bij.
Iedereen mag het zien, kik erop als mensen het kunnen zien en hoop dan op commentaar.
Tot nog toer niets gehoor of een opmerking gehad.


Ja ik herken dit.
Ik draag op de fitness een witte licht doorschijnende jogging met daaronder een zwarte of fel gekleurde string. Ik vind het sexy en ik voel me er goed bij. Je ziet het inderdaad vaak bij vrouwen maar niet bij mannen.


Oké.
Dan ben ik niet de enige.
Je hebt gelijk ook, gewoon lekker doen, kom wel eens mannen tegen die een strakke fietsbroek aanhebben, maar dan zie je vaak niets.
Terug naar boven
Thong123



Geregistreerd op: 07 Jul 2016
Berichten: 263

BerichtGeplaatst: Do Aug 04, 2022 8:31 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik hou er ook van hoor. vaak een doorschijnende tight aan met het hardlopen. Maar op deze warme dagen draag ik vaak een kort broekje en vanwege de warmte draag ik vaak een kort shirt en m'n string komt er dan wel snel een beetje bovenuit, zodat iedereen m'n string ziet die voorbij komt.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Elroy2021
Gast





BerichtGeplaatst: Do Aug 04, 2022 8:33 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

Thong123 schreef:
Ik hou er ook van hoor. vaak een doorschijnende tight aan met het hardlopen. Maar op deze warme dagen draag ik vaak een kort broekje en vanwege de warmte draag ik vaak een kort shirt en m'n string komt er dan wel snel een beetje bovenuit, zodat iedereen m'n string ziet die voorbij komt.

Dat klinkt allemaal erg goed.
Ik snap je volledig.
Terug naar boven
Firetoice



Geregistreerd op: 11 Sep 2006
Berichten: 270

BerichtGeplaatst: Vr Aug 05, 2022 10:16 am    Onderwerp: Reageren met citaat

Ook ik heb tijdens het hardlopen een tight aan en altijd met string eronder, mijn korte tight is licht doorschijnend en heb ook nog een lange witten waar ik dan een een witte string onder doe dan valt het helemaal lekker op, en soms zonder dat ik het doorheb komt mijn string erboven uit.

Werd gisterenochtend nog door iemand (man) ingehaald op een speed paddle bike met een licht doorschijnende fiets broek en die had er een string onderaan kon de contouren goed zien.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Elroy2021
Gast





BerichtGeplaatst: Zo Aug 21, 2022 1:10 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

Firetoice schreef:
Ook ik heb tijdens het hardlopen een tight aan en altijd met string eronder, mijn korte tight is licht doorschijnend en heb ook nog een lange witten waar ik dan een een witte string onder doe dan valt het helemaal lekker op, en soms zonder dat ik het doorheb komt mijn string erboven uit.

Werd gisterenochtend nog door iemand (man) ingehaald op een speed paddle bike met een licht doorschijnende fiets broek en die had er een string onderaan kon de contouren goed zien.

Dat klinkt lekker.
Zal dat weleens willen zien.
Wielrenners en mannen op z'n Speed Pedelec hebben vaak dat soort broekjes aan, ziet er altijd wel goed uit.
Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Het String Forum Forumindex -> Mannen en String Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Wil je ook een eigen gratis forum?

- Direct online
- Gratis je eigen logo
- Filmpjes en video mogelijk!


Klik hier om onmiddellijk jouw eigen forum aan te maken









Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Vertaling door Lennart Goosens.