Het String Forum
Het forum voor man en vrouw!
 
 FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistrerenRegistreren 
 ProfielProfiel   Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken   InloggenInloggen 


Ook een eigen gratis forum?

- Met je eigen logo
- Filmpjes mogelijk!


Klik hier om jouw forum te maken


Betrapt!
Ga naar pagina 1, 2  Volgende
 
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Het String Forum Forumindex -> Mannen en String
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
stringerisin



Geregistreerd op: 03 Jan 2011
Berichten: 116

BerichtGeplaatst: Ma Jun 06, 2022 10:27 am    Onderwerp: Betrapt! Reageren met citaat

Zaterdag had ik een witte korte broek aan met een gele string met zwarte randjes eronder. Ik had eerst in de spiegel gekeken of hij doorscheen maar dat was niet het geval. Je zag de randjes natuurlijk wel maar het viel niet echt op. De hele dag zo rondgelopen was behoorlijk warm die dag. Moest savonds ff wat werkzaamheden uitvoeren buiten en ja hoor het begint te gieten! Een wolkbreuk net als ik buiten was. Ik was helemaal nat. En toen moest ik nog wat dingen doen waar ik voor moest bukken natuurlijk. Er waren allemaal mensen bij aanwezig en een collega/vriend die zag het. Hij vroeg heb jij een string aan? Je hele broek schijnt door je ziet het zo zitten. Ik zeg gewoon ja ik ben kletsnat. Ik ging gewoon door met de werkzaamheden tot het klaar was. Nou die weten gelijk wat ik voor ondergoed draag en het kan me eigenlijk helemaal niks schelen. Ik vind het stiekem eigenlijk gewoon leuk .
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht







Geplaatst: Ma Jun 06, 2022 10:27 am    Onderwerp:

Terug naar boven
beachstring



Geregistreerd op: 15 Dec 2019
Berichten: 109

BerichtGeplaatst: Ma Jun 06, 2022 11:44 am    Onderwerp: Reageren met citaat

Misschien dragen binnenkort meer mannen een string in je omgeving, bijvoorbeeld je collega/vriend.

Leuk verhaal.
_________________
Als bloot niet kan draag ik een string
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Elroy2021
Gast





BerichtGeplaatst: Di Jun 07, 2022 5:58 pm    Onderwerp: Re: Betrapt! Reageren met citaat

stringerisin schreef:
Zaterdag had ik een witte korte broek aan met een gele string met zwarte randjes eronder. Ik had eerst in de spiegel gekeken of hij doorscheen maar dat was niet het geval. Je zag de randjes natuurlijk wel maar het viel niet echt op. De hele dag zo rondgelopen was behoorlijk warm die dag. Moest savonds ff wat werkzaamheden uitvoeren buiten en ja hoor het begint te gieten! Een wolkbreuk net als ik buiten was. Ik was helemaal nat. En toen moest ik nog wat dingen doen waar ik voor moest bukken natuurlijk. Er waren allemaal mensen bij aanwezig en een collega/vriend die zag het. Hij vroeg heb jij een string aan? Je hele broek schijnt door je ziet het zo zitten. Ik zeg gewoon ja ik ben kletsnat. Ik ging gewoon door met de werkzaamheden tot het klaar was. Nou die weten gelijk wat ik voor ondergoed draag en het kan me eigenlijk helemaal niks schelen. Ik vind het stiekem eigenlijk gewoon leuk .


Wat maakt het uit dat je een string draag, zit gewoon heerlijk.
Terug naar boven
actionthong



Geregistreerd op: 03 Feb 2018
Berichten: 849
Woonplaats: Regio Venlo

BerichtGeplaatst: Wo Jun 08, 2022 7:47 am    Onderwerp: Reageren met citaat

Geluk bij een ongeluk! Ik ben benieuwd of je collega of andere omstanders er nog op terug komen?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
stringerisin



Geregistreerd op: 03 Jan 2011
Berichten: 116

BerichtGeplaatst: Wo Jun 08, 2022 8:46 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik heb ze er niet meer over gehoord.
Ik zal het nooit ontkennen dat ik het draag maar loop er niet mee te koop ofzo.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
stringerisin



Geregistreerd op: 03 Jan 2011
Berichten: 116

BerichtGeplaatst: Wo Jun 08, 2022 8:49 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

beachstring schreef:
Misschien dragen binnenkort meer mannen een string in je omgeving, bijvoorbeeld je collega/vriend.

Leuk verhaal.



Denk niet dat ze dat gaan doen. Mijn omgeving is nogal een machocultuur.
Maar ik heb me er nooit wat van aangetrokken en doe gewoon wat ik zelf wil en zo kennen ze mij ook.
Ik kom hier dus ook gewoon mee weg.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Willems



Geregistreerd op: 13 Sep 2006
Berichten: 109

BerichtGeplaatst: Wo Jun 22, 2022 3:20 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik had gisteren ook zo'n moment. Ik was bezig om wat planten in de tuin ter snoeien, en had onder mijn spijkerbroek een string van Manstore aan. En ik moest een aantal planten wegknippen terwijl ik op mijn hurken moest zitten. Toen kwam mijn vrouw ook kijken wat ik aan het doen was, en zij ik kan zien dat je een zwarte string aan hebt.

Toen ik omkeek zag ik dat toevallig ook mijn buurman aan het kijken was. Die heeft dus prima gezien dat ik een string aan had.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Elroy2021
Gast





BerichtGeplaatst: Wo Jun 22, 2022 3:25 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

Willems schreef:
Ik had gisteren ook zo'n moment. Ik was bezig om wat planten in de tuin ter snoeien, en had onder mijn spijkerbroek een string van Manstore aan. En ik moest een aantal planten wegknippen terwijl ik op mijn hurken moest zitten. Toen kwam mijn vrouw ook kijken wat ik aan het doen was, en zij ik kan zien dat je een zwarte string aan hebt.

Toen ik omkeek zag ik dat toevallig ook mijn buurman aan het kijken was. Die heeft dus prima gezien dat ik een string aan had.


Dat is dan wel leuk dat je buurman het gezien heeft.
Terug naar boven
Willems



Geregistreerd op: 13 Sep 2006
Berichten: 109

BerichtGeplaatst: Wo Jun 22, 2022 3:50 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

Citaat:
Dat is dan wel leuk dat je buurman het gezien heeft.


Ik ben benieuwd of en wat hij zegt als ik hem tegenkom binnenkort haha Very Happy
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Elroy2021
Gast





BerichtGeplaatst: Wo Jun 22, 2022 4:12 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

Willems schreef:
Citaat:
Dat is dan wel leuk dat je buurman het gezien heeft.


Ik ben benieuwd of en wat hij zegt als ik hem tegenkom binnenkort haha Very Happy

Dat is een goede vraag.
Laat het me weten als je er commentaar op hebt gehad.
Terug naar boven
ericvds



Geregistreerd op: 10 Sep 2006
Berichten: 873
Woonplaats: Hasselt

BerichtGeplaatst: Wo Jun 22, 2022 6:49 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

Mij kunnen ze niet meer betrappen dat ik een string aan heb . Als ik in mijn tuintje bezig ben loop ik altijd in string . Ik heb daar ook een jacuzzi staan en ga daar naakt in . Al jaar en dag weten ze dat , geen nieuws meer voor de achterburen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen MSN Messenger
Elroy2021
Gast





BerichtGeplaatst: Wo Jun 22, 2022 6:52 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

ericvds schreef:
Mij kunnen ze niet meer betrappen dat ik een string aan heb . Als ik in mijn tuintje bezig ben loop ik altijd in string . Ik heb daar ook een jacuzzi staan en ga daar naakt in . Al jaar en dag weten ze dat , geen nieuws meer voor de achterburen.

Dat is nog beter.
Je hebt gelijk ook, gewoon doen waar je zelf zin in heb.
Terug naar boven
ericvds



Geregistreerd op: 10 Sep 2006
Berichten: 873
Woonplaats: Hasselt

BerichtGeplaatst: Wo Jun 22, 2022 7:04 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

Verleden week vrijdag was ik in de Hubo hier om de hoek . De overbuurvrouw iets verder werkt daar "ons Kim " . ik gekleed in een bermuda 3 kwart moest iets nemen boven in de rek , bij het uitstrekken hoe dan ook , t shirt wat omhoog , en mijn string kwam boven mijn broek piepen . Ik had daar niet bij stil gestaan natuurlijk dat zoiets kan gebeuren . De klanten die daar in mijn omgeving waren , ik weet niet als ze dat hebben gezien , trouwens als dat zo is , ik trek mij daar niets meer van aan . Vandaag was ik weeral daar , ons " kim" was weeral aan het werk en ik zag de contouren van hare string gewoon door haar zwarte werkbroek . Moet kunnen in de dag van vandaag .
Paar weken geleden , in de AH hier ook in de geburen , een medewerkster die de rekken aan het vullen was , je zag ook goed dat ze een string aan had onder haar strakke werkbroek . Je ziet het tegenwoordig zoveel , moet kunnen yes ! ! ! !


Laatst aangepast door ericvds op Wo Jun 22, 2022 7:10 pm; in totaal 2 keer bewerkt
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen MSN Messenger
ron321



Geregistreerd op: 21 Aug 2019
Berichten: 43

BerichtGeplaatst: Wo Jun 22, 2022 7:07 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

Mijn buren weten het ook.
De buurvrouw komt weleens een pakketje halen en dan loop ik soms ook in een string.
En vorige week stond de buurman op een trap in de tuin en hebben we een praatje gemaakt, ik liep in een string.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Elroy2021
Gast





BerichtGeplaatst: Wo Jun 22, 2022 7:10 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

ericvds schreef:
Verleden week vrijdag was ik in de Hubo hier om de hoek . De overbuurvrouw iets verder werkt daar "ons Kim " . ik gekleed in een bermuda 3 kwart moest iets nemen boven in de rek , bij het uitstrekken hoe dan ook , t shirt wat omhoog , en mijn string kwam boven mijn broek piepen . Ik had daar niet bij stil gestaan natuurlijk dat zoiets kan gebeuren . De klanten die daar in mijn omgeving waren , ik weet niet als ze dat hebben geien , trouwens als dat zo is , ik trek mij dar niets meer vanaf . Vandaag was ik weeral daar , ons " kim" was weeral aan het werk en ik zag de contouren van hare string gewoon door haar zwarte werkbroek . Moet kunnen in de dag van vandaag .
Paar weken geleden , in de AH hier ook in de geburen , een medewerkster die de rekken aan het vullen was , je zag ook goed dat ze een string aan had onder haar strakke werkbroek . Je ziet het tegenwoordig zoveel , moet kunnen yes ! ! ! !

Een string dragen moet kunnen.
Ik zeg altijd maar zo: Je moet dragen wat je prettig vind.
Een string zit goed, beter dan een boxershort, dus waarom ook niet.
Iedereen kan een string dragen.
Terug naar boven







Geplaatst: Wo Jun 22, 2022 7:10 pm    Onderwerp:

Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Het String Forum Forumindex -> Mannen en String Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Pagina 1 van 2

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Wil je ook een eigen gratis forum?

- Direct online
- Gratis je eigen logo
- Filmpjes en video mogelijk!


Klik hier om onmiddellijk jouw eigen forum aan te maken









Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Vertaling door Lennart Goosens.