Het String Forum
Het forum voor man en vrouw!
 
 FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistrerenRegistreren 
 ProfielProfiel   Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken   InloggenInloggen 


Ook een eigen gratis forum?

- Met je eigen logo
- Filmpjes mogelijk!


Klik hier om jouw forum te maken


Betrapt!
Ga naar pagina Vorige  1, 2
 
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Het String Forum Forumindex -> Mannen en String
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Elroy2021
Gast





BerichtGeplaatst: Wo Jun 22, 2022 7:11 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

ron321 schreef:
Mijn buren weten het ook.
De buurvrouw komt weleens een pakketje halen en dan loop ik soms ook in een string.
En vorige week stond de buurman op een trap in de tuin en hebben we een praatje gemaakt, ik liep in een string.

Ik denk dat mijn buurvrouw wel weet dat ik een string draag.
Mijn buurvrouw doet buiten haar werk aan wielrennen, zij heeft altijd een string onder haar wielrenpak, echt heerlijk, heeft ook nog een heerlijk figuur.
Terug naar boven







Geplaatst: Wo Jun 22, 2022 7:11 pm    Onderwerp:

Terug naar boven
DavidosF



Geregistreerd op: 01 Jun 2022
Berichten: 53
Woonplaats: Wijk aan Zee

BerichtGeplaatst: Ma Jun 27, 2022 5:27 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik heb onder mijn hardloop kleding ook altijd een zwemstring aan, omdat dat fijn zit tijdens het rennen voor zweetafvoer etc.
Nu deze dagen is. het een stukje warmer om te lopen en doe ik op de rustige stukken (bos/duingebied) lekker mijn korte broek even uit.
Dan kom ik heel soms toch nog wel eens iemand tegen aan het wandelen en dan voel ik mij iets ongemakkelijk, maar loop ik niets vermoedend gewoon door.
Heerlijk om zo naakt mogelijk rond te rennen Smile
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Thong123



Geregistreerd op: 07 Jul 2016
Berichten: 263

BerichtGeplaatst: Di Jun 28, 2022 5:45 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

DavidosF schreef:
Ik heb onder mijn hardloop kleding ook altijd een zwemstring aan, omdat dat fijn zit tijdens het rennen voor zweetafvoer etc.
Nu deze dagen is. het een stukje warmer om te lopen en doe ik op de rustige stukken (bos/duingebied) lekker mijn korte broek even uit.
Dan kom ik heel soms toch nog wel eens iemand tegen aan het wandelen en dan voel ik mij iets ongemakkelijk, maar loop ik niets vermoedend gewoon door.
Heerlijk om zo naakt mogelijk rond te rennen Smile


Komt me bekend voor David! Heb ik vorige week ook nog even gedaan toen het bloedheet was.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Elroy2021
Gast





BerichtGeplaatst: Di Jun 28, 2022 5:56 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

Thong123 schreef:
DavidosF schreef:
Ik heb onder mijn hardloop kleding ook altijd een zwemstring aan, omdat dat fijn zit tijdens het rennen voor zweetafvoer etc.
Nu deze dagen is. het een stukje warmer om te lopen en doe ik op de rustige stukken (bos/duingebied) lekker mijn korte broek even uit.
Dan kom ik heel soms toch nog wel eens iemand tegen aan het wandelen en dan voel ik mij iets ongemakkelijk, maar loop ik niets vermoedend gewoon door.
Heerlijk om zo naakt mogelijk rond te rennen Smile


Komt me bekend voor David! Heb ik vorige week ook nog even gedaan toen het bloedheet was.

Jullie hebben gelijk ook, gewoon doen.
Het is warm zat.
Terug naar boven
stringerisin



Geregistreerd op: 03 Jan 2011
Berichten: 115

BerichtGeplaatst: Za Jul 02, 2022 9:23 am    Onderwerp: Reageren met citaat

Mijn buren weten het ook gewoon hoor. Had vorig jaar een zwembad opgezet in de tuin en ga daar echt niet met een aardappelzak in liggen. Gewoon in string erin en daarna lekker opdrogen in het zonnetje. Was trouwens nog lachen toen ik iets uit de auto moest hebben. Ik dacht die staat op de oprit maar daar stond de auto van mijn bonuskind dus mijn auto stond aan de overkant van de straat dus ik in mijn string de straat oversteken. De auto's die voorbij reden keken wel ff raar haha. En vorig jaar op een warme dag een nieuw afdak gemaakt in de tuin met een kameraad zonder shirt natuurlijk en de string ging wel eens boven mijn korte broek dat heeft de buurvrouw vast ook wel gezien. Zoals ik zeg ik loop er niet expres mee te koop maar ik verberg het ook zeker niet. Ik schaam me er dus ook totaal niet voor waarom zou ik?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Het String Forum Forumindex -> Mannen en String Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2
Pagina 2 van 2

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Wil je ook een eigen gratis forum?

- Direct online
- Gratis je eigen logo
- Filmpjes en video mogelijk!


Klik hier om onmiddellijk jouw eigen forum aan te maken









Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Vertaling door Lennart Goosens.