Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
HippieThong
Geregistreerd op: 18 Sep 2015 Berichten: 286 Woonplaats: Haarlemmermeer
|
Geplaatst: Ma Jun 06, 2022 12:51 pm Onderwerp: Gezocht; stringers in omgeving Haarlem(mermeer) en Amsterdam |
|
|
Dag mede stringers,
Weer eens een oproep voor de verandering van me, na langere tijd radiostilte.
Ik was benieuwd of er nog (ahum) jongere stringers zijn tussen de 20 en 35 jaar in de omgeving Haarlem(mermeer), Amsterdam.
- Eventueel afspreken of in contact treden, met eventueel in het openbaar in string is niet onmogelijk voor me.
Groetjes,
Hippie. _________________ Mijn Flickr-account:
https://flickr.com/photos/198361269@N03/ |
|
Terug naar boven |
|
|
|
Geplaatst: Ma Jun 06, 2022 12:51 pm Onderwerp: |
|
|
|
|
Terug naar boven |
|
|
stringlover1970
Geregistreerd op: 11 Sep 2006 Berichten: 155 Woonplaats: Rijpwetering
|
Geplaatst: Ma Jun 06, 2022 10:51 pm Onderwerp: |
|
|
wel 1 oudere
ik zon en zwem in de zomer veel aan het haarlemermeerse bos
of op tolenburg (Hoofddorp) |
|
Terug naar boven |
|
|
HippieThong
|
Geplaatst: Di Jun 07, 2022 11:17 am Onderwerp: |
|
|
stringlover1970 schreef: | wel 1 oudere
Wat leuk om te horen, want Toolenburgse Plas is zn 5 min fietsen voor me, en Haarlemmerse Bos is een minuut of 15 van mij verwijderd.
Wellicht een optie om eens wat te ondernemen. _________________ Mijn Flickr-account:
|
Terug naar boven |
|
|
Firetoice
|
Geplaatst: Wo Jun 08, 2022 9:36 am Onderwerp: |
|
|
HippieThong schreef: | stringlover1970 schreef: | wel 1 oudere
Wat leuk om te horen, want Toolenburgse Plas is zn 5 min fietsen voor me, en Haarlemmerse Bos is een minuut of 15 van mij verwijderd.
Wellicht een optie om eens wat te ondernemen. |
Leuk om te lezen darbet meerdere string dragers zijn in de Haarlemmermeer, woon er zelf ook. Ook wel een iets oudere 1968 maar ja wat zegt de leeftijd. |
|
Terug naar boven |
|
|
HippieThong
|
Geplaatst: Wo Jun 08, 2022 3:58 pm Onderwerp: |
|
|
Firetoice schreef: | HippieThong schreef: | stringlover1970 schreef: | wel 1 oudere
Wellicht een optie om eens wat te ondernemen. |
Leuk om te lezen darbet meerdere string dragers zijn in de Haarlemmermeer, woon er zelf ook. Ook wel een iets oudere 1968 maar ja wat zegt de leeftijd. |
Leeftijd zegt godzijdank inderdaad niks, en ik had ook stiekem eerder verwacht ''ouderen'' te treffen hier in string ,dan jongeren; vandaar doelgericht op de laatst genoemde groep.
Natuurlijk maakt het mij persoonlijk niet uit wie ik eventueel ontmoet, het gaat me op de eerste plaats er om dát ik iemand ontmoet.
Een week of 3-4 geleden, op vrijdag tegen 1600-1830 (?) was ik op Toolenburgse Plas gaan liggwen in mijn Kiniki Zwemstring, op het heuveltje boven dat restaurant daar, ietsje zichtbaar voor 2 jongens van jaar of 18-20, en af en toe zag je ze wel omkijken wat ze nou zagen, maar geen reacties of iets ontvangen, aangezien ze zelf van top tot teen gekleed bleven, ookal liep het zweet me tot voorbij de bilnaad! _________________ Mijn Flickr-account:
|
Terug naar boven |
|
|
stringlover1970
Geregistreerd op: 11 Sep 2006 Berichten: 155 Woonplaats: Rijpwetering
|
Geplaatst: Wo Jun 08, 2022 10:43 pm Onderwerp: |
|
|
als ik op tolenburg lig dan meestal aan het grote strand richting het honden strandje |
|
Terug naar boven |
|
|
|