Het String Forum
Het forum voor man en vrouw!
 
 FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistrerenRegistreren 
 ProfielProfiel   Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken   InloggenInloggen 


Ook een eigen gratis forum?

- Met je eigen logo
- Filmpjes mogelijk!


Klik hier om jouw forum te maken


String regelmatig dragen en reactie vriendin
Ga naar pagina 1, 2, 3  Volgende
 
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Het String Forum Forumindex -> Mannen en String
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
stringert2



Geregistreerd op: 19 Nov 2022
Berichten: 1

BerichtGeplaatst: Za Nov 19, 2022 6:06 am    Onderwerp: String regelmatig dragen en reactie vriendin Reageren met citaat

Hallo,

Sinds jongs af aan ben ik gefascineerd door de string. Ik heb ondertussen een kleine collectie opgebouwd, voor iedereen (familie, vrienden, huisgenoten) verborgen. Echter wil ik ze eigenlijk wel regelmatiger gaan dragen.

Helaas heb ik het nog steeds groter dilemma: ik heb mijn vriendin (die geen strings draagt) nog niet verteld dat ik graag strings draag (wij wonen nog in studenthuizen). Zelfs bij mijn ex, die wel altijd strings droeg, heb ik dit niet durven delen. Hoewel ik zelfverzekerder ben geworden, heb ik wel het idee dat als mijn vriendin het niet draagt (geef toe, voor vrouwen is het ontzettend normaal om een string te dragen) ik daar niet zo makkelijk over kan beginnen. Uiteindelijk wil ik mijn ondergoedvoorkeur wel met mijn partner kunnen delen en aan één kant lijkt het best logisch om het gewoon te vertellen, maar aan de andere kant is het zoveel makkelijker om in je standpunt te blijven.

Kortom, mijn vraag aan jullie: Wat is jullie ervaring met vriend(in)en die zelf geen string droegen? Hoe reageerden ze?

Alvast heel erg bedankt,
Stringert
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht







Geplaatst: Za Nov 19, 2022 6:06 am    Onderwerp:

Terug naar boven
Thongguy



Geregistreerd op: 26 Mrt 2022
Berichten: 62

BerichtGeplaatst: Za Nov 19, 2022 8:40 am    Onderwerp: Strings dragen Reageren met citaat

...

Laatst aangepast door Thongguy op Di Jun 27, 2023 7:28 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Spider_S



Geregistreerd op: 10 Sep 2006
Berichten: 324
Woonplaats: Oost-Vlaanderen, 31 jaar

BerichtGeplaatst: Za Nov 19, 2022 4:55 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

Hey,

Mijn toenmalige vriendin (nu vrouw) heeft aan de lijve kunnen/moeten ondervinden dat ik strings droeg...
Ik droeg ze steeds toen we nog gingen stappen, en nadien belanden we op de zetel... Toen heeft ze voor het eerst kennisgemaakt met mijn string. Een mooie van HOM.
Ze deed er wel wat moeilijk over in den beginne en moest ook wat lachen. Maar uiteindelijk nog een fijne tijd beleefd op de zetel Smile

Nadien kwam het wel meermaals ter sprake dat ik strings droeg, en dat ze dat 'raar' vond. Toch heb ik kunnen volhouden. Vandaag is het heel normaal dat ik in string verschijn...

Ik heb de afspraak dat wanneer er andere mensen bij zijn, ik geen zwemstring mag dragen: dan draag ik maar een zwemslip of kleine boxer.

Ooit zijn we met haar broer en ouders een weekje naar Frankrijk geweest. Ik was mooi braaf en droeg steeds een zwemslip. Elke ochtend ging ik wel alleen in het zwembad aan onze chambre d'hotes: dus dan droeg ik een string... De voorlaatste dag verscheen haar broer plots ook aan het zwembad... Dus er was geen weg terug: hij vond het raar, maar zei verder niets.

In het gewone zwembad, waar ik af en toe wel eens in m'n string durf verschijnen, ben ik ook al eens de nicht van mijn vrouw en tweevriendinnen van m'n vrouw tegengekomen... één van de twee vriendinnen zei nadien tegen m'n vrouw dat ik veel lef had en twee mooie billen Smile
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht MSN Messenger
LOTS



Geregistreerd op: 25 Aug 2008
Berichten: 427
Woonplaats: Utrecht

BerichtGeplaatst: Zo Nov 27, 2022 9:49 am    Onderwerp: Reageren met citaat

Of het nu een relatie met een man of vrouwe is.... een string bij een man is zeker niet algemeen geaccepteerd.
Ik denk dat je zelf een overweging moet maken.... wil ik voor mijn partner stoppen met strings dragen? Of voel ik me pas echt prettig in een relatie als de ander mij volledig accepteert zoals ik ben (incl string dus)?
Vooral over praten met je partner om er samen uit te komen.

Het blijft opmerkelijk in de reacties dat de angst van vrouwen vooral de angst is wat een ander er van denkt. Leef gewoon je eigen leven zonder naar de mening van andere mensen te kijken/luisteren.
_________________
Greetz,
Lord Of The Strings
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
basics



Geregistreerd op: 16 Nov 2015
Berichten: 172

BerichtGeplaatst: Zo Nov 27, 2022 11:36 am    Onderwerp: Reageren met citaat

Persoonlijk zou ik open kaart spelen, want het verborgen houden is voor de langere termijn nooit goed. Je gaat jezelf op een gegeven moment tegen komen.

Je verdient iemand die strings accepteert en mooi vindt, en niet iemand die het tolereert maar het nooit wil zien. Als jouw vriendin het niet zou kunnen accepteren, zou ik verder zoeken.

Zo is het in ieder geval bij mij gegaan. En nu heel tevreden, droeg laatst een zwemstring op een druk strand in bijzijn van mijn vriendin. Beter kon niet.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
willem H



Geregistreerd op: 28 Mrt 2015
Berichten: 941
Woonplaats: Costa de Luz

BerichtGeplaatst: Zo Nov 27, 2022 3:45 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik sta wat dat betreft achter Basic, iets achterhouden wat je zelf graag wil is nooit goed. Dus tegen je vriendin vertellen, of een keer versieren als je een string aan hebt is misschien nog beter.

En ik heb nog twee mooie zwemstrings (nieuw in verpakking) te koop. (Maat L, is europees M)
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Sikko



Geregistreerd op: 03 Mrt 2008
Berichten: 608

BerichtGeplaatst: Zo Nov 27, 2022 7:43 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

Welk merk model en kleur zijn ze
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Sikko



Geregistreerd op: 03 Mrt 2008
Berichten: 608

BerichtGeplaatst: Zo Nov 27, 2022 7:45 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

Mijn huidige vrouw zat bij het dansen onder mn broekrand te voelen. Ik ook bij haar. We hadden beiden een string aan
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
willem H



Geregistreerd op: 28 Mrt 2015
Berichten: 941
Woonplaats: Costa de Luz

BerichtGeplaatst: Zo Nov 27, 2022 8:30 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

Sikko, het zijn de normale Thong modellen, één wit en éen zwart.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
willem H



Geregistreerd op: 28 Mrt 2015
Berichten: 941
Woonplaats: Costa de Luz

BerichtGeplaatst: Zo Nov 27, 2022 9:13 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

Dit is de link waar ze vandaan komen:

https://nl.aliexpress.com/item/1005002864449857.html?spm=a2g0o.detail.1000013.1.ae331d3ehq1k6a&gps-id=pcDetailBottomMoreThisSeller&scm=1007.13339.291025.0&scm_id=1007.13339.291025.0&scm-url=1007.13339.291025.0&pvid=01a06925-3c6c-4577-93b2-3cf371e591c5&_t=gps-id:pcDetailBottomMoreThisSeller,scm-url:1007.13339.291025.0,pvid:01a06925-3c6c-4577-93b2-3cf371e591c5,tpp_buckets:668%232846%238113%231998&pdp_ext_f=%7B%22sku_id%22%3A%2212000022516130248%22%2C%22sceneId%22%3A%223339%22%7D&pdp_npi=2%40dis%21EUR%2121.32%2117.06%21%21%21%21%21%400b0a3bb916661067696672503e0648%2112000022516130248%21rec
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
String B



Geregistreerd op: 29 Dec 2022
Berichten: 18
Woonplaats: Utrecht

BerichtGeplaatst: Do Dec 29, 2022 1:55 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

Mijn vrouw vindt het helaas maar niks. "gewone" mannenstrings accepteert ze nog wel, maar alles wat exotischer is echt niet. Een groot deel van mijn collectie houd ik voor haar dus verborgen, wat ik wel jammer vind. Dus mijn voorraad lingerie, roze badpak etc kan ik tot nu toe enkel dragen als ik alleen ben of in het bijzijn van vriendinnen die het leuk vinden. Ik heb jammer genoeg ook (nog) geen mannelijke vrienden die ook van strings houden.

Enkele exen van me vonden het wel leuk. Gelukkig zijn er meer zaken dan alleen strings die mijn huidige relatie toch de moeite waard maken Smile
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
stringerisin



Geregistreerd op: 03 Jan 2011
Berichten: 116

BerichtGeplaatst: Do Jan 05, 2023 7:48 am    Onderwerp: Reageren met citaat

Toen ik mijn huidige vriendin heb leren kennen heb ik op de eerste date nog een boxershort aangetrokken die droeg ik toen nog regelmatig. Maar op de 2de date een string aangetrokken en ze reageerde positief.
Ik dacht gelijk dit is een blijvertje!
We zijn nu al 6 jaar gelukkig samen en ik draag nu al jaren elke dag een string.
Ze koopt ze ook gewoon voor mij.
We zijn in al die jaren nog maar 1 keer op vakantie geweest maar ook daar gewoon een string op het strand gedragen.
Moet ook gewoon kunnen.
Ik moet er niet aan denken om dit allemaal stiekem te doen.
Wij hebben geen geheimen voor elkaar en we laten elkaar in zijn waarde.
Zelf draagt ze ook wel eens een string maar ze draagt liever slipjes en gewone bikini's.
Ik vind dat best ze moet gewoon dragen waar zei zich het prettigst bij voelt dat doe ik ook.
Ook loop ik gewoon in haar huis in String en soms zien haar volwassen kinderen dat ook wel eens maar die zijn er nu ook aan gewend.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Wimstring



Geregistreerd op: 26 Jan 2023
Berichten: 43

BerichtGeplaatst: Do Jan 26, 2023 12:11 pm    Onderwerp: nog lastig Reageren met citaat

Hoi,

Hoewel ik al een jarenlange fascinatie heb voor strings, ben ik pas vorige week begonnen met het zelf dragen. Ik heb mijn vrouw altijd aangespoord ze te dragen, maar dat doet ze de laatste jaren niet meer. Nu alleen nog tijdens het vrijen, als ik er om vraag.

Er gaat een wereld voor me open nu ik ze zelf draag. Ik heb behoorlijk degelijke string gekocht, mede naar aanleiding van wat tips van hier. Het is echt heerlijk. Niemand ziet het. De band is relatief breed en ze zitten niet zo hoog dat ze snel boven een broek uitkomen. Mijn vrouw moet er nog heel erg aan wennen. Ze kan het niet waarderen. Zou dat nog wennen?

Ik ben wel van het standpunt dat het bij mij hoort en dat ze het op de een of andere manier (en wellicht door wat aanvullende afspraken te maken samen) zal moeten accepteren. Hoe hebben jullie dit aangepakt?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
UnknownArtist



Geregistreerd op: 23 Dec 2006
Berichten: 319

BerichtGeplaatst: Do Jan 26, 2023 1:47 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik heb mijn vrouw in string leren kennen. Ontmoette haar bij de bar, zij in stringbikini en ik in gstring.
Nooit een probleem geweest, integendeel, ze vindt het sexy bij mij.
Maar ze vindt wel dat je een getrainde kont moet hebben, maar ik train genoeg, dus ook geen issue.
Mijn Nederlandse ex moest er niets van hebben.
Daar zit echt ook wel het grootste verschil denk ik.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Thong123



Geregistreerd op: 07 Jul 2016
Berichten: 263

BerichtGeplaatst: Do Jan 26, 2023 11:34 pm    Onderwerp: Re: nog lastig Reageren met citaat

Wimstring schreef:
Hoi,

Hoewel ik al een jarenlange fascinatie heb voor strings, ben ik pas vorige week begonnen met het zelf dragen. Ik heb mijn vrouw altijd aangespoord ze te dragen, maar dat doet ze de laatste jaren niet meer. Nu alleen nog tijdens het vrijen, als ik er om vraag.

Er gaat een wereld voor me open nu ik ze zelf draag. Ik heb behoorlijk degelijke string gekocht, mede naar aanleiding van wat tips van hier. Het is echt heerlijk. Niemand ziet het. De band is relatief breed en ze zitten niet zo hoog dat ze snel boven een broek uitkomen. Mijn vrouw moet er nog heel erg aan wennen. Ze kan het niet waarderen. Zou dat nog wennen?

Ik ben wel van het standpunt dat het bij mij hoort en dat ze het op de een of andere manier (en wellicht door wat aanvullende afspraken te maken samen) zal moeten accepteren. Hoe hebben jullie dit aangepakt?


Zo is het bij mij ook een beetje ontstaan. Ik was al lang gefascineerd door strings bij vrouwen. Toen ik de herenstring ontdekte ging er een wereld voor me open. Helaas is m’n vrouw er tot aan de dag van vandaag helemaal geen fan van. Helaas geen succesverhaal hier, maar ik weet dat er hier genoeg zijn die een beter verhaal hebben Wink
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht







Geplaatst: Do Jan 26, 2023 11:34 pm    Onderwerp:

Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Het String Forum Forumindex -> Mannen en String Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina 1, 2, 3  Volgende
Pagina 1 van 3

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Wil je ook een eigen gratis forum?

- Direct online
- Gratis je eigen logo
- Filmpjes en video mogelijk!


Klik hier om onmiddellijk jouw eigen forum aan te maken









Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Vertaling door Lennart Goosens.